Utroskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2008

Rahmberg.dk

Jeg syntes du skal konfrontere din kæreste, med din viden så hul i hovedet med hvor du har den fra, og hvordan du er kommet til den.

Bliver han sur over du har læst hans telefon så har han nok noget at skjule, og det er nok hans dårlige samvittighed som plager så.

Ellers vil han tage let på det og ikke reagere synderligt.

Jeg fatter ikke at nogle hænger ved utro mænd som oven i købet gør det gang på gang... i har fortjent meget bedre.
Der findes faktisk mænd som er tro, og viser dig den samme respekt som du selvfølgelig viser dem, ved at være dem tro.

Et forhold er baseret på tillid og respekt, og ingen af disse dele er tilstede ved en som er dig utro, hverken 1 eller 3 gange.
Og de er absolut ikke værd at samle på for de ændrer sig aldrig.
Du giver dem jo selv lov at fortsætte... og at du lige forlader dem 1 uge eller 3 måneder er ingen straf, de ved jo de nok skal komme ind igen.

Tro på jer selv piger og ikke mindst respekter dig selv.
Andre behandler dig som du selv opfatter dig.

Hilsen Berit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2008

Anonym trådstarter

Så fik jeg, forhåbentlig, opklaret hele denne her trælse situation..... I dag så jeg ved en tilfældighed min mand havde skrevet dette nummer ned på et stykke papir og nedenunder stod navnet Kenneth..... Da han lige havde ringet op og spurgt efter denne Kenneth, fandt jeg senere mit papir med det samme nummer frem...... Det viser sig at det er min mands halv-bror som vi ser max 2 gange om året...... Da jeg ringede på nummeret første gang, er det halv-brorens datter der tager telefonen :$
Så umiddelbart er hele det er utrosskab-halløj opklaret og jeg føler mig ærlig talt ret så flov............... Lige nu har jeg det godt med jeg ikke nåede at konfronterer min mand med min mistanke, for det havde altså været for flovt +o(

Tak for alle jeres søde ord og tanker, jeg er flov over at have startet denne "lavine" - tilsyneladende uden grund :$

Knus

Anmeld

17. august 2008

Monique

Det var da godt at der ikk var noget om det.. :D

Anmeld

17. august 2008

bette

Anonym skriver:

Så fik jeg, forhåbentlig, opklaret hele denne her trælse situation..... I dag så jeg ved en tilfældighed min mand havde skrevet dette nummer ned på et stykke papir og nedenunder stod navnet Kenneth..... Da han lige havde ringet op og spurgt efter denne Kenneth, fandt jeg senere mit papir med det samme nummer frem...... Det viser sig at det er min mands halv-bror som vi ser max 2 gange om året...... Da jeg ringede på nummeret første gang, er det halv-brorens datter der tager telefonen :$
Så umiddelbart er hele det er utrosskab-halløj opklaret og jeg føler mig ærlig talt ret så flov............... Lige nu har jeg det godt med jeg ikke nåede at konfronterer min mand med min mistanke, for det havde altså været for flovt +o(

Tak for alle jeres søde ord og tanker, jeg er flov over at have startet denne "lavine" - tilsyneladende uden grund :$

Knus

skønt at opdage der ik var noget..
så heller tjekke det for at være sikker.. og så få ro i sjælen..

Anmeld

17. august 2008

Pia.

Dejligt det ikke var noget, selvom du er en smule flov så må du også være lettet... dejligt I stadig har hinanden.... og måske slet ikke så dårligt at få øjnene op en gang imellem... :)

Knus fra Pia.

Anmeld

17. august 2008

twinboys

Dejligt for dig at få opklaret det og kan godt forstå at du føler dig flov, men så hellere flov end ked af at der havde været noget... Så frem med smilet og put den røde kurlør ned i tasken og nyd at det bare var puf....

Mvh Majbritt(H)(H)(H)

Anmeld

17. august 2008

MorCamilla

Hvor er det dejligt at høre at du ikke behøvede at konfrontere din mand med din mistanke, især når den var helt forkert.. Hvor må du føle dig lettet nu..
Jeg synes ikke at der er noget at være flov over, det er jo en ærlig sag hvad du troede.. Som heldigvis ikke var noget alligevel...

Anmeld

17. august 2008

Doktor Doolittle

Anonym skriver:

Knus

Det er jeg godt nok glad for at høre :D Du kunne dog godt overveje, hvorfor du sådan mistænker ham pga. en enkelt opringning til et ukendt nummer? Er du jaloux anlagt? Eller har han ikke altid haft helt rent mel i posen om du forstår?
(H) fra Tina der er umådeligt glad på dine vegne :))

Anmeld

19. august 2008

jonathan150607

Dejligt at det ikke var noget :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.