Utroskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2008

H+S Skjolgborg.

har du prøve af tjekke nummer på de gulesider bare et forslag.så kan du måske se hvem der har det nr + om de er mand og kone...kenneth og marianne..bare et forslag... hvis du ikke har gjort det.
kender det godt det du skrive hved jo min datters far var sin eks lidt utro så de 2½ år vi var sammen tjekke jeg også af og til hans tlf men sagde det også eller sprugt ind til ting omkring den eller den..
Nu med min nye her kan jeg da osgå godt gøre det men jeg er 100 på også før jeg 1 gange tjekke hans tlf han er mig tro..Alle hans sm osv er sku omkring sit job eller familie og mest min sms han har*GH*..Det ville komme meget bag på mig hvis han er fo vi er begge to meget indforstå åben og ærlige... og ringer eller få han en sms mens han f.eks er i bad så kigge jeg da eller tager den og åbner den og siger det er......... Dog hvis det er arbejde der ringer tager jeg den ikke men siger det så til ham...
Nåå men pt ville jeg da bare lige tjekke nr på de gulesider se det lidt ad måske lur lidt selvom om det gør ondt...
men jeg tro nu nok var han dig utro var han nok ikke dum og gemmer sendt beskeder eller indbakken.... MON...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2008

Monique

Jeg har været det samme igennem og sys bare du skal sige det som det er..
Første gang det skete for mig gik jeg med det inde i mig og fik ikke sagt noget før ½ år efter og der havde han i det ½ år haft gang i 2.
Sidste gang sagde jeg det til ham med det samme...
Han havde en masse dårlige undskyldninger, men han havde lidt svært ved og bortforklare at han havde skrevet til hende på msn at han elskede hende og at når de skulle være fast sammen så skulle hun ikk arbejde så hårdt..
Han prøvede og bortforklare det men der har han jo busted sig selv temmelig meget...

Venter også spændt på fortsættelsen :D

Anmeld

13. august 2008

miver

Hej anonym

vi håber for jer i snart for talt om tingne , som en dame engang så flot sagde yil mig man føler hvad man føler og nu følte jo på et tidspunkt han var fraværene og at du var bange for han evt. hadve et forhold til en anden hvis du stadig er i tvilv så få talt om tingne , livet er for kort til at gå med sådanne tanker (håber du forstår )
Jeg tror på i et forhold kommer man længst med at være ærlig over for hinanden ;)

sender de bedste tanker til jer :D

(H) mie

Anmeld

13. august 2008

Anonym trådstarter

henriette larsen skriver:

har du prøve af tjekke nummer på de gulesider bare et forslag.så kan du måske se hvem der har det nr + om de er mand og kone...kenneth og marianne..bare et forslag... hvis du ikke har gjort det.
kender det godt det du skrive hved jo min datters far var sin eks lidt utro så de 2½ år vi var sammen tjekke jeg også af og til hans tlf men sagde det også eller sprugt ind til ting omkring den eller den..
Nu med min nye her kan jeg da osgå godt gøre det men jeg er 100 på også før jeg 1 gange tjekke hans tlf han er mig tro..Alle hans sm osv er sku omkring sit job eller familie og mest min sms han har*GH*..Det ville komme meget bag på mig hvis han er fo vi er begge to meget indforstå åben og ærlige... og ringer eller få han en sms mens han f.eks er i bad så kigge jeg da eller tager den og åbner den og siger det er......... Dog hvis det er arbejde der ringer tager jeg den ikke men siger det så til ham...
Nåå men pt ville jeg da bare lige tjekke nr på de gulesider se det lidt ad måske lur lidt selvom om det gør ondt...
men jeg tro nu nok var han dig utro var han nok ikke dum og gemmer sendt beskeder eller indbakken.... MON...

Hej.
Jeg har skam allerede tjekket nummer på de gule sider og det findes ikke. Så er det noget med at det er taletidskort eller sådan noget.... Så det kom jeg ikke ret langt med :(

Anmeld

13. august 2008

Anonym trådstarter

Monique skriver:

Første gang det skete for mig gik jeg med det inde i mig og fik ikke sagt noget før ½ år efter og der havde han i det ½ år haft gang i 2.
Han havde en masse dårlige undskyldninger, men han havde lidt svært ved og bortforklare at han havde skrevet til hende på msn at han elskede hende og at når de skulle være fast sammen så skulle hun ikk arbejde så hårdt..
Han prøvede og bortforklare det men der har han jo busted sig selv temmelig meget...

Da vi startede med at komme sammen, snakkede vi om utroskab og han sagde at det kunne han aldrig finde på, da han selv havde været udsat for det - hm, skal man tro på det?
Han havde det skidt i morges da han ville stå op og lagde sig i stedet igen. Jeg sagde at han skulle huske at komme til mig og snakke hvis der var noget han ville snakke om og det var derfor han havde fået det skidt; men han sagde bare ja ja. Jeg sagde at jeg jo tidligere havde sagt til ham at jeg syntes at han virker fjern og underlig og så sagde at ikke noget; men trak på smilebåndet og kiggede den anden vej for at hjælpe vores datter igen...

