Hvordan fik I svar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

BubbieBear

Tjuhl skriver:

jeg fik bare en dato for hvornår jeg skulle hjemmeteste og så skulle jeg selv ringe ind med svaret til dem. nogle gange ville de gerne lige tage en blodprøve inden næste runde, for en sikkerheds skyld, men andre gange så havde jeg allerede fået full-on mens når jeg testede (fuck det er lækkert lige at skulle losse sig selv mens man ligger ned ved at tage en test selvom man bløder helt vildt!!!!)

Nu kan jeg ikke helt huske de forløb du har været igennem

Men skulle du "efterbehandle" med Crinone?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

oo

BubbieBear skriver:

Nu kan jeg ikke helt huske de forløb du har været igennem

Men skulle du "efterbehandle" med Crinone?

nej, jeg var i IUI behandling...der er dog også hcg i ÆL sprøjten man tager, så man skal ikke teste før  i hvert fald 12 dage efter man har taget den. jeg ved ikke med IVF og ICSI om de som grundregel altid tager folk ind til blodprøve

Anmeld

28. september 2010

BubbieBear

Tjuhl skriver:

nej, jeg var i IUI behandling...der er dog også hcg i ÆL sprøjten man tager, så man skal ikke teste før  i hvert fald 12 dage efter man har taget den. jeg ved ikke med IVF og ICSI om de som grundregel altid tager folk ind til blodprøve

Tror ikke jeg slipper for blodprøven ihvertfald

Puha.. skal/skal ikke bestille et par tests på nettet? Må nok hellere lade være!

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

Dictes mor skriver:

Nej jeg testede ikke hjemme, fordi det der cicrone (hvad er det nu det hedder) som man bruger efter man har fået lagt æg op, indeholder HCG, og det er jo det, der giver positiv hjemmetest, så man kan risikere et flask positivt, og det ville være for hårdt. Jeg ved ikke, om det er sandt, men det var hvad de sagde til mig i Skejby i hvert fald. Men ja, jeg var ved at gå til, som jeg husker det gik der en uge, men det har sikkert bare været et par dage, jeg kan simpelthen ikke huske det.

Fandt det her på nettet

Crinone kan dog ikke give en falsk positiv graviditetstest, så hvis testen er positiv skyldes det en graviditet og ikke Crinone.

Kilde: http://www.ivf-syd.dk/index.php/reagensglasbehandling-ivf-icsi.html

Så det skulle ikke være muligt at teste falsk positiv på crinone...

Anmeld

28. september 2010

Dictes mor

kitty skriver:

Fandt det her på nettet

Crinone kan dog ikke give en falsk positiv graviditetstest, så hvis testen er positiv skyldes det en graviditet og ikke Crinone.

Tadada! Godt gået, så har de bare fyldt mig med historier, de sjufter Men jeg kan tilgive dem alt, for de var jo ret dygtige, så okay. Plus jeg er meget naiv og hopper på alt.

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej Rugemis.

Jeg kender et par som for nyligt var i beh. i Brædstrup, og de kørte derned om morgenen og fik taget blodprøve og så ringede klinikken 3 timer efter og bekræftede at det var lykkedes i første hug - og sådan bliver det også for dig! Basta!

Knus

Rosa

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

Rosa skriver:

Hej Rugemis.

Jeg kender et par som for nyligt var i beh. i Brædstrup, og de kørte derned om morgenen og fik taget blodprøve og så ringede klinikken 3 timer efter og bekræftede at det var lykkedes i første hug - og sådan bliver det også for dig! Basta!

Knus

Rosa

Fedt! 3 timer er til at oveleve! De 40 minutter er bilkørsel, og resten kan jeg så bruge på at sidde herinde og pine jer med min utålmodighed!

Jeg kan godt lide navnet rugemis. Det er slet ikke så tosset

Kram og kykkeli-mjau

Anmeld

28. september 2010

BubbieBear

kitty skriver:

Fandt det her på nettet

Lurede lige linket Kan det virkelig passe at der er 41-52% chance for graviditet? Ihvertfald på den klinik.

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

Lurede lige linket Kan det virkelig passe at der er 41-52% chance for graviditet? Ihvertfald på den klinik.

Ja, Brædstrup siger 38-40%.. Det er i hvert fald de odds vi har fået. 75% for alle 3 forsøg tilsammen!

Anmeld

28. september 2010

BubbieBear

kitty skriver:

Ja, Brædstrup siger 38-40%.. Det er i hvert fald de odds vi har fået. 75% for alle 3 forsøg tilsammen!

seriøst?

Nå ja snakkede med min mor idag, og det gik først op for hende for et par dage siden at hun er rimelig meget i fare for at blive mormor  - Men hun GLÆDER sig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.