Min kære mor. (bliver nok langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lion skriver:

Mange tak.

Det gode er vi støtter hinanden i svære tider i min familie. f.eks min far ringede i dag for at hører hvordan jeg havde det.

Jeg VED hun er et bedre sted, som hun selv altid har sagt: Nu sidder hun oppe i himlen og spiller ludo med alle dem vi elsker og har mistet

Det er rigtig dejligt at høre, det gælder om at stå sammen og passe på hinanden når man sådan har taget afsked. Og Ludo ER bare et brandsjovt spil

Endnu flere knus herfra!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

otlitrom

Helene... Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Det gør mig virkelig ondt, at du allerede har måttet sige farvel til din mor. Det er alt for tideligt. Men jeg er sikker på hun er et sted nu, hvor der ikke er smerter og hvor der er godt at være.

Jeg sender dig og hele familien de varmeste tanker. Det er en svær tid I skal igennem!

Det gør mig virkelig ondt....

Anmeld

26. september 2010

Vinker

Kære Helene

Jeg ville ønske jeg kunne sige noget der ville give mening for det der er sket, men det kan jeg desværre ikke. Det er langt fra retfærdigt at din mor i så tidlig en alder skulle alt det igennem og så dø som kun 50 årig. Det er så svært at respektere og forstå. Det er en grufuld smerte og sorg.

Er rigtig ked af det, men håber din mor nyder den lettelse det må være at være kommet i himlen efter den hårde uretfærdige kamp.

Ingen tvivl om at din mor var en sej kvinde!

Men HUSK at hun ALTID vil følge dig og dine nærmeste oppe fra himlen af - hun vil altid være en del af jeres liv selvom I ikke har hende hos jer!

De største kram fra Rikke.

Anmeld

26. september 2010

ooo

Kære søde Helene.

Jeg er utrolig ked af at høre at du har mistet din mor.

Der er ikke meget for mig at gøre andet end at sende dig et kæmpe kram, og håbe at livet herfra bliver nemmere for dig og din familie.

Mange kram og tanker, M.

Anmeld

26. september 2010

Dictes mor

Kære Helene.
Jeg er simpelthen så ked af at læse det her. Det gør mig så ondt på dine vejne. Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige eller gøre, for jeg kan slet ikke forestille mig, hvor ondt det må gøre!

Jeg sender dig alle verdens knus og kram, for det må du virkelig have brug for.

Anmeld

26. september 2010

Ida.

Hvor gør det mig usigeligt ondt, at du har mistet din mor i så tidlig en alder til så grum en sygdom!! Mange tanker og kram - der er intet der gør så ondt som døden

Anmeld

26. september 2010

Karo

Stort knus til dig Helene herfra

Anmeld

26. september 2010

Bondepigen

Åh Gud nej... nu kan jeg ikke klare mere død...

Det gør mig så frygtelig ondt!!!! Mest for jer som er tilbage, for din mor er helt sikkert et bedre sted nu uden smerter!

Og det er bare den værste ventetid der findes...at stå og vente på det sker. Håber I kan være gode støtter for hinanden i familien, og skriv nu alt hvad du har lyst til herinde, eller osse privat hvis du ønsker det.

Stort kram fra Tina! 

Anmeld

26. september 2010

LIZO

nej for pokker.. sender dig et kæmpe kram.

det er svært at miste dem der står en nært. men letter os på en måde at se de har fået fred og ikke længere kæmper med smerter.

men det er vel det vi alle frygter ske.

sender dig og familien en masse varme tanker.

Anmeld

26. september 2010

lion

bondepigen skriver:

Åh Gud nej... nu kan jeg ikke klare mere død...

Det gør mig så frygtelig ondt!!!! Mest for jer som er tilbage, for din mor er helt sikkert et bedre sted nu uden smerter!

Og det er bare den værste ventetid der findes...at stå og vente på det sker. Håber I kan være gode støtter for hinanden i familien, og skriv nu alt hvad du har lyst til herinde, eller osse privat hvis du ønsker det.

Stort kram fra Tina! 

Mange tak.

Det kan være jeg tager dig op på det med at skrive privat, du er jo selv lidt samme sted lige nu også selvom det "kun" var svigerfar.

Det kan jo være du kan hjælpe mig omkring Jacob. Han er lidt bange for at det er forkert at han ikke har det så "slemt" som os andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.