Se lige hvad jeg har...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Guldet

Mette. skriver:

Jeg bruger snitmønstre fra MiniKrea - du kan købe dem i de fleste sy forretninger eller på nettet. Jeg har dog tilpasset modellen til min datter, da hun er meget tynd om livet, men som udgangspunkt er modellen rigtig god og nem.

oki.. mange tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Loa

Mette. skriver:

Men, jeg kan anbefale dig at købe et par hos www.lisannes.dk -hun laver bukser som ligner rigtig rigtig meget - og hun har sååå meget forskelligt stof. Jeg har selv købt et par inden jeg selv begyndte, og de er altså rigtig fine.

Ih tak, du er nu skyld i, at jeg har brugt penge... Igen.....

For f*** hvor er de tullebukser på hendes hjemmeside da for skønne og dem skal min prinsesse da ikke gå glip af.....

Anmeld

28. september 2010

Mette.

Loa skriver:

Ih tak, du er nu skyld i, at jeg har brugt penge... Igen.....

For f*** hvor er de tullebukser på hendes hjemmeside da for skønne og dem skal min prinsesse da ikke gå glip af.....

Ja, hun har bare alt for meget skønt stof.. Jeg synes bare det blev alt for dyrt i længden, for jeg ville gerne have dem alle, så nu er jeg selv gået på stof jagt.

.. Og undskylder for at have ført dig i unåde og fået dig til at bruge penge. 

Anmeld

28. september 2010

Mette.

Mette. skriver:

Ja, hun har bare alt for meget skønt stof.. Jeg synes bare det blev alt for dyrt i længden, for jeg ville gerne have dem alle, så nu er jeg selv gået på stof jagt.

.. Og forresten lige et lille tip - de første jeg købte var altså lidt små i forhold til andre størrelser, så tag dem et nummer større end du egentligt ville have gjort, så er du sikker på hun ikke vokser for hurtigt ud af dem.

Anmeld

28. september 2010

Loa

Mette. skriver:

.. Og forresten lige et lille tip - de første jeg købte var altså lidt små i forhold til andre størrelser, så tag dem et nummer større end du egentligt ville have gjort, så er du sikker på hun ikke vokser for hurtigt ud af dem.

Anmeld

28. september 2010

Loa

Mette. skriver:

Det er helt i orden

Ja bliver jo nød til at bruge pengene på det, når jeg ikke har evnerne selv..... Hmm det var måske det man skulle bruge sin barsel på at lære)

Anmeld

28. september 2010

Chewy

Ej, hvor er du da bare sej. De er enormt søde. Vil også gerne igang med at være lidt kreativ til dig!!

Anmeld

28. september 2010

Mette.

Loa skriver:

Det er helt i orden

Ja bliver jo nød til at bruge pengene på det, når jeg ikke har evnerne selv..... Hmm det var måske det man skulle bruge sin barsel på at lære)

de er faktisk slet ikke så svære Mønsteret er meget idiot sikret, hvilket jeg kan skrive under på da jeg normalt IKKE begiver mig ud i den slags ..

Og forresten, så var du skyld i jeg måtte bruge penge den anden dag, så et billede af din skønne lille datter i sådan en name it ugledragt, så jeg løb hele Århus tynd for at finde den, for den måtte jeg også bare eje!

Anmeld

28. september 2010

Mette.

Chewy skriver:

Ej, hvor er du da bare sej. De er enormt søde. Vil også gerne igang med at være lidt kreativ til dig!!

åh, tusind tak, hvor er du sød!

De er ikke så svære, så det er bare i gang med at finde noget sødt stof..

Anmeld

28. september 2010

Mette.

Chewy skriver:

åh, tusind tak, hvor er du sød!

De er ikke så svære, så det er bare i gang med at finde noget sødt stof..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.