Anonym skriver:Monique skriver:
Jeg har været det samme igennem og sys bare du skal sige det som det er..
Første gang det skete for mig gik jeg med det inde i mig og fik ikke sagt noget før ½ år efter og der havde han i det ½ år haft gang i 2.
Sidste gang sagde jeg det til ham med det samme...
Han havde en masse dårlige undskyldninger, men han havde lidt svært ved og bortforklare at han havde skrevet til hende på msn at han elskede hende og at når de skulle være fast sammen så skulle hun ikk arbejde så hårdt..
Han prøvede og bortforklare det men der har han jo busted sig selv temmelig meget...
Venter også spændt på fortsættelsen :D
Da vi startede med at komme sammen, snakkede vi om utroskab og han sagde at det kunne han aldrig finde på, da han selv havde været udsat for det - hm, skal man tro på det?
Han havde det skidt i morges da han ville stå op og lagde sig i stedet igen. Jeg sagde at han skulle huske at komme til mig og snakke hvis der var noget han ville snakke om og det var derfor han havde fået det skidt; men han sagde bare ja ja. Jeg sagde at jeg jo tidligere havde sagt til ham at jeg syntes at han virker fjern og underlig og så sagde at ikke noget; men trak på smilebåndet og kiggede den anden vej for at hjælpe vores datter igen...
Da jeg startede sammen med min kæreste for snart 7 år siden sagde han også at han aldrig kunne finde på det, og at han i det sidste forhold også havde haft en der var ham utro konstant, men det holdte ikke rigtig eftersom at han var utro 4 gange...
Men kan jo godt være at din kæreste holder det..
Men kan næste garantere dig at hvis han har været det eller er så kommer han ikke frivilligt og siger det..
De gange min kæreste har været utro har han forandret sig fuldstændig.. Engang imellem var han sååå kærlig (sm regel når han havde været hos dem) og hvis han ikke kunne være sammen med dem i længere perioder af gangen var han sådan lidt muggen, fjern og gad ikke noget overhovedet..
Og så har det hver gang været mens jeg har været gravid med en af pigerne og så lige da jeg havde født den første.
Vi er så stadig sammen i dag på trods af alle hans dumheder, men gik fra ham i kort tid hver gang han havde lavet det lort og sidste gang var vi ikke sammen i 3 mdr og det var i Julen.. Ikke særlig fedt når man skal sidde og forklare sin datter hvorfor hun kun skal holde jul med far og farmor og at mor ikke er med (Der var jeg gravid)..
Men håber da på at han denne gang har lært af sine fejl..
Men igen igen.. det er jo ikke sikkert at det er det samme med din kæreste.. Men sys da at du skal tage en snak med ham, du behøver jo ikke beskylde ham for det uden og vide om det er rigtigt eller ej, men du kan jo sige pænt til ham at du er lidt bange for at han er sammen med en anden og fortæl ham om mobilen..
Anmeld