Aaaaaaaaaargh !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Puha det er jeg altså frygtelig ked af at høre

Kan godt forstå at man så sletter alle de spor og minder fra det som man kan. Glæder mig over at du snart sidder med endnu en skøn søn i armene, selvom det selvfølgelig ikke fjerner smerten.

Et stort kram herfra

Og til ts så fik jeg så vanvittig mange strækmørker første gang og tænkte det går jo aldrig væk, men allerede efter 10 mrd var det markant lysere og pænere, så ka da kun være positiv og tænke på hvor fint det må se ud om et par år

1000 tak..  . Eller hvad man nu siger..

Ja jamen jeg havde ikke lyst til at være ked af det når jeg så på min mave.. Jeg ville hellere mindes min mave med glæde over at de levede godt derinde indtil de kom til verden..!! Og måske nogle syntes det er mærkeligt at jeg valgte at få dem fjernet for det er jo en del af processen - men altså for mig var det negative tanker hvergang jeg så på dem.. SÅ kom savnet som var/er Uendelig stort..!!

Glæder mig også rigtig meget til at få lillebror til verden så jeg kan sidde som stolt mor til to lækre drenge.. Eller tre manden er jo også en KNÆGT..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

1000 tak..  . Eller hvad man nu siger..

Ja jamen jeg havde ikke lyst til at være ked af det når jeg så på min mave.. Jeg ville hellere mindes min mave med glæde over at de levede godt derinde indtil de kom til verden..!! Og måske nogle syntes det er mærkeligt at jeg valgte at få dem fjernet for det er jo en del af processen - men altså for mig var det negative tanker hvergang jeg så på dem.. SÅ kom savnet som var/er Uendelig stort..!!

Glæder mig også rigtig meget til at få lillebror til verden så jeg kan sidde som stolt mor til to lækre drenge.. Eller tre manden er jo også en KNÆGT..

Du er simpelthen for sej Jeg beundrer dig for dit mod og din styrke

Anmeld

29. september 2010

Svei

Maggieh skriver:

Nøøørjh, hvor er det bare irreterende med alle de grimme, grimme strækmærker !! synes bare jeg hele tiden hører/ser noget om at næsten alle er så glade for ikke at have fået strækmærker.. selvom man jo siger at flertallet får .. tror næsten kun jeg ved om overvægtige der har fået strækmærker.. Ved sku egentlig ikke hvad jeg ville med den her tråd er bare så ked af at have fået så mange og tanken om at de har 4 uuuuuuger endnu at komme i nørjh altså ..

Kan godt forstå dig....det er dælme heller ikke kønt, men man kan jo ikke rigtig ændre på det...jeg fik det først da jeg var i uge 41+...men bare din mave bliver stram igen, så synes jeg faktisk ikke strækmærker er slemme...men på sådan en slattenvom, der ser det dælme ikke kønt ud..

Anmeld

29. september 2010

hiili

Ha ha ha ha.. Jeg gik også og bildte mig selv ind at jeg ingen strækmærker havde fået, de mærker der var kom da fra bukserne, der bare sad lidt for stramt om maven..

Det var først efter, jeg måtte indse at det var sørme strækmærker. Idag kan man stort set ikke se dem og ligner små ar, de har samme farve som huden omkring..

Anmeld

29. september 2010

Magsen

quar20 skriver:

Ja det var ikke så spændende.. Og det var ligesom ar på sjælen når jeg så mig selv på maven - så det var derfor jeg besluttede mig for at få dem lavet.

Jeg fik mine lavet i Århus og det kostede mine 10behandlinger mig 3900kr.. Det syntes jeg altså er vildt billigt..!!

ååårh det da overhovedet ikke meget havde sku regnet med flere tuuuusind kr. (: ..

og jeg synes da overhovedet ikke det mærkeligt at du valgte at fjerne dem!!

Anmeld

29. september 2010

Magsen

Diana... skriver:

Ja jeg troet jeg slap helt da jeg ventet Lucas Jeg havde ingen da jeg fødte ham men så kom der nogen en uge EFTER jeg havde født ALTSÅ! Men de er næste væk nu og nu hvor jeg er gravid igen og min mave allerede er godt stor er det kun et par stykker af dem jeg kan se. 

Min mor fik også og hendes kan man slet ikke se mere overhoved. 

Hvaaad? det vidste jeg slet ikke man kunne ???

hvordan kan det dog være??

håber heller ikke man kommer til at se mine så godt

Anmeld

29. september 2010

Magsen

mor_sabina skriver:

Puha det er jeg altså frygtelig ked af at høre

Kan godt forstå at man så sletter alle de spor og minder fra det som man kan. Glæder mig over at du snart sidder med endnu en skøn søn i armene, selvom det selvfølgelig ikke fjerner smerten.

Et stort kram herfra

Og til ts så fik jeg så vanvittig mange strækmørker første gang og tænkte det går jo aldrig væk, men allerede efter 10 mrd var det markant lysere og pænere, så ka da kun være positiv og tænke på hvor fint det må se ud om et par år

Lyder godt !!

mon ikke ogs jeg bliver mere positiv hehe

Anmeld

29. september 2010

Magsen

Jbk skriver:

Kan godt forstå dig....det er dælme heller ikke kønt, men man kan jo ikke rigtig ændre på det...jeg fik det først da jeg var i uge 41+...men bare din mave bliver stram igen, så synes jeg faktisk ikke strækmærker er slemme...men på sådan en slattenvom, der ser det dælme ikke kønt ud..

eej hvor nedern at få dem så sent :/ ..

men nåede du så at få mange alligevel eller?

nu det bare ikke rigtig min mave der er så hårdt ramt (endnu) men ben og balder det bare ikke sjovt !

Anmeld

29. september 2010

Magsen

hiili skriver:

Ha ha ha ha.. Jeg gik også og bildte mig selv ind at jeg ingen strækmærker havde fået, de mærker der var kom da fra bukserne, der bare sad lidt for stramt om maven..

Det var først efter, jeg måtte indse at det var sørme strækmærker. Idag kan man stort set ikke se dem og ligner små ar, de har samme farve som huden omkring..

glæder mig også til mine bliver sådan set usynlige !

men ja kender godt den der med at det bare er bukserne der har siddet lidt for stramt hehe men jeg kan vidst ikke lyve mig fra dem mere !!

Anmeld

29. september 2010

Diana...

Maggieh skriver:

Hvaaad? det vidste jeg slet ikke man kunne ???

hvordan kan det dog være??

håber heller ikke man kommer til at se mine så godt

Jamen je tror det er fordi man mave faldt sammen vil jeg skyde på. Men det var ikke mange jeg fik og jeg kan som sagt næsten ikke se dem mere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.