Se lige hvad jeg har...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Loa

de er faktisk slet ikke så svære Mønsteret er meget idiot sikret, hvilket jeg kan skrive under på da jeg normalt IKKE begiver mig ud i den slags ..

Og forresten, så var du skyld i jeg måtte bruge penge den anden dag, så et billede af din skønne lille datter i sådan en name it ugledragt, så jeg løb hele Århus tynd for at finde den, for den måtte jeg også bare eje!

Men hvor finder man sådan et mønster?

Ha ha nåh ja.... Så står vi lige....

Den dragt er altså også bare så dejlig.... Faktisk har hun den på lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Mette.

Loa skriver:

Men hvor finder man sådan et mønster?

Ha ha nåh ja.... Så står vi lige....

Den dragt er altså også bare så dejlig.... Faktisk har hun den på lige nu

Em, man kan købe dem i stort set alle stof forretninger - mønstret hedder tullebukser og er lavet af MINIKREA.

, og eller ser der et link her:

http://www.malika-rosa.dk/shop/minikrea-10301-snitmoenster-2151p.html - det er præcis det her mønster jeg bruger.

Haha, det er godt nok med 1-1. Måske jeg er skyld i endnu flere køb fra din side nu. Siden med mønsteret har desuden viiildt meget lækkert stof også.

Anmeld

28. september 2010

Loa

Mette. skriver:

Em, man kan købe dem i stort set alle stof forretninger - mønstret hedder tullebukser og er lavet af MINIKREA.

, og eller ser der et link her:

http://www.malika-rosa.dk/shop/minikrea-10301-snitmoenster-2151p.html - det er præcis det her mønster jeg bruger.

Haha, det er godt nok med 1-1. Måske jeg er skyld i endnu flere køb fra din side nu. Siden med mønsteret har desuden viiildt meget lækkert stof også.

Iiiih det må jeg da ind og lure på så......

Om end ikke må jeg købe det og få moren til at sy det

Hvor lang tid ville du tro du bruger på at lave et par bukser?

Anmeld

28. september 2010

Heidisbebs

Hvor er de bare søde

Anmeld

28. september 2010

AnneBJ

De er SÅ fine! Som min ticker afslører, skal jeg ikke bruge babytøj før om ca. 6 mdr. men jeg har fundet et link til mønstret og gemt.. Hvad vil du tro du prismæssigt gir for et par hjemmesyede bukser? Her tænker jeg kun stof, pyt med tråd, mønstret osv..

Anmeld

28. september 2010

Mette.

Loa skriver:

Iiiih det må jeg da ind og lure på så......

Om end ikke må jeg købe det og få moren til at sy det

Hvor lang tid ville du tro du bruger på at lave et par bukser?

Ja, min svigermor har også givet en lille hånd. .

Jamen, en god halv time når man lige har sat sig ind i det og mønstret er tegnet over..

Anmeld

28. september 2010

Mette.

AnneBJ skriver:

De er SÅ fine! Som min ticker afslører, skal jeg ikke bruge babytøj før om ca. 6 mdr. men jeg har fundet et link til mønstret og gemt.. Hvad vil du tro du prismæssigt gir for et par hjemmesyede bukser? Her tænker jeg kun stof, pyt med tråd, mønstret osv..

Så har du jo massere af tid til at øve og lave tøj i god tid.

Prisen er meget forskellig. Stof i danmark kan nemt koste 150 kr., for en meter, så jeg bestiller oftest hjem fra USA. Men i gennemsnit 50-80 kr. pr. par.

Anmeld

28. september 2010

A.

det er fan..... flot og super sødt stof

Anmeld

28. september 2010

Loa

Mette. skriver:

Ja, min svigermor har også givet en lille hånd. .

Jamen, en god halv time når man lige har sat sig ind i det og mønstret er tegnet over..

Wow det var hurtigt
Så kunne det godt være man bare skulle blive lært op i det og så kaste sig ud i det.....
For sikke en masse flotte stoffer på den hjemmeside......... Ja tænk det tror jeg faktisk jeg vil prøve tak for inspiration og svar på spørgsmål

Anmeld

16. marts 2011

Philippa

Mette. skriver:

... Syet til Emilie 6 par tullebukser - jeg er selv ret stolt af resultatet, da jeg normalt ikke gør mig indenfor denne branche. 

Nuurh, hvor er de bare søde!
Hvordan har du lavet dem ??? Kunne vildt godt tænke mig at prøve at lave sådan nogle, men har ALDRIG prøvet det før. Kan du hjælpe? : )

Kærligst Philippa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.