Anbefal jeres autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Malene84

TrineLærke skriver:

Rømer King Plus

Og ville aldrig vælge andet - vi er så super tilfredse Den er så god og lækker, og så sidder Lærke super godt i den.

Og der er meget mere hovedstøtte i den end langt de fleste andre autostole.

Ja den hælder min svigerfamilie også til... fedt at du gider svare, det er jeg rigtig glad for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Malene84

Lise skriver:

Har i Isofix beslag i bilen?

nej desværre

Anmeld

26. september 2010

Ann.

Malene84 skriver:

Ja den hælder min svigerfamilie også til... fedt at du gider svare, det er jeg rigtig glad for

Det kan jeg godt forstå at de gør - det er helt klart en super stol

Anmeld

26. september 2010

Bb3031

Godaften tøser,

iiihhh hjælp mig... har ikke en skid forstand på autostole. Jeg aner ikke, hvilken en vi skal vælge. Hvad har I og er I tilfredse med den? Har den vundet test osv.? Gerne billeder, hvis I kan finde nogen. Undskyld jeg er en smule besværlig i dag - men hader at jeg ikke ved en skid om diverse emner

Synes du skal tjekke dette link: 

http://www.fdm.dk/autostole-test/test-af-autostole-2010

Er selv den glade indehaver af en Maxi Cosi 

Anmeld

26. september 2010

Lise

Malene84 skriver:

nej desværre

Det skal man jo også have med i sine overvejelser.. men jeg kan forstå at det er til at bruge nu, og ikke når basserne bliver 9 mdr. Den stol der hedder Kiddy Energy Pro vinder Tænk testen i 2010, og er til 3-punkt sele. Men det er jo så til når de bliver ni mdr..

Anmeld

26. september 2010

Malene84

Lise skriver:

Det skal man jo også have med i sine overvejelser.. men jeg kan forstå at det er til at bruge nu, og ikke når basserne bliver 9 mdr. Den stol der hedder Kiddy Energy Pro vinder Tænk testen i 2010, og er til 3-punkt sele. Men det er jo så til når de bliver ni mdr..

ja problemet er, at vi ingen bil har... det er sådan set bare til hver gang vi skal låne af venner og familie. Måske højst én gang om måneden... som om stolene er til nu eller senere er lidt svært at svare på. Vi sys bare at dem vi har er for små

Men ja det skal helt sikkert med i overvejelserne, da det er det smarteste system, kan jeg læse mig til

Anmeld

26. september 2010

Skouboe

Malene84 skriver:

eeeej men sådanne to må vi da eje så  tak for din hjælp!!!

http://tojbamsen.dk/product.asp?product=11227

Lidt billigere og den kan monteres både fremadvendt og bagudvendt.

Anmeld

26. september 2010

LISBETH:-)

Skouboe skriver:

http://tojbamsen.dk/product.asp?product=11227

Lidt billigere og den kan monteres både fremadvendt og bagudvendt.

Jeps det er lige præcis den vi har

Anmeld

26. september 2010

Skouboe

lisbeth2910 skriver:

Jeps det er lige præcis den vi har

Vi har den også i begge biler - elsker den stol.

Anmeld

26. september 2010

Noah08

lisbeth2910 skriver:

pssst hvis man køber en skråpude til 70 kr i jysk sengetøjslager og sætter mellem stolen og sæddet så hælder stolen lidt mere, og de sidder bedre med deres rygge. Det har ingen betydning for sikkerheden.

Man må aldrig begynde at ligge noget under stolen, stolen bliver testet udfra at den står på et fast sæde, så pas meget på med det. Mht til at man gerne vil have stolen til at hælde mere, er det en luksus ting der er på mange stole. Men rent sikkerheds mæssigt er den bedste position hvor barnet ikke sidder i hvile position, selvfølgelig er det, at man kan bruge hvile position en god ting når man kører længere ture og barnet sover i stolen.

Men  det at begynde at putte noget under stolen det dur ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.