Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lucipher skriver: Det her er hvad der står på borger.dk Børnefamilieydelsens størrelse afhænger af barnets alder: 0-2-årige: 4.247 kr. per kvartal (2010) 3-6-årige: 3.362 kr. per kvartal (2010) 7-17-årige: 2.645 kr. per kvartal (2010) Hilsen Julie
Det her er hvad der står på borger.dk
Børnefamilieydelsens størrelse afhænger af barnets alder:
Hilsen Julie
Du ligner en der har tjek på det der. Jeg får jo også de ekstra,kan ikke huske hvad beløbet på det er. Kan du finde det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dot D skriver: Sophus er to et halvt og jeg mener ikke det er faldet endnu. Husker det som ved tre år, ved Sophie, men er da ikke helt sikker
Sophus er to et halvt og jeg mener ikke det er faldet endnu. Husker det som ved tre år, ved Sophie, men er da ikke helt sikker
Flertallet stemmer vist for de 3 år
Er også så forvirrende, de burde få den store altid
Tulipan skriver: Flertallet stemmer vist for de 3 år Er også så forvirrende, de burde få den store altid
Ja, det ville ikke være så ringe... Vi får lige den mellem til Sophie et års tid mere, så må hun jo til at tjene nogle penge ind til husholdningen
Dot D skriver: Ja, det ville ikke være så ringe... Vi får lige den mellem til Sophie et års tid mere, så må hun jo til at tjene nogle penge ind til husholdningen
Ja, i må finde en gård hun kan komme ud på
Tulipan skriver: fatter bare ikke hvorfor hendes skulle være faldet så. Men jeg har nemlig også læst det, som det er til de bliver 3. Underligt
fatter bare ikke hvorfor hendes skulle være faldet så.
Men jeg har nemlig også læst det, som det er til de bliver 3.
Underligt
Ok. Jeg tror vist også jeg har misinformeret dig, hvilket jeg beklager! Se dette link fra Skat http://www.skm.dk/tal_statistik/tidsserieoversigter/1294.html
Baagøe skriver: Ok. Jeg tror vist også jeg har misinformeret dig, hvilket jeg beklager! Se dette link fra Skat http://www.skm.dk/tal_statistik/tidsserieoversigter/1294.html
Ja, men jeg fatter det ik. For hvad får de mellem 2 og 3 år. Det er derfor det er så svært at læse det der L***
Tulipan skriver: Ja, men jeg fatter det ik. For hvad får de mellem 2 og 3 år. Det er derfor det er så svært at læse det der L***
det er først når det fylder 3 den falder. så fra 2 til 3 får de den der hedder 0-2 år
mor-til-vanessa skriver: det er først når det fylder 3 den falder. så fra 2 til 3 får de den der hedder 0-2 år
hehe er så dum til sådan noget
Ja, det er ikke særlig brugervenligt, men det er jo det offentlige i en nøddeskal
Tulipan skriver: hehe er så dum til sådan noget
det er heller ikke til at finde ud af lol
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128