Anbefal jeres autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Malene84

Lise skriver:

Vi har en Maxi Cosi priorifix (9-18 kg.) Den er vi mægtig glade for. Den vandt nogle test - vist både i DK og Tyskland - så derfor valgte vi den. Vi købte den gennem ebay.de og sparede en del  Det blev leveret to dage senere fra Tyskland af fragtmand. Så hurtigt ville det aldrig gå med Post Danmark (ej Post DK fan!!!)

Hold da op... den er super flot!!! Den må jeg vist også liiiige tjekke ud  taaak for dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

mor_sabina

Malene84 skriver:

Der er ingen dårlige svar. Jeg sys du er dejlig bare fordi du svarer

Hehe nå men håber da du kan bruge lidt af det. Men jeg gik efter nogle kendte mærker for det kunne da ikke gå helt galt, for som dig var jeg fuldstændig på bar bund.

Og så søgte jeg tilbud.

Men der er vist nogle test på nettet som har en fra bilka som test vinder, så der kunne man måske spare nogle penge?

Anmeld

26. september 2010

Vingummien

Malene84 skriver:

Godaften tøser,

iiihhh hjælp mig... har ikke en skid forstand på autostole. Jeg aner ikke, hvilken en vi skal vælge. Hvad har I og er I tilfredse med den? Har den vundet test osv.? Gerne billeder, hvis I kan finde nogen. Undskyld jeg er en smule besværlig i dag - men hader at jeg ikke ved en skid om diverse emner

Jeg har den fra harald nyborg. Og er tilfreds med den Dejlig nem at indstille osv

Anmeld

26. september 2010

Lise

Har i Isofix beslag i bilen?

Anmeld

26. september 2010

LISBETH:-)

Hvornår er den til? Den næste størrelse efter baby er jo først fra 9 mdr. og/eller 12 kg.

Min Elina er kun 4 mdr men allerede en ordentlig basse - sumo babyen kalder vi hende -  hun vejer 10 kg og vi kan ikke lukke selerne når hun har en jakke eller tyk trøje på- Så vi har har måtte købe en ny. Sikke et gede marked da de jo SKAL sidde bagudvendt indtil de er 9 mdr - og der bliver altså ikke lavet ret mange stol der er bagudvendt. Nå. men vi har prøvet hele udvalget hos babysam (læs alle 2) men hun sad alt for ret op i den ene, og den anden var der ikke nok støtte til hovedet. Så vi fandt endelig en i Kørebørn og den er bare Kanon. Den hedder fra 0-18 kg kan sku ikke lige huske hvad mærke det er, men det kan jeg da finde ud af hvis du er interesseret i at vide det. Den kostede 1995 kr.

Vi har så en Römer king 9-18 kg til vores store datter - den er rigtig rigtig god (og har hørt den er billig i bilka) og så har vi i recardo str. 9-36 kg som oprindeligt stod i vores anden bil. Men amalie vil helst sidde i den. Jeg vil dog sige at hun først har fået lov nu her hvor hun er blevet 3 år, da jeg slet ikke synes hun sidder lige så godt fast/sikkert i den som i den fra 9-18 kg så jeg ville aldrig anbefale en 9-36 kg's stol til nogen under 3 år

Anmeld

26. september 2010

HDA2311

Malene84 skriver:

nøøøj den er LÆKKER!!! puhaa... den må jeg lige google

Ja den er bare super, har set at Bilka også er begyndt at forhandle den, men ved ikke om den er billigere der.

Den fåes i rigtig mange farver, men vi valgte den grå, så den var neutral, hvis nu det bliver en pige næste gang...

Anmeld

26. september 2010

Muffinmus

Hmm, jamen jeg har Rømer king x 2 og en Britax first class(same firame som Rømer) der kan vende begge veje og en...ej, det kan jeg ikke huske.

Men 4 stk, 2 til hver bil.

Og kan KUN anbeflae Rømer king trendline da den er SÅ nem at montere, og nem at justrere både i selen og i skulderen/nakken:-)

Kan købes til ok priser hos lilledan.dk f.eks eller i tyskland:-)

Anmeld

26. september 2010

Stumpen

Vi har brugt maxi cosi i alle tre størrelser og er ganske tilfreds med mærket...

Anmeld

26. september 2010

Pige2009

Malene84 skriver:

du er en skat - tak

Velbekomme

Anmeld

26. september 2010

Malene84

mor_sabina skriver:

Hehe nå men håber da du kan bruge lidt af det. Men jeg gik efter nogle kendte mærker for det kunne da ikke gå helt galt, for som dig var jeg fuldstændig på bar bund.

Og så søgte jeg tilbud.

Men der er vist nogle test på nettet som har en fra bilka som test vinder, så der kunne man måske spare nogle penge?

Ja jeg sidder og læser Bilka nu... noget med en Kiddy stol har vundet en masse test i tyskland og i Danmark

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.