Utroskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2008

Rasmine

Hva så?
Fik du sagt noget?
:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2008

lonemus

Mebach skriver:

Hva så?
Fik du sagt noget?
:)

Jeg venter også i spænding på en fortsættelse af historien ;)

Anmeld

30. juli 2008

Plysbjørnen

Kirle skriver:

Hm... Er det ikke almindeligt at kigge i sms? Ikke for at checke for utroskab selvfølgelig men bare for at være lidt med :)

Herhjemme kigger vi da begge i hinandens også mens vi ser på :)

JEg synes bare at det er forkert at have det dårligt over at kigge. Og ærligt talt hvis I ikke har det så godt sammen mere og han ikke fortæller hvad der sker så kigger man da. Også for at have noget at spørge ind til.

Jeg synes bare du skal sige halløjsa kammerat hvem er Marianne og hvorfor sms du med hende og ikke med mig kl.22 om aftenen? Kan du ikke godt se at det gør mig usikker og ked?

Og så lige en eftertanke... Det er jo slet ikke sikkert at det var Marianne som han ville have fat på... Det kunne jo være at Marianne tog sin kærestes mobil? ;)
Det kunne sagtens ske herhjemme i hvert fald :D

Og så lige til koret af enighed; lad vær med at have ondt i maven og træk tiden ud. Sig det som det er. Og hvis han er dig utro jamen så er han da heller ikke det værd!

Men se nu hvad han siger og lad os høre hvad der sker :)

(H) og tanker herfra - Kirle

Jeg må ærligt tilstå at det kunne jeg godt nok aldrig drømme om... Med mindre jeg havde en mistanke om at der var noget galt..

Betina

Anmeld

2. august 2008

<3

hm ja sådan er man jo så forskellige heldigvis :)

Anmeld

2. august 2008

twinboys

[citat][f][småt]Anonym skriver:[/småt][/f] Hvordan fortæller man sin mand at man har mistanke til at han er utro? Jeg har gjort noget forkert og læst sms'er i hans mobil og under sendte beskeder er der en besked til et ukendt nummer hvor der står "Må jeg ringe nu?" Den er sendt omkring kl. 22 en aften han er på kursus i Hvidovre...... Jeg ringede til nummeret og en Marianne tager telefonen:( Jeg VED godt jeg ikke skal rode i hans telefon; men han er så underlig og fjern og når man spørger om der er noget, siger han "selvfølgelig" nej.... Jeg har helt ondt i maven og ved slet ikke hvad jeg skal gøre:( [/citat] Fik du snakket med manden ang. dine tvivl...??? Ja vi venter jo med spænding på hvad du gjorde, hvad han sagde eller om det bare var en misforståelse....;) Mvh Majbritt

Anmeld

2. august 2008

Anonym trådstarter

Kære alle...

Pt er vi på ferie og jeg snakker med ham når vi er hjemme igen. Siden jeg skrev indlægget her har jeg tænkt over hvad jeg skal sige til ham og jeg siger det som det er - altså hvad jeg har gjort, så må han blive sur/tosset......

Tak for alle jeres søde og "medfølende" svar, håber det hele er en misforståelse; men I hører så snart jeg har snakket med ham, har bestemt ikke glemt/droppet jer :)

Knus

Anmeld

11. august 2008

Rasmine

Ej, jamen, hva så?
Har du sagt noget?
:-o

Anmeld

11. august 2008

Sebastians Mor

HEy

er der sket noget nyt??

vi venter Spændt.

Anmeld

12. august 2008

Anonym trådstarter

Hm, er sgu nok lidt en kylling :'( Frygter virkelig hans reaktion når jeg vil snakke med ham..... Og pludselig er jeg SÅ usikker på om han virkelig HAR gjort noget.... Har prøvet at ringe op til nummeret igen til aften og der var det en Kenneth der tog telefonen. Vil jo gerne vide hvor jeg har ham; men hvis nu han ikke har gjort noget vil det jo være super fedt; men på den anden side vil han blive vred og skuffet over at jeg ikke stoler på ham.... Er lidt i syv sind for han er heller ikke længere som jeg beskrev, da jeg oprettede indlægget... :S Nu er han mere sig selv, lægger op til sex osv. Kan man ikke komme ind på det på en anden måde eller er der ingen anden udvej? Skal jeg stadig sige det som det er og risikere et skænderi og hvad ved jeg - jeg frygter virkelig det væreste hvis der virkelig ikke er noget i det...... Øv hvor jeg hader mig selv for at være en kylling, gid jeg aldrig havde set den sms >(

Anmeld

12. august 2008

charlottekri

måske har han bare haft en dårlig periode, hvor han ikke har følt sig så veloplagt... måske skulle du se tiden an og så se om han "forandrer" sig igen og så tage diskutionen der, for der er ikke noget værre end at blive anklaget for utroskab (har selv stået i den situation) og man føler ikke at partneren stoler på en mere... men du skal selvfølgelig se på helheden, for hvis du ikke kan gå med mistanken, så er du selvfølgelig nødt til at sige noget, for ellers tærer det på både dig og jeres forhold.
håber det hjalp lidt
(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.