at mærke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Maja88

NR3ønskebarn skriver:

Ja det bliver nemlig super spændende Hehe... Men er sikker på at din sidste tid af graviditeten nok skal gå stærkt Bare vent Lige pludselig er du 30 uger henne smiler

ja men synes bare at hvis jeg siger datoen 10 marts.. så er der bare HELT VILDT lang tid til hehe.

og synes bare jeg allerede er ved at være kæmpe og ih hehe. utålmodige mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Dansker I Holland

Maja88 skriver:

ja men synes bare at hvis jeg siger datoen 10 marts.. så er der bare HELT VILDT lang tid til hehe.

og synes bare jeg allerede er ved at være kæmpe og ih hehe. utålmodige mig

Ja sådan havde jeg det osse i starten hehe.. Så det skal du ikke være ked af Du skal tænkte på at for hver gang du kommer til lægen/jordemoder, så går der lige nogle uger Sådan talte jeg ned i starten hehe

Anmeld

5. oktober 2010

dithmer

Maja88 skriver:

Hejsa!

Nu er jeg jo førstegangs gravid og ved ike hvordan det at man mærker liv føles.

sidder lige nu stille på sofaen men det kilder simpelthen hen sådan i maven som var jeg ude at køre i den største karrusel. ej hehe er nok lidt en overdrivelse, men det kilder i maven! Er det bebser jeg kan mærke eller??

Det kan sagtens være liv du mærker. Det føles så forskelligt. Jeg har aldrig selv mærket det som bobler, men mere som rumsteren derinde. 1. gang mærkede jeg liv i uge 18, 2. gang uge 16, og her 3. gang allerede uge 13.

Anmeld

5. oktober 2010

Maja88

dithmer skriver:

Det kan sagtens være liv du mærker. Det føles så forskelligt. Jeg har aldrig selv mærket det som bobler, men mere som rumsteren derinde. 1. gang mærkede jeg liv i uge 18, 2. gang uge 16, og her 3. gang allerede uge 13.

hejsa...

tak for dit svar, men ja det er et gammelt indlæg og er ikke mere i tvivl om det er liv hehe. den sparker rundt.

Anmeld

5. oktober 2010

Maja88

NR3ønskebarn skriver:

Ja sådan havde jeg det osse i starten hehe.. Så det skal du ikke være ked af Du skal tænkte på at for hver gang du kommer til lægen/jordemoder, så går der lige nogle uger Sådan talte jeg ned i starten hehe

ja men ihhh. synes også der underligt at når vi har været til MD, så ser vi den ikke før den kommer til verden.

Hva med jer? har i betalt for en ekstra scanning.

Ja et er jeg er utålmodig, men har også en kæreste som gerne vil kunne mærke bebsers spark, snart.

Anmeld

5. oktober 2010

Dansker I Holland

Maja88 skriver:

ja men ihhh. synes også der underligt at når vi har været til MD, så ser vi den ikke før den kommer til verden.

Hva med jer? har i betalt for en ekstra scanning.

Ja et er jeg er utålmodig, men har også en kæreste som gerne vil kunne mærke bebsers spark, snart.

Nej vi har ikke betalt for ekstra scanninger Det er økonomien ikke til lige nu Smiler.. Ja kæresten var osse meget utålmodig med at mærke babys spark da jeg begyndte.. Hihi.. Men første gang han mærkede det, så var han osse bare helt solgt, men samtidig troede han bare at det var min mave som lavede ballade hehe..

Ja det må være mærkeligt at sidste gang i ser baby er til md og så næste gang til fødslen Er du nervøs for fødslen så?

Anmeld

5. oktober 2010

Maja88

NR3ønskebarn skriver:

Nej vi har ikke betalt for ekstra scanninger Det er økonomien ikke til lige nu Smiler.. Ja kæresten var osse meget utålmodig med at mærke babys spark da jeg begyndte.. Hihi.. Men første gang han mærkede det, så var han osse bare helt solgt, men samtidig troede han bare at det var min mave som lavede ballade hehe..

Ja det må være mærkeligt at sidste gang i ser baby er til md og så næste gang til fødslen Er du nervøs for fødslen så?

du så den vel også sidst til md og så først til fødslen igen eller????

Ja hehe skræmmende nok er jeg vildt nervøs for fødslen, nok også fordi man ikke kender smerten osv.

Men føler mig nogengange palle alene i verden, da min mor synes jeg er total åndsvag allerede at have de tanker, og vil meget gerne have styr på barnevogn og alt andet lige nu, for det RODER i mit hovede. Og det kan min mor bare slet slet ikke følge mig i,,,

Har lyst til at tude hver gang vi diskuterer barnvogn, for det er dem som betaler så den kommer når de bestemmer.

Hvornår kunne din mand mærke spark sådan ca

Anmeld

5. oktober 2010

Dansker I Holland

Maja88 skriver:

du så den vel også sidst til md og så først til fødslen igen eller????

Ja hehe skræmmende nok er jeg vildt nervøs for fødslen, nok også fordi man ikke kender smerten osv.

Men føler mig nogengange palle alene i verden, da min mor synes jeg er total åndsvag allerede at have de tanker, og vil meget gerne have styr på barnevogn og alt andet lige nu, for det RODER i mit hovede. Og det kan min mor bare slet slet ikke følge mig i,,,

Har lyst til at tude hver gang vi diskuterer barnvogn, for det er dem som betaler så den kommer når de bestemmer.

Hvornår kunne din mand mærke spark sådan ca

Ja jeg så først mine til fødslen Jamen det er da ikke dumt at have de tanker altså. Det er meget normalt og især som førstegangs gravid/fødende. Så du er ikke unormal i min bog i hvert fald

Jamen det var omkring uge 23-24 han kunne mærke det uden på maven Det var vist osse der man begyndte at kunne se det uden på maven når baby sparker..

Anmeld

5. oktober 2010

Maja88

NR3ønskebarn skriver:

Ja jeg så først mine til fødslen Jamen det er da ikke dumt at have de tanker altså. Det er meget normalt og især som førstegangs gravid/fødende. Så du er ikke unormal i min bog i hvert fald

Jamen det var omkring uge 23-24 han kunne mærke det uden på maven Det var vist osse der man begyndte at kunne se det uden på maven når baby sparker..

hehe´så blev han lige glad.... der er jo ikke lang tid til i hans verden. MEN ER DER I MIN HEHEHEHE

Årgh er da rart at víde, det ikke bare er mig som er unormal hehe.

men er også nervøs for fødslen, for går i panik over masker

Anmeld

5. oktober 2010

Dansker I Holland

Maja88 skriver:

hehe´så blev han lige glad.... der er jo ikke lang tid til i hans verden. MEN ER DER I MIN HEHEHEHE

Årgh er da rart at víde, det ikke bare er mig som er unormal hehe.

men er også nervøs for fødslen, for går i panik over masker

Hehe ok Ja der er jo ingen der siger at du får brug for en maske Smiler.. Jeg blev dårlig første gang jeg fik lattergas ved min første.. Puha..Kastede op.. Det er sq ikke rart.. Men har du prøvet at have mens smerter ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.