Hvordan fik I svar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

BubbieBear

kitty skriver:

Jeg gad ikke lette min rø* og gå ud og kigge Men hvordan får man svar på den prøve, det er mere det jeg tænker på. Om det er med brev, så går der jo en dag eller to....

Da jeg fik taget min blodprøve i sidste uge for at de kunne se om jeg fik nok Puregon, kunne jeg ringe til sygeplejersken imellem 11-12.30 og få svaret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

otlitrom

BubbieBear skriver:

Da jeg fik taget min blodprøve i sidste uge for at de kunne se om jeg fik nok Puregon, kunne jeg ringe til sygeplejersken imellem 11-12.30 og få svaret

Oki doki, smokey! Jamen så er det måske det samme Det håber vi!

Anmeld

28. september 2010

Dictes mor

kitty skriver:

DAGE???!!! Åh Gus nej, det er jo evigheder at gå og vente.

Vi er i behandling i Brædstrup. Og jeg håber ikke de kører samme system... Det vil jeg da slet ikke kunne holde til!

Snød du ikke og testede hjemme?

Men ja, resultatet kender jeg, og det er en smuk pige, med store betagende øjne!!

Nej jeg testede ikke hjemme, fordi det der cicrone (hvad er det nu det hedder) som man bruger efter man har fået lagt æg op, indeholder HCG, og det er jo det, der giver positiv hjemmetest, så man kan risikere et flask positivt, og det ville være for hårdt. Jeg ved ikke, om det er sandt, men det var hvad de sagde til mig i Skejby i hvert fald. Men ja, jeg var ved at gå til, som jeg husker det gik der en uge, men det har sikkert bare været et par dage, jeg kan simpelthen ikke huske det.

Anmeld

28. september 2010

BubbieBear

kitty skriver:

Oki doki, smokey! Jamen så er det måske det samme Det håber vi!

Det håber jeg også

Men jeg ville ikke turde at tage en hjemmetest ihvertfald

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

Dictes mor skriver:

Nej jeg testede ikke hjemme, fordi det der cicrone (hvad er det nu det hedder) som man bruger efter man har fået lagt æg op, indeholder HCG, og det er jo det, der giver positiv hjemmetest, så man kan risikere et flask positivt, og det ville være for hårdt. Jeg ved ikke, om det er sandt, men det var hvad de sagde til mig i Skejby i hvert fald. Men ja, jeg var ved at gå til, som jeg husker det gik der en uge, men det har sikkert bare været et par dage, jeg kan simpelthen ikke huske det.

Oh no, stearin-halløjen?? Ja, det kalder jeg crinone, efter din og Mia Maia's fantastiske fortælling om, hvordan det virker, og hvordan udflådet bliver Kigger lige indlægssedlen, har jo lige købt det idag!

Jamen så må jeg helt holde mig fra at teste... Det skal åbenbart ikke være nemt

Anmeld

28. september 2010

Dictes mor

kitty skriver:

Oh no, stearin-halløjen?? Ja, det kalder jeg crinone, efter din og Mia Maia's fantastiske fortælling om, hvordan det virker, og hvordan udflådet bliver Kigger lige indlægssedlen, har jo lige købt det idag!

Jamen så må jeg helt holde mig fra at teste... Det skal åbenbart ikke være nemt

Prøv at spørge dem derude.

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

Dictes mor skriver:

Prøv at spørge dem derude.

Ja, det gør jeg på torsdag.. Eller lørdag. Føler mig lidt som ugens gæst derude 5 gange på 10 dage..  Men sådan er det  jo

Anmeld

28. september 2010

Dictes mor

kitty skriver:

Ja, det gør jeg på torsdag.. Eller lørdag. Føler mig lidt som ugens gæst derude 5 gange på 10 dage..  Men sådan er det  jo

Ja præcis, det får forhåbentligt snart ende. Sådan følte jeg det også, og da jeg så kom for at vise Dicte, så kunne de ikke kende os, hmmm, så følte man sig sådan lidt overset

Anmeld

28. september 2010

oo

jeg fik bare en dato for hvornår jeg skulle hjemmeteste og så skulle jeg selv ringe ind med svaret til dem. nogle gange ville de gerne lige tage en blodprøve inden næste runde, for en sikkerheds skyld, men andre gange så havde jeg allerede fået full-on mens når jeg testede (fuck det er lækkert lige at skulle losse sig selv mens man ligger ned ved at tage en test selvom man bløder helt vildt!!!!)

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

jeg fik bare en dato for hvornår jeg skulle hjemmeteste og så skulle jeg selv ringe ind med svaret til dem. nogle gange ville de gerne lige tage en blodprøve inden næste runde, for en sikkerheds skyld, men andre gange så havde jeg allerede fået full-on mens når jeg testede (fuck det er lækkert lige at skulle losse sig selv mens man ligger ned ved at tage en test selvom man bløder helt vildt!!!!)

Det er fuldstændig tosset at skulle konfronteres med e negativ test, når der allerede ér kommet mens! Som Mia Maia, der skulle tisse på en pind, hvor teststregen skulle komme i et lille hjerte... Arhmen altså...

Jeg håber ikke jeg skal hilse på min mens i maaaange måneder!

(Har du fået min sms idag? kom i tvivl om jeg havde fået den sendt hvis jeg har, og du bare ikke har svaret, så er det fint! Jeg punker dig ikke for svar Du har rigeligt at tænke på!!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.