Hvordan fik I svar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.829 visninger
40 svar
0 synes godt om
28. september 2010

otlitrom

Nu går vi jo og håber på en positiv test!

Efter min anden tråd idag, kom jeg i tvivl om, hvordan svaret på graviditetstesten vil blive overbragt.

Jeg antager, at jeg kører på klinikken på datoen, får taget blodprøven og bliver ringet op nogle timer senere.

En bruger i den anden tråd mente svaret kom med brev?

I Mia Maia's tråd igår, snakkede hun om en (åh så romantiseret) test, hvor man venter på de to streger, ligesom en hjemmetest.

Nu er jeg lidt forvirret

Hvordan fik I svaret? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Sujan

Følger lige lidt med her og tilføjer et spørgsmål

Kan man ikke bruge en alm. Hjemmetest også? Ved godt det er klinikkens svar der er gælende... Men er det fordi at det er for tidligt med en hjemmetest??

Anmeld

28. september 2010

helora

Jeg fik en dato til 14 dage efter ægoplægning, hvor jeg om morgenen skulle komme ind på Rigshospitalet og få taget en blodprøve. Og så fik vi et telefonnummer vi kunne ringe på kl. 13 og få svar på prøven. Helt ufattelig laaange timer at vente...

Anmeld

28. september 2010

Faith

Jeg testede hjemmefra 2 dage før jeg egentlig skulle. Kunne sku ikke vente. 2 dage senere tog jeg på klinikken og fik taget en blodprøve hvorefter jeg tog hjem og blev ringet op om eftermiddagen med svar om at den var positiv.

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

Sujan skriver:

Kan man ikke bruge en alm. Hjemmetest også? Ved godt det er klinikkens svar der er gælende... Men er det fordi at det er for tidligt med en hjemmetest??

Jeg tror sagtens man kan tage en hjemmetest. Man skal bare passe på med at gøre det for tidligt, for ÆL-sprøjten kan give falsk positiv svar....

Jeg tror ike jeg kan undgå at tage en lille bitte hjemmetest

Anmeld

28. september 2010

helora

Sujan skriver:

Nogle kan nok godt teste positive med en hjemmetest, men det afhænger helt af mængden af HCG i urinen, og det er jo meget tidligt at teste efter to uger

Anmeld

28. september 2010

Faith

Sujan skriver:

Jeg testede positiv med almindelig hjemmetest 2 dage før jeg fik taget blodprøve på kliniken.

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

helora skriver:

Jeg fik en dato til 14 dage efter ægoplægning, hvor jeg om morgenen skulle komme ind på Rigshospitalet og få taget en blodprøve. Og så fik vi et telefonnummer vi kunne ringe på kl. 13 og få svar på prøven. Helt ufattelig laaange timer at vente...

OK, så er det lidt ala det jeg forestiller mig Og se bare, I fik to skønne piger! Håber vi gør jer kunsten efter

Anmeld

28. september 2010

Ludo

Jeg skulle have taget en blodprøve mellem 8 og 9 skulle derefter vente til kl var 13:30 for at ringe til klinikken og der fik man så svar..

Held og lykke med testen

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

smillaluna skriver:

Jeg testede hjemmefra 2 dage før jeg egentlig skulle. Kunne sku ikke vente. 2 dage senere tog jeg på klinikken og fik taget en blodprøve hvorefter jeg tog hjem og blev ringet op om eftermiddagen med svar om at den var positiv.

OK, så var det som jeg forestillede mig

Jeg tror også jeg bliver fristet til at hjemmeteste.. Men nu må vi se, hvordan det kommer til at gå! Jeg håber inderligt det lykkes!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.