Anbefal jeres autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

LISBETH:-)

Noah08 skriver:

Man må aldrig begynde at ligge noget under stolen, stolen bliver testet udfra at den står på et fast sæde, så pas meget på med det. Mht til at man gerne vil have stolen til at hælde mere, er det en luksus ting der er på mange stole. Men rent sikkerheds mæssigt er den bedste position hvor barnet ikke sidder i hvile position, selvfølgelig er det, at man kan bruge hvile position en god ting når man kører længere ture og barnet sover i stolen.

Men  det at begynde at putte noget under stolen det dur ikke.

Både i babysam og kære børn fik jeg den besked. Ham i babysam havde lige været i sverige og set dem foretage tests af stolene og han sage at det ingen betydning havde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Noah08

lisbeth2910 skriver:

Både i babysam og kære børn fik jeg den besked. Ham i babysam havde lige været i sverige og set dem foretage tests af stolene og han sage at det ingen betydning havde

Jeg har været ansat i to forskellige babyudstyrs butikker og har snakket med en del fra de forskellige fabrikanter af autostole, og har altid fået at vide at det må man aldrig anbefale, måske det har ændret sig, det skal jeg ikke kunne sige. Men synes det lyder underligt

Anmeld

26. september 2010

Noah08 skriver:

Jeg har været ansat i to forskellige babyudstyrs butikker og har snakket med en del fra de forskellige fabrikanter af autostole, og har altid fået at vide at det må man aldrig anbefale, måske det har ændret sig, det skal jeg ikke kunne sige. Men synes det lyder underligt

hmm ja så er det sku ikke til at finde ud af hvis man ikke engang kan stole på den rådgivning man får i butikkerne

Anmeld

26. september 2010

Noah08

lisbeth2910 skriver:

hmm ja så er det sku ikke til at finde ud af hvis man ikke engang kan stole på den rådgivning man får i butikkerne

Det kan jeg sagtens følge dig i. Har selv oplevet at grundet stor udskiftning i personale især ved det ene sted jeg var, kom nogen af de helt nye nogen gange ned og solgte autostole og det dur bare ikke der er nogen områder hvor man ikke bare skal sælge for at sælge men vide hvad man taler om og sørge for man får den rigtige stol.

Anmeld

26. september 2010

Noah08 skriver:

Det kan jeg sagtens følge dig i. Har selv oplevet at grundet stor udskiftning i personale især ved det ene sted jeg var, kom nogen af de helt nye nogen gange ned og solgte autostole og det dur bare ikke der er nogen områder hvor man ikke bare skal sælge for at sælge men vide hvad man taler om og sørge for man får den rigtige stol.

Det var butikscheferne i begge forretninger - så de burde sku vide hvad de talte om. Og man kunne tydeligt hører at de begge havde helt styr på stolene. Hmmm irriterende

Anmeld

27. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi har en:

Bébé Confort Axiss (lig med Maxi Cosi Axiss) 9-18 kg

Den kan dreje 90 grader og derved får man ingen vrid i ryg - håndled mm.

Frederic kom over i sin da han var 7½ mdr - der kunne han længde mæssigt ikke være i 0-13 kg's. Hovedet stak over og selerne gik ned bag ved hans skuldre. Han runded dog først de 9 kg ved 8 mdr. Nu er han 2 år, 90 cm og 9,8 kg. Så vores næste stol bliver nok recaro's 9-36 kg. For han når aldrig op på de kg førend han er for lang.

http://www.kidsroom.de/epages/Kidsroom.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/Kidsroom/Products/70403090

Anmeld

27. september 2010

Malene84

Tusind, tusind tak for alle jeres svar. Mange af jer skriver de først må sidde i stolene fra de er 9 måneder!!!

Så er jeg vel lidt "tvunget" til at købe en stol der kan vende begge veje, når nu mine basser har passeret de 8 kilo og allerede nu er for store til babystole. DE ER KUN 4 MÅNEDER  åh hvad skal det ikke ende med!! haha.

Men igen tusind tak for jeres hjælp

Anmeld

27. september 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Vi har denne her i den ene bil. En maxi cosi axiss. Den kan dreje 90 grader både til højre og venste.

Og i den anden har vi en Recaro 9-36kg.

Anmeld

27. september 2010

Muffinmus

Skouboe skriver:

Vi har den også i begge biler - elsker den stol.

vores tøs i min bil, meeen,vi købte den på e-bay i england til 1395 INCL fragt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.