Hvordan fik I svar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

helora

kitty skriver:

OK, så er det lidt ala det jeg forestiller mig Og se bare, I fik to skønne piger! Håber vi gør jer kunsten efter

Ja, det var et uovertruffent resultat af en meget svær periode. Jeg ville til enhver tid gøre det igen og igen og igen

Håber I får et ligeså dejligt svar når den tid kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Faith

Sujan skriver:

Følger lige lidt med her og tilføjer et spørgsmål

Kan man ikke bruge en alm. Hjemmetest også? Ved godt det er klinikkens svar der er gælende... Men er det fordi at det er for tidligt med en hjemmetest??

Ps: Men jeg ventede osse tvillinger, så måske hormonniveauet var højere end normalt.

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

helora skriver:

Ja, det var et uovertruffent resultat af en meget svær periode. Jeg ville til enhver tid gøre det igen og igen og igen

Håber I får et ligeså dejligt svar når den tid kommer

Tak! Det håber jeg sørme også!

Jeg vil gerne gøre det igen, hvis jeg ved det giver resultat. Men jeg vil også have det helt fint me at blive gravid nu, og så slippe for en ekstra runde

Anmeld

28. september 2010

helora

kitty skriver:

Tak! Det håber jeg sørme også!

Jeg vil gerne gøre det igen, hvis jeg ved det giver resultat. Men jeg vil også have det helt fint me at blive gravid nu, og så slippe for en ekstra runde

Jeg er helt overbevist om, at det vil lykkes for jer. Du er garanteret en præmie-rugekasse

Anmeld

28. september 2010

Dictes mor

Er det i Skejby du går til behandling? Der gjorde vi det sådan, at vi var ude at få taget blodprøve, og så efter et bestemt antal dage, jeg kan ikke huske præcis, hvor lang tid, så skulle jeg ringe til klinikken, som så gav mig svaret. Jeg kan huske, at de dage melle blodprøven og svaret virkede ulideligt lange, især fordi på den dag, hvor jeg skulle have taget blodprøven, der kunne jeg mærke på min krop, at jeg var fuldtud overbevist om, at det var lykkes, og at jeg var gravid, jeg kunne bare mærke det, og jeg hadede at jeg havde det sådan, for det ville bare betyde, at jeg ville blive endnu mere skuffet, hvis svaret var negativt. Jeg fik heldigvis ret, og så ved du jo, hvordan det er gået siden

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

helora skriver:

Jeg er helt overbevist om, at det vil lykkes for jer. Du er garanteret en præmie-rugekasse

Indtil videre, så ja. Så fejler rugekassen vist intet

Anmeld

28. september 2010

Dictes mor

Sujan skriver:

Følger lige lidt med her og tilføjer et spørgsmål

Kan man ikke bruge en alm. Hjemmetest også? Ved godt det er klinikkens svar der er gælende... Men er det fordi at det er for tidligt med en hjemmetest??

Du kan risikere at få en falsk positiv, da du tager en masse hormoner efter ægoplægning, som er de hormoner, som kroppen danner, når man er gravid, og de vil så komme frem på testen, som værende gravid, så man skal have det tjekket med blodprøve på klinikken, eller sådan er det i hvert fald med det IVF jeg var igennem.

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

Dictes mor skriver:

Er det i Skejby du går til behandling? Der gjorde vi det sådan, at vi var ude at få taget blodprøve, og så efter et bestemt antal dage, jeg kan ikke huske præcis, hvor lang tid, så skulle jeg ringe til klinikken, som så gav mig svaret. Jeg kan huske, at de dage melle blodprøven og svaret virkede ulideligt lange, især fordi på den dag, hvor jeg skulle have taget blodprøven, der kunne jeg mærke på min krop, at jeg var fuldtud overbevist om, at det var lykkes, og at jeg var gravid, jeg kunne bare mærke det, og jeg hadede at jeg havde det sådan, for det ville bare betyde, at jeg ville blive endnu mere skuffet, hvis svaret var negativt. Jeg fik heldigvis ret, og så ved du jo, hvordan det er gået siden

DAGE???!!! Åh Gus nej, det er jo evigheder at gå og vente.

Vi er i behandling i Brædstrup. Og jeg håber ikke de kører samme system... Det vil jeg da slet ikke kunne holde til!

Snød du ikke og testede hjemme?

Men ja, resultatet kender jeg, og det er en smuk pige, med store betagende øjne!!

Anmeld

28. september 2010

BubbieBear

kitty skriver:

Nu går vi jo og håber på en positiv test!

Efter min anden tråd idag, kom jeg i tvivl om, hvordan svaret på graviditetstesten vil blive overbragt.

Jeg antager, at jeg kører på klinikken på datoen, får taget blodprøven og bliver ringet op nogle timer senere.

En bruger i den anden tråd mente svaret kom med brev?

I Mia Maia's tråd igår, snakkede hun om en (åh så romantiseret) test, hvor man venter på de to streger, ligesom en hjemmetest.

Nu er jeg lidt forvirret

Hvordan fik I svaret? 

står det ikke på din seddel med datoer, tal osv du har med hver gang på klinikken søde? På Min der står der: Graviditetstest: Østradiol blodprøve

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

BubbieBear skriver:

står det ikke på din seddel med datoer, tal osv du har med hver gang på klinikken søde? På Min der står der: Graviditetstest: Østradiol blodprøve

Jeg gad ikke lette min rø* og gå ud og kigge Men hvordan får man svar på den prøve, det er mere det jeg tænker på. Om det er med brev, så går der jo en dag eller to....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.