Utroskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.353 visninger
38 svar
0 synes godt om
27. juli 2008

Anonym trådstarter

Hvordan fortæller man sin mand at man har mistanke til at han er utro? Jeg har gjort noget forkert og læst sms'er i hans mobil og under sendte beskeder er der en besked til et ukendt nummer hvor der står "Må jeg ringe nu?" Den er sendt omkring kl. 22 en aften han er på kursus i Hvidovre...... Jeg ringede til nummeret og en Marianne tager telefonen:( Jeg VED godt jeg ikke skal rode i hans telefon; men han er så underlig og fjern og når man spørger om der er noget, siger han "selvfølgelig" nej.... Jeg har helt ondt i maven og ved slet ikke hvad jeg skal gøre:(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2008

Rasmine

Du går til bekendelse og siger det direkte: "Jeg har kigget i din telefon, og vil gerne vide hvem det er du bibber med"! Så må han jo blive sur, hvis han vil. -Og så ellers ha' en go forklaring. Få det sagt nu, fremfor at gå med det indeni. Pøj pøj.

Anmeld

27. juli 2008

miver

Jeg kan godt forstå dig jeg havde lavet samme nummer hvis jeg ikke stolede på min mand (ved godt det er forkert , men det er jo osse forkert at være utro)
Som beskrevet ville jeg osse sige jeg har kigget i din telefon fordi jeg er usikke på hvor jeg har dig (du skrive han er fjern ).

føler med dig
Håber i får talt om tingne og reddet trående ud

kæmpe knus herfra

mie(H)

Anmeld

27. juli 2008

MorCamilla

Hejsa..

Hmm, jeg er en af de mennesker der har tendens til at tro det bedste om ALLE - ind til de har bevist andet...
Måske hende Marianne er en arbejdekolega eller lignende og hans sms med teksten "må jeg ringe nu" lige så godt kunne være et spørgsmål om hun sov, eller lignende... (?)
Jeg ville som de andre siger også sige det til ham ligeud, at du har kommet til at læse hans smsèr og nu er du lidt i tvivl om hvad du skal tro...
Jeg håber at I finder ud af det og at han ikke er utro, det er bare det værste man kan gøre mod sin kæreste...

Knus og tanker fra Camilla.

Anmeld

27. juli 2008

Doktor Doolittle

Jeg har været dér hvor du er nu, og det er ikke sjovt. Jeg konfronterede min kæreste med det dengang. Fortalte ham at jeg syntes han var fjern og ikke sig selv i øjeblikket, og at jeg derfor havde gjort det man ellers ikke gør, nemlig checket hans mobil. Det viste sig slet ikke at være noget, jeg håber det samme kommer til at ske for dig.
Pøj pøj med det og kom endelig lige med en opdatering om du orker.
Stort (H) og lige eet til (H) fra Tina

Anmeld

27. juli 2008

Tynen

Jeg har også været der engang for maaange år siden.

Sagde til ham direkte: Jeg har snaget i din telefon og vil gerne have en forklaring!

Man kan jo ikke rigtig komme til at kigge i den ved et uheld, så følte ikke der var anden vej uden om.
Jeg ville i hvert fald slet ikke lade som om jeg ingenting vidste overhovedet.

Hellere gå til bekendelse og få snakket ud om tingene fra starten.
Du kan jo ikke rende rundt og have ondt i maven over det i flere uger - Og måske er det slet ikke så slemt?!
Det må du jo få afklaret.

Jeg var ikke stolt af det jeg havde gjort, men igen - Jeg gjorde det fordi jeg følte at der var en grund til mistanken.

Held og lykke med det!
Det er bestemt ikke sjovt det du er igennem!!
(H)

Anmeld

27. juli 2008

Mathilde

Det er ikke rart det du går igennem lige nu. Det er en rigtig væmmelig følelse og man kan blive helt fysisk dårlig...
Jeg synes som de andre, at du skal sige det som det er og få afklaring på tingene. Uvisheden er næsten ubærlig.
Jeg håber for jer at i finder ud af det sammen og at der er en "lovlig" forklaring på sms´erne og hans adfærd.

Skriv endelig hvad der sker.

(H)Mathilde

Anmeld

27. juli 2008

Kvindemin

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Du går til bekendelse og siger det direkte: "Jeg har kigget i din telefon, og vil gerne vide hvem det er du bibber med"! Så må han jo blive sur, hvis han vil. -Og så ellers ha' en go forklaring. Få det sagt nu, fremfor at gå med det indeni. Pøj pøj.[/citat] Heelt enig. Det syntes jeg også du skal gøre. Og held og lykke med det, eller hvad man kan sige :$ Manga knus herfra

Anmeld

27. juli 2008

<3

Hm... Er det ikke almindeligt at kigge i sms? Ikke for at checke for utroskab selvfølgelig men bare for at være lidt med :)

Herhjemme kigger vi da begge i hinandens også mens vi ser på :)

JEg synes bare at det er forkert at have det dårligt over at kigge. Og ærligt talt hvis I ikke har det så godt sammen mere og han ikke fortæller hvad der sker så kigger man da. Også for at have noget at spørge ind til.

Jeg synes bare du skal sige halløjsa kammerat hvem er Marianne og hvorfor sms du med hende og ikke med mig kl.22 om aftenen? Kan du ikke godt se at det gør mig usikker og ked?

Og så lige en eftertanke... Det er jo slet ikke sikkert at det var Marianne som han ville have fat på... Det kunne jo være at Marianne tog sin kærestes mobil? ;)
Det kunne sagtens ske herhjemme i hvert fald :D

Og så lige til koret af enighed; lad vær med at have ondt i maven og træk tiden ud. Sig det som det er. Og hvis han er dig utro jamen så er han da heller ikke det værd!

Men se nu hvad han siger og lad os høre hvad der sker :)

(H) og tanker herfra - Kirle

Anmeld

27. juli 2008

Lullaby

Hejsa Jeg tror som mange af de andre at du bare skal spørge ham ad. Og hvis det viser sig, at han fjoller rundt med en anden er jeg utrolig ked af det på dine vegne. Jeg kigger altså også både min mands sms'er og post osv. Ikke for at snage men smpelthen også for at være med :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.