Aaaaaaaaaargh !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.467 visninger
47 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Magsen

Nøøørjh, hvor er det bare irreterende med alle de grimme, grimme strækmærker !! synes bare jeg hele tiden hører/ser noget om at næsten alle er så glade for ikke at have fået strækmærker.. selvom man jo siger at flertallet får .. tror næsten kun jeg ved om overvægtige der har fået strækmærker.. Ved sku egentlig ikke hvad jeg ville med den her tråd er bare så ked af at have fået så mange og tanken om at de har 4 uuuuuuger endnu at komme i nørjh altså ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Shibby

Don`t worry.. Du ikk alene. Jeg ligner noget der er angrebet af en tiger-bare uden den klamme røde farve !

Anmeld

29. september 2010

Magsen

Shibby skriver:

Don`t worry.. Du ikk alene. Jeg ligner noget der er angrebet af en tiger-bare uden den klamme røde farve !

den går væk i længden, gør den ikke?

jeg er bare total lilla/rød !!

Anmeld

29. september 2010

Shibby

farven dulmer til hudfarvet-skinnene agtigt..ligner en fandens masse ar Men farven forsvinder!!

Anmeld

29. september 2010

Magsen

Shibby skriver:

farven dulmer til hudfarvet-skinnene agtigt..ligner en fandens masse ar Men farven forsvinder!!

iiih hvor nedern ...

men det da bedre end ingenting.. og nok det værd efter man har fået baby men lige nu er det edermame svært at se lyst på ..

Anmeld

29. september 2010

SussieThyssen

Shibby skriver:

LOL
Jeg var så stolt da jeg skulle have min den første..ikke et eneste strækmærke.
4 uger før jeg skulle føde, skulle jeg ud på min sædvanlige nat-tissetur, og hvad gør jeg!?!
Jeg gad ikke tænde lyset i stuen, og vadede direkte ind i hjørnet på en spisestuestoleryg.
Nøj hvor gjorde det nas, men jeg ømmede mig jo godt, gik videre og fik tisset af og ind i seng igen.
Fik et kæææmpe chok næste morgen.
For der hvor stolen havde ramt, havde jeg et giga stort blåt næsten sort mærke og uden om løb der gitre som et edderkoppespind ud over hele min mavse.
Farvel fine maveskind og goddag strækmærker.
Åbenbart var det slag bare det der skulle til.
De blegner med tiden, men skindet bliver altså aldrig helt det samme.
Men hva' jeg ser på dem på samme måde som rynker. De fortæller en historie om graviditeter og moderskab, så jeg lever med dem.
Men viser mit maveskind frem på stranden???
No way

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. september 2010

Shibby

Det er ikke pænt..Jeg hader det!! Det ser klamt ud. Sådan er det bare  Men det er i det mindste ikk lige så grimt som da det var rødt..omg jeg hadede at se på min mave..AD. Endnu være var efter fødslen. Der lignede det en rødstribet klump blævret dej.. But im lucky! Nu har jeg en lysstribet klump blævret dej istedet! ...Weeee

Anmeld

29. september 2010

Magsen

SussieThyssen skriver:

LOL
Jeg var så stolt da jeg skulle have min den første..ikke et eneste strækmærke.
4 uger før jeg skulle føde, skulle jeg ud på min sædvanlige nat-tissetur, og hvad gør jeg!?!
Jeg gad ikke tænde lyset i stuen, og vadede direkte ind i hjørnet på en spisestuestoleryg.
Nøj hvor gjorde det nas, men jeg ømmede mig jo godt, gik videre og fik tisset af og ind i seng igen.
Fik et kæææmpe chok næste morgen.
For der hvor stolen havde ramt, havde jeg et giga stort blåt næsten sort mærke og uden om løb der gitre som et edderkoppespind ud over hele min mavse.
Farvel fine maveskind og goddag strækmærker.
Åbenbart var det slag bare det der skulle til.
De blegner med tiden, men skindet bliver altså aldrig helt det samme.
Men hva' jeg ser på dem på samme måde som rynker. De fortæller en historie om graviditeter og moderskab, så jeg lever med dem.
Men viser mit maveskind frem på stranden???
No way

Kærligst
Sussie

eeeej hvor underligt troede sku ikke sådan noget kunne ske ..

jaa jeg tænker også lidt at når barnet først er kommet så vil man nok tænke at det er det hele værdt men lige nu føler jeg det bare som om jeg bliver mere og mere klam for hver dag, da de er meget hurtige .. og jeg allerede føler mig som en hval ..

heh, nej det bekymrer mig nu også ret meget at jeg nok ikke kommer til at gå med bikini igen ..

Anmeld

29. september 2010

Magsen

Shibby skriver:

Det er ikke pænt..Jeg hader det!! Det ser klamt ud. Sådan er det bare  Men det er i det mindste ikk lige så grimt som da det var rødt..omg jeg hadede at se på min mave..AD. Endnu være var efter fødslen. Der lignede det en rødstribet klump blævret dej.. But im lucky! Nu har jeg en lysstribet klump blævret dej istedet! ...Weeee

haha lidt ironi der hva ..

men iih hvor jeg bare hååååber det ikke bliver meget værre !!

har nemlig ikke fået SÅ mange på maven (endnu) men de er nu også godt på vej : .. men jeg er så bare stribet alle andre steder ..

Anmeld

29. september 2010

Shibby

Maggieh skriver:

haha lidt ironi der hva ..

men iih hvor jeg bare hååååber det ikke bliver meget værre !!

har nemlig ikke fået SÅ mange på maven (endnu) men de er nu også godt på vej : .. men jeg er så bare stribet alle andre steder ..

Yes

Man får kun det fun man selv blander

Alle andre steder..?  he..sidder med sære ideer om hvordan dit ansigt ser ud nu..hæ.. Tror jeg skal i seng!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.