Aaaaaaaaaargh !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

Magsen

Shibby skriver:

Yes

Man får kun det fun man selv blander

Alle andre steder..?  he..sidder med sære ideer om hvordan dit ansigt ser ud nu..hæ.. Tror jeg skal i seng!

det så rigtigt nok

hahaha jaaa nok ikke lige i hovedet .. men altså røv, balder, læg og så de også godt på vej op av siden(maven) jaa det måske ved at være sengetid hva' haha :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Shibby

Aghr nitte.. Men altså. Det lysner. Så det blir pænere

Anmeld

29. september 2010

Magsen

Shibby skriver:

Aghr nitte.. Men altså. Det lysner. Så det blir pænere

mhh, ja det så altid noget

Anmeld

29. september 2010

quar20

Vil altså lige sige at man kan få lavet laser behandling for strækmærker..!!

Jeg fik det pga. jeg ventede tvillinger og dem mistede jeg da jeg var i uge 22..! HVER EVIGT ENESTE GANG jeg så på min mave begyndte jeg at græde fordi de mindede mig om sorgen.. Jeg valgte derfor at få dem laserbehandlet..!! - 10 omgange laser også var min mave fin igen.. Man kunne kun ane dem hvis man stod MEGET MEGET tæt på.

Så det kan altså lade sig gøre at gøre noget ved dem hvis man er MEGET MEGET ked af det..!!

Anmeld

29. september 2010

Magsen

quar20 skriver:

Jeg fik det pga. jeg ventede tvillinger og dem mistede jeg da jeg var i uge 22..! HVER EVIGT ENESTE GANG jeg så på min mave begyndte jeg at græde fordi de mindede mig om sorgen.. Jeg valgte derfor at få dem laserbehandlet..!! - 10 omgange laser også var min mave fin igen.. Man kunne kun ane dem hvis man stod MEGET MEGET tæt på.

Så det kan altså lade sig gøre at gøre noget ved dem hvis man er MEGET MEGET ked af det..!!

ej hvor tragisk .. det jeg meget ked af at høre ..

så kan jeg godt forstå man gør det!!

men mon nu det bliver såå slemt? håber det da ikke, da det er meeeget dyrt! er det ikke rigtigt??

Anmeld

29. september 2010

quar20

Maggieh skriver:

ej hvor tragisk .. det jeg meget ked af at høre ..

så kan jeg godt forstå man gør det!!

men mon nu det bliver såå slemt? håber det da ikke, da det er meeeget dyrt! er det ikke rigtigt??

Ja det var ikke så spændende.. Og det var ligesom ar på sjælen når jeg så mig selv på maven - så det var derfor jeg besluttede mig for at få dem lavet.

Jeg fik mine lavet i Århus og det kostede mine 10behandlinger mig 3900kr.. Det syntes jeg altså er vildt billigt..!!

Anmeld

29. september 2010

Diana...

Ja jeg troet jeg slap helt da jeg ventet Lucas Jeg havde ingen da jeg fødte ham men så kom der nogen en uge EFTER jeg havde født ALTSÅ! Men de er næste væk nu og nu hvor jeg er gravid igen og min mave allerede er godt stor er det kun et par stykker af dem jeg kan se. 

Min mor fik også og hendes kan man slet ikke se mere overhoved. 

Anmeld

29. september 2010

Diana...

quar20 skriver:

Ej søde det må ha været hård  

Anmeld

29. september 2010

quar20

Diana... skriver:

Ej søde det må ha været hård  

Ja det har været RIGTIG RIGTIG hårdt..!!

Og en lang og sej kamp for at overvinde frygt og angst for at miste igen, og samtidig bange for at elske barnet i maven.. Men vi har også fået styrke i os selv og i hinanden - og sammen er vi kommet viderere med gode minder i stedet for sorgen..!!

Anmeld

29. september 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

Puha det er jeg altså frygtelig ked af at høre

Kan godt forstå at man så sletter alle de spor og minder fra det som man kan. Glæder mig over at du snart sidder med endnu en skøn søn i armene, selvom det selvfølgelig ikke fjerner smerten.

Et stort kram herfra

Og til ts så fik jeg så vanvittig mange strækmørker første gang og tænkte det går jo aldrig væk, men allerede efter 10 mrd var det markant lysere og pænere, så ka da kun være positiv og tænke på hvor fint det må se ud om et par år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.