Min tur til at spørge om børnepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

mor-til-vanessa

Tulipan skriver:

Jeg har heller aldrig forventet noget, har bare fået det... Den sætning lyder underlig...

Og kørekort fik jeg af mine forældre.

Ja jeg har da været forkælet, min brødre havde da arbejde osv.

Men her har det været mine forældre der skulle give slip, og ik mig... Er egentlig underligt. For ja er mange der ikke kan give slip

sådan er det i hver fald for mange af mine veninder som er vant til at få og få,

men godt der er dem der KAN give slip ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

qp

Tulipan skriver:

Da jeg fik det, der fik jeg det der svarede til det jeg fik i løn for det job jeg havde inden

okey hvad ved jeg ....  Måske der er andre der kan svare på det?

Anmeld

26. september 2010

Lucipher

Tulipan skriver:

Du ligner en der har tjek på det der. Jeg får jo også de ekstra,kan ikke huske hvad beløbet på det er. Kan du finde det?

Jeg ved ikke helt hvad de ekstra er. Men der står en masse volapyk inde på borger.dk

Men her er hvad jeg fandt:

Hvis du modtager ordinært børnetilskud, kan du derudover få et ekstra børnetilskud, hvis du som enlig forsørger har forældremyndigheden og har barnet boende hos dig. Det ekstra børnetilskud er på 1.239 kr. i kvartalet (2010) - uanset antallet af børn.

Nat nat.

Anmeld

26. september 2010

Vingummien

Lucipher skriver:

Jeg ved ikke helt hvad de ekstra er. Men der står en masse volapyk inde på borger.dk

Men her er hvad jeg fandt:

Hvis du modtager ordinært børnetilskud, kan du derudover få et ekstra børnetilskud, hvis du som enlig forsørger har forældremyndigheden og har barnet boende hos dig. Det ekstra børnetilskud er på 1.239 kr. i kvartalet (2010) - uanset antallet af børn.

Nat nat.

Tror ikke det er den

Anmeld

26. september 2010

Vingummien

qp skriver:

okey hvad ved jeg ....  Måske der er andre der kan svare på det?

Ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.