Anmeld

13. august 2008

Anonym trådstarter

miver skriver:

Hej anonym

vi håber for jer i snart for talt om tingne , som en dame engang så flot sagde yil mig man føler hvad man føler og nu følte jo på et tidspunkt han var fraværene og at du var bange for han evt. hadve et forhold til en anden hvis du stadig er i tvilv så få talt om tingne , livet er for kort til at gå med sådanne tanker (håber du forstår )
Jeg tror på i et forhold kommer man længst med at være ærlig over for hinanden ;)

sender de bedste tanker til jer :D

(H) mie

Selv om jeg virkelig gerne vil sige til ham hvad jeg mistanke om, kan jeg slet ikke tage mig sammen, jeg er jo noget bange for hans reaktion og udfaldet.... Egentlig virker han som han plejer; men ind imellem er han anderledes. Jeg har det ikke selv godt for tiden og mit humør svinger meget og han mener det kan være derfor han selv er som han er - underlig og fjern af og til?

Tak for knuset :)

Anmeld

13. august 2008

Kvindemin

Eltså jeg kunne ikke leve i et forhold, hvor den tvivl skulle trykke mig på skulderen.
Men sådan er vi jo forskellige, havde taget det op med det samme.
Og her hjemme kigger vi tlf dagligt, ikke noget i det.
Bliver han sur, er det HANS problem. Vi har alle lov til at have vores tvivler, og man kan vel snakke om tingene :)

Anmeld

13. august 2008

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

henriette larsen skriver:

Hej.
Jeg har skam allerede tjekket nummer på de gule sider og det findes ikke. Så er det noget med at det er taletidskort eller sådan noget.... Så det kom jeg ikke ret langt med :(

hmm nej ok så er der ikke så meget af gør anden af snakke med ham om det..
Knus fra henriette

Anmeld

13. august 2008

tascia

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Kirle skriver:

Hm... Er det ikke almindeligt at kigge i sms? Ikke for at checke for utroskab selvfølgelig men bare for at være lidt med :)

Herhjemme kigger vi da begge i hinandens også mens vi ser på :)

JEg synes bare at det er forkert at have det dårligt over at kigge. Og ærligt talt hvis I ikke har det så godt sammen mere og han ikke fortæller hvad der sker så kigger man da. Også for at have noget at spørge ind til.

Jeg synes bare du skal sige halløjsa kammerat hvem er Marianne og hvorfor sms du med hende og ikke med mig kl.22 om aftenen? Kan du ikke godt se at det gør mig usikker og ked?

Og så lige en eftertanke... Det er jo slet ikke sikkert at det var Marianne som han ville have fat på... Det kunne jo være at Marianne tog sin kærestes mobil? ;)
Det kunne sagtens ske herhjemme i hvert fald :D

Og så lige til koret af enighed; lad vær med at have ondt i maven og træk tiden ud. Sig det som det er. Og hvis han er dig utro jamen så er han da heller ikke det værd!

Men se nu hvad han siger og lad os høre hvad der sker :)

(H) og tanker herfra - Kirle

Jeg må ærligt tilstå at det kunne jeg godt nok aldrig drømme om... Med mindre jeg havde en mistanke om at der var noget galt..

Betina

meget enig, kigger kun hvis jeg får besked på det... syntes ærlig talt ikke det kommer ig ved hvad han skriver og med hvem!

men havde jeg en mistanke, så havde jeg gjort som trådstarteren"!!!

//Natascia

Anmeld

13. august 2008

Monique

Anonym skriver:

Monique skriver:

Da vi startede med at komme sammen, snakkede vi om utroskab og han sagde at det kunne han aldrig finde på, da han selv havde været udsat for det - hm, skal man tro på det?
Han havde det skidt i morges da han ville stå op og lagde sig i stedet igen. Jeg sagde at han skulle huske at komme til mig og snakke hvis der var noget han ville snakke om og det var derfor han havde fået det skidt; men han sagde bare ja ja. Jeg sagde at jeg jo tidligere havde sagt til ham at jeg syntes at han virker fjern og underlig og så sagde at ikke noget; men trak på smilebåndet og kiggede den anden vej for at hjælpe vores datter igen...

Da jeg startede sammen med min kæreste for snart 7 år siden sagde han også at han aldrig kunne finde på det, og at han i det sidste forhold også havde haft en der var ham utro konstant, men det holdte ikke rigtig eftersom at han var utro 4 gange...
Men kan jo godt være at din kæreste holder det..

Men kan næste garantere dig at hvis han har været det eller er så kommer han ikke frivilligt og siger det..

De gange min kæreste har været utro har han forandret sig fuldstændig.. Engang imellem var han sååå kærlig (sm regel når han havde været hos dem) og hvis han ikke kunne være sammen med dem i længere perioder af gangen var han sådan lidt muggen, fjern og gad ikke noget overhovedet..
Og så har det hver gang været mens jeg har været gravid med en af pigerne og så lige da jeg havde født den første.
Vi er så stadig sammen i dag på trods af alle hans dumheder, men gik fra ham i kort tid hver gang han havde lavet det lort og sidste gang var vi ikke sammen i 3 mdr og det var i Julen.. Ikke særlig fedt når man skal sidde og forklare sin datter hvorfor hun kun skal holde jul med far og farmor og at mor ikke er med (Der var jeg gravid)..
Men håber da på at han denne gang har lært af sine fejl..

Men igen igen.. det er jo ikke sikkert at det er det samme med din kæreste.. Men sys da at du skal tage en snak med ham, du behøver jo ikke beskylde ham for det uden og vide om det er rigtigt eller ej, men du kan jo sige pænt til ham at du er lidt bange for at han er sammen med en anden og fortæl ham om mobilen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.