Anbefal jeres autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Malene84

Tulipan skriver:

Jeg har den fra harald nyborg. Og er tilfreds med den Dejlig nem at indstille osv

Super - taaaak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Muffinmus

gå ud og mærk også...for den ene af den der har vunder før havde muligvis vundet en smule mere i sikkerhed, og det var ikke mange % der var tilovers der, men stolen var sgu så ukomfortabel jeg aldrig ville sætte mine børn i den uanset hvad. Den varndt på så lidt at jeg hellere ville have komforten og så den næst bedste stol. Så bare lige husk at tjekke konforten på den stol du vælger, der er STOR forskel på dem.

Anmeld

26. september 2010

Malene84

lisbeth2910 skriver:

Hvornår er den til? Den næste størrelse efter baby er jo først fra 9 mdr. og/eller 12 kg.

Min Elina er kun 4 mdr men allerede en ordentlig basse - sumo babyen kalder vi hende -  hun vejer 10 kg og vi kan ikke lukke selerne når hun har en jakke eller tyk trøje på- Så vi har har måtte købe en ny. Sikke et gede marked da de jo SKAL sidde bagudvendt indtil de er 9 mdr - og der bliver altså ikke lavet ret mange stol der er bagudvendt. Nå. men vi har prøvet hele udvalget hos babysam (læs alle 2) men hun sad alt for ret op i den ene, og den anden var der ikke nok støtte til hovedet. Så vi fandt endelig en i Kørebørn og den er bare Kanon. Den hedder fra 0-18 kg kan sku ikke lige huske hvad mærke det er, men det kan jeg da finde ud af hvis du er interesseret i at vide det. Den kostede 1995 kr.

Vi har så en Römer king 9-18 kg til vores store datter - den er rigtig rigtig god (og har hørt den er billig i bilka) og så har vi i recardo str. 9-36 kg som oprindeligt stod i vores anden bil. Men amalie vil helst sidde i den. Jeg vil dog sige at hun først har fået lov nu her hvor hun er blevet 3 år, da jeg slet ikke synes hun sidder lige så godt fast/sikkert i den som i den fra 9-18 kg så jeg ville aldrig anbefale en 9-36 kg's stol til nogen under 3 år

åååhh gud... den anede jeg jo så slet ikke  Jeg troede de måtte sidde i dem når de vejede 9 kilo, hahaha. Åh altså, begynder at føle mig en smule dum i denne mødre-verden!!! Vores lange og tykke basser (på 9,5 kilo) kan ikke længere sidde i vores baby-autostole  eller jo, men de er krøllet helt sammen, og selen skal seriøst kæmpes med... det er synd

Anmeld

26. september 2010

Muffinmus

Malene84 skriver:

åååhh gud... den anede jeg jo så slet ikke  Jeg troede de måtte sidde i dem når de vejede 9 kilo, hahaha. Åh altså, begynder at føle mig en smule dum i denne mødre-verden!!! Vores lange og tykke basser (på 9,5 kilo) kan ikke længere sidde i vores baby-autostole  eller jo, men de er krøllet helt sammen, og selen skal seriøst kæmpes med... det er synd

Nej, helst først vendes når der når 8-9 mdr, gerne senere. Før da kan deres nakke ikke selv styre en evt kollision og chancerne for dødsudfald er langt større. Så vend ikke barnet om før den tid.

Anmeld

26. september 2010

LISBETH:-)

Malene84 skriver:

Så skal i have to bagudvendte stole. Deres nakker er først stærke nok når de er 9 måneder. Har lige været ude og tjekke og vores hedder Britax 0-18 mdr og så kan den vendes når de bliver 9 mdr - altså så de kan kigge fremad. Den er super!!!!! Vi købte den i torsdags hos Kære børn til 1995;- Den var den bedste bagudvendte vi kunne finde.

Anmeld

26. september 2010

lisbeth2910 skriver:

Så skal i have to bagudvendte stole. Deres nakker er først stærke nok når de er 9 måneder. Har lige været ude og tjekke og vores hedder Britax 0-18 mdr og så kan den vendes når de bliver 9 mdr - altså så de kan kigge fremad. Den er super!!!!! Vi købte den i torsdags hos Kære børn til 1995;- Den var den bedste bagudvendte vi kunne finde.

FLOT der skulle så have stået 0-18 kg og ikke måneder

Anmeld

26. september 2010

Malene84

MariaE skriver:

gå ud og mærk også...for den ene af den der har vunder før havde muligvis vundet en smule mere i sikkerhed, og det var ikke mange % der var tilovers der, men stolen var sgu så ukomfortabel jeg aldrig ville sætte mine børn i den uanset hvad. Den varndt på så lidt at jeg hellere ville have komforten og så den næst bedste stol. Så bare lige husk at tjekke konforten på den stol du vælger, der er STOR forskel på dem.

super  tusind, tusind tak

Anmeld

26. september 2010

Malene84

lisbeth2910 skriver:

eeeej men sådanne to må vi da eje så  tak for din hjælp!!!

Anmeld

26. september 2010

Ann.

Rømer King Plus

Og ville aldrig vælge andet - vi er så super tilfredse Den er så god og lækker, og så sidder Lærke super godt i den.

Og der er meget mere hovedstøtte i den end langt de fleste andre autostole.

Anmeld

26. september 2010

Malene84 skriver:

eeeej men sådanne to må vi da eje så  tak for din hjælp!!!

pssst hvis man køber en skråpude til 70 kr i jysk sengetøjslager og sætter mellem stolen og sæddet så hælder stolen lidt mere, og de sidder bedre med deres rygge. Det har ingen betydning for sikkerheden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.