Hvornår er den til? Den næste størrelse efter baby er jo først fra 9 mdr. og/eller 12 kg.
Min Elina er kun 4 mdr men allerede en ordentlig basse - sumo babyen kalder vi hende - hun vejer 10 kg og vi kan ikke lukke selerne når hun har en jakke eller tyk trøje på- Så vi har har måtte købe en ny. Sikke et gede marked da de jo SKAL sidde bagudvendt indtil de er 9 mdr - og der bliver altså ikke lavet ret mange stol der er bagudvendt. Nå. men vi har prøvet hele udvalget hos babysam (læs alle 2) men hun sad alt for ret op i den ene, og den anden var der ikke nok støtte til hovedet. Så vi fandt endelig en i Kørebørn og den er bare Kanon. Den hedder fra 0-18 kg kan sku ikke lige huske hvad mærke det er, men det kan jeg da finde ud af hvis du er interesseret i at vide det. Den kostede 1995 kr.
Vi har så en Römer king 9-18 kg til vores store datter - den er rigtig rigtig god (og har hørt den er billig i bilka) og så har vi i recardo str. 9-36 kg som oprindeligt stod i vores anden bil. Men amalie vil helst sidde i den. Jeg vil dog sige at hun først har fået lov nu her hvor hun er blevet 3 år, da jeg slet ikke synes hun sidder lige så godt fast/sikkert i den som i den fra 9-18 kg så jeg ville aldrig anbefale en 9-36 kg's stol til nogen under 3 år
Anmeld