Tulipan skriver:
Kan godt sætte mig ind i nogle af de ting du siger. Emil skal heller ikke have lejlighed osv. MEn kørekort får han, når jeg mener han er moden nok. Vil han have det før, ja så må han jo få et arbejde.
Men det med at have styr på penge, vil faktisk sige at i min situation, har det været svære for mine forældre at slippe, og indse at jeg får selv og har styr på det. End det har været for mig at få styr på økonomien...
Håber det gav mening 
ja det gjorde det. tror heller ikke at det er alle der ikke selv kan finde ud af økonomi bare fordi de får meget fra deres forældre. det kommer jo også an på hvordan man er som person. tror bare for nogen det er svært at give slip hvis man er vant til at få ved mor og far.
kan da heller ikke sige jeg aldrig får noget, men forventer aldrig noget. min far har været her i weekenden og vanessa fik 1000 kr og det er da vildt dejligt og havde slet ikke forventet det.
jeg har kørekort fordi jeg fik penge til det af min grandonkel i 18-års fødselsdags gave. men ville ikke få det af mine forældre.
så jeg har jo også været forkælet, men har stadig arbejdet og betalt hjemme
Anmeld