Nu med briller.... Mange billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

FruEllingsen

Tulipan skriver:

Kæft hvor er han cute Det behøves du i hvert fald ikke være træt af

Tak skal du have. Det er også nemmere nu hvor han har fået dem, og kan se den forskel de gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

FruEllingsen

Rosa skriver:

OMG!!!!! Jeg fik totalt tårer i øjnene - KÆFT hvor er han vidunderlig!!! Ejj det er helt seriøst lige før jeg ønsker at Jonte også skal have briller for det er da FULDSTÆNDIGT bedårende!!! Det er godt nok længe siden jeg er blevet så rørt over billeder, men han er bare SÅ übercute!!!

Ihh Rosa. hvor er du sød nu bliver jeg jo helt rørt

1000 tak for de varme ord.

Anmeld

29. september 2010

FruEllingsen

MoarJ skriver:

Nååh han er kær...

TAK

Anmeld

29. september 2010

sarahb

Seriøst, han ser så dejlig ud... Helt vildt..

Anmeld

29. september 2010

FruEllingsen

BlyViol skriver:

han ser da total skøn ud søs  

jesper sad også bare og sagde nåååh, og at han så rigtig sød ud.. 

hvad tænker I selv om hele brille-situationen ??

Jamen sidder med noget blandede følelser inden i. i de første par timer han havde dem igår græd jeg flere gange fordi jeg slet ikke syntes han var flot og det sidder jeg egentlig efterfølgende og bliver rigtig flov over, For han er jo mega dejlig, selv med dem på (især når man lige har vendet sig til dem)

I dag har jeg det lidt bedre med det hele. tror hurtigt at vi vender os til dem. for der kan tydeligt mærkes forskel....

Tak fordi du spørger

Anmeld

29. september 2010

FruEllingsen

dorthemus skriver:

Hold op, hvor er han SØD...neeej altså, hvor er det dejligt for ham

1000 tak  Ja det er dejligt for ham. det er som om en helt ny verden har åbnet sig for ham.

Før kunne han kun magte 1 stk legetøj (især på legetæppe og sådan), ellers kørte øjnene bare rundt i hovedet på ham. Igår kunne han bare ikke skrabe legetøj nok til sig.

Lige nu ligger han bare med ÅBEN mund og stirrer ud af vinduet. det ser så sødt ud

Anmeld

29. september 2010

FruEllingsen

Mor til Frederic skriver:

Briller eller ej så er han altså skide herlig at se på. 

Dejligt at I kan mærke en forskel allerede, ih altså. Så er der lige en hlet ny verden der åbnet sig for ham.

Skøn det er han.

1000 tak skal du have

Er virkelig også helt overrasket. hold da op så opmærksom han er blevet. det synes jeg nu også han var inden. men nu kan han jo lige pludselig se det der er længere væk.

Han har slet ikke tid til at lege med sin mor, fordi han har så meget han har tralvt med at kigge på

Anmeld

29. september 2010

FruEllingsen

nutche skriver:

hvor er det fantastisk at man kan få briller til så lille en mand er vildt imponeret over det, og synes det er super skønt at i allerede nu kan mærke en stor forskel på ham.

og så ser han da bare dejlig ud

Ja det er sq helt vildt at de kan. det er heller ikke dem de laver flest af. optikeren fortalte at Marcus nok var nr. 10 under 6 mdr. de havde lavet briller til. (Og det er STOR erfaring)

Hele butikken gik i stå da han skulle have dem. for alle skulle jo lige kigge med

Anmeld

29. september 2010

FruEllingsen

WiitrioeN skriver:

det ligner da ikke et elastik stel,  er det ikke sådan et stel der er specielt lavet til børn om som er meget bøjelige og meget rubuste??

Det er et meget elastisk stel. der kan holde til en hel del.

De sidder fast bag ved ørene. men ikke med elastik

Anmeld

29. september 2010

FruEllingsen

lisbeth2910 skriver:

Guuud hvor er han bare smask hammerende charmerende

Tak. ja han er bare en lille charmetrold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.