Aaaaaaaaaargh !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

SussieThyssen

Tina&Martin skriver:

OH NOOoooo !!!

Har lavet samme fejl.. gik ind i låsekassen's dims på vej ud til toilettet (bilder mig selv ind jeg er slank nok til en smal passage)

Og dagen efter var mavsen rød og øm over navlen...  AV

Nu virker huden lidt skadet... håber dælme ikke det udlæser strækmærker  er i uge 39+3 nu....

LOL..ja jeg vil da håbe du slipper

Eiii kender I så det med at man bliver helt øm og slidt på "navletutten", fordi den og maven stikker sådan ud og man får bare hele tiden gnedet den op af fx køkkenbordet???

LOL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Magsen

SussieThyssen skriver:

Eiii kender I så det med at man bliver helt øm og slidt på "navletutten", fordi den og maven stikker sådan ud og man får bare hele tiden gnedet den op af fx køkkenbordet???

LOL

Kender det !

Det også bare hver gang jeg skal på toilett så får jeg lige døren bumpet i maven og det gør bare nas :b !! (meget lidt plads) heh

Anmeld

1. oktober 2010

SussieThyssen

Maggieh skriver:

Kender det !

Det også bare hver gang jeg skal på toilett så får jeg lige døren bumpet i maven og det gør bare nas :b !! (meget lidt plads) heh

LOL jeg har altid måttet sætte et lille stk gaze over Navlen, fordi den har været så ømfindtlig, når den stak ud

Og ja..det der med at man bare støder ind i alt muligt hehe 

Anmeld

1. oktober 2010

Pige2009

Jeg anser mig bestemt ikke som overvægtig men er alligevel blevet velsignet med tigerstriber i det meste af højre side. Det er jo bare ne af glæderne ved at være gravid...

Anmeld

1. oktober 2010

Magsen

Baagøe skriver:

Jeg anser mig bestemt ikke som overvægtig men er alligevel blevet velsignet med tigerstriber i det meste af højre side. Det er jo bare ne af glæderne ved at være gravid...

jaa, jeg var bare så naiv at tænke at jeg nok ikke fik nogle da INGEN fra min familie har men så heldig var jeg dog ikke

Anmeld

1. oktober 2010

Pige2009

Maggieh skriver:

jaa, jeg var bare så naiv at tænke at jeg nok ikke fik nogle da INGEN fra min familie har men så heldig var jeg dog ikke

Nej, det er helt individuelt

Anmeld

1. oktober 2010

2babygirls

SussieThyssen skriver:

LOL

nu har jeg en viiiiild sær navle, da jeg er født hjemme i dobbeltsengen  så den er ikke blevet strukket helt ud, men ligner et lille røvhul og så kan den sige en sjov lyd når jeg smører creme på maven

Anmeld

1. oktober 2010

SussieThyssen

Tina&Martin skriver:

nu har jeg en viiiiild sær navle, da jeg er født hjemme i dobbeltsengen  så den er ikke blevet strukket helt ud, men ligner et lille røvhul og så kan den sige en sjov lyd når jeg smører creme på maven

LOOOLMAO

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.