Se lige hvad jeg har...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Amso

De godt nok flotte og smarte.. Fede motiver..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

CamillaSoefelt

Wauw de er fede.. Specielt dem med uglerne ( de lillae ).

Anmeld

28. september 2010

TbCp

Hvor er de fine og rigtig fedt stof!

Anmeld

28. september 2010

Mette.

Carina1984 skriver:

Hold kæft hvor er de flotte. Tager du mod bestilling med drengemotiv ?

ih, tusind tak. jeg er desværre lidt tidspresset og har ikke rigtigt meget stof på lager, så de ville næsten blive for dyre hvis jeg skal bestille stof hjem til bare et par.

Men, jeg kan anbefale dig at købe et par hos www.lisannes.dk - hun laver bukser som ligner rigtig rigtig meget - og hun har sååå meget forskelligt stof. Jeg har selv købt et par inden jeg selv begyndte, og de er altså rigtig fine.

Anmeld

28. september 2010

Mette.

Ååh, mange tak alle i skønne kvinder. Det er såå dejligt at høre andre kan lide ens arbejde.

Anmeld

28. september 2010

>>Carina<<

Mette. skriver:

ih, tusind tak. jeg er desværre lidt tidspresset og har ikke rigtigt meget stof på lager, så de ville næsten blive for dyre hvis jeg skal bestille stof hjem til bare et par.

Men, jeg kan anbefale dig at købe et par hos www.lisannes.dk - hun laver bukser som ligner rigtig rigtig meget - og hun har sååå meget forskelligt stof. Jeg har selv købt et par inden jeg selv begyndte, og de er altså rigtig fine.

Tak for tippet

Anmeld

28. september 2010

Loa

Iiiiiih hvor er de fine     (jaloux-jaloux-jaloux)

Gad så godt have de tulle bukser til min lille pige... Men jeg er en dør til sådan noget sy-halløj.....

Anmeld

28. september 2010

Guldet

Kan man få opskriften på modellen? eller hvad det nu hedder måske man skulle prøve at sy.. hmm

Anmeld

28. september 2010

Mette.

Loa skriver:

Iiiiiih hvor er de fine    (jaloux-jaloux-jaloux)

Gad så godt have de tulle bukser til min lille pige... Men jeg er en dør til sådan noget sy-halløj.....

Tusind tak.

Som jeg skrev til en anden bruger: www.lisannes.dk - hun syer bukser som disse og har så meget forskelligt stof - så her kan du da købe dig fra det, hvis din lille prinsesse mangler nye bukser.

Anmeld

28. september 2010

Mette.

Kan man få opskriften på modellen? eller hvad det nu hedder måske man skulle prøve at sy.. hmm

Jeg bruger snitmønstre fra MiniKrea - du kan købe dem i de fleste sy forretninger eller på nettet. Jeg har dog tilpasset modellen til min datter, da hun er meget tynd om livet, men som udgangspunkt er modellen rigtig god og nem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.