at mærke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Mor til prinsessen :-)

Maja88 skriver:

jeg er 16+3 i dag. Jamen er jo det om jeg ikke ved om det er. små bobler. men kan bare ikke lige finde en grund til det kilder i maven

jeg mærkede det samme da jeg var i uge 14... og vidste overhovedet ikke om det var mig eller baby..... Og jeg var også meget i tvivl.... Jo mere jeg mærkede den følelse, og jo længere jeg kom hen i graviditeten, var jeg sikker på det var baby.... Men det tog sin tid..... og der gik også mange dage hvor jeg slet intet mærkede....
Men du husker den følelse senerehen, også ved du om det var baby du kunne mærke :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

uschi

Fantastisk  Og nyd glæden...

Jeg havde tekstet min mand... ville heller ikke have kunnet holde følelsen for mig selv - og det skal man da heller ikke!!

Anmeld

26. september 2010

Maja88

uschi skriver:

Fantastisk  Og nyd glæden...

Jeg havde tekstet min mand... ville heller ikke have kunnet holde følelsen for mig selv - og det skal man da heller ikke!!

han har desværre ikke mobilen på sig på arbejdet. men så er det da godt jeg har jer herinde og dele det med

Anmeld

26. september 2010

uschi

Dobb. øv - hvad med arb.mail?

Anmeld

26. september 2010

Maja88

uschi skriver:

Dobb. øv - hvad med arb.mail?

nej heller ikke,,, kunne jo bare ringe til ham, men ja. hehe

Anmeld

26. september 2010

Pige2009

Det lyder da klart som liv

Anmeld

5. oktober 2010

Maja88

skal man fra den dag man begynder at mærke liv, kunne mærke det hver dag???

eller er det først senere hen i graviditeten man skal kunne mærke det.

er 17+5 i dag

Anmeld

5. oktober 2010

Dansker I Holland

Maja88 skriver:

skal man fra den dag man begynder at mærke liv, kunne mærke det hver dag???

eller er det først senere hen i graviditeten man skal kunne mærke det.

er 17+5 i dag

Heysa, så vidt jeg ved så skal du først mærke baby HVER dag når du er 24-26 uger henne.. Deromkring i hvertfald Mener det er fra uge 24 at de siger man skal mærke baby hver eneste dag..

Knus Sussie 34+1

Anmeld

5. oktober 2010

Maja88

NR3ønskebarn skriver:

Heysa, så vidt jeg ved så skal du først mærke baby HVER dag når du er 24-26 uger henne.. Deromkring i hvertfald Mener det er fra uge 24 at de siger man skal mærke baby hver eneste dag..

Knus Sussie 34+1

tak for dit svar.... så kan jeg da slappe lidt af igen. plejer ellers at kunne prikke til den og så kunne mærke den, men ikke lige nu

Anmeld

5. oktober 2010

Dansker I Holland

Maja88 skriver:

tak for dit svar.... så kan jeg da slappe lidt af igen. plejer ellers at kunne prikke til den og så kunne mærke den, men ikke lige nu

Selv tak er altid glad for at kunne hjælpe Men ja med at være gravid kan der komme nogle bekymringer osv Men det må man tage med hehe.. Hvornår er du sat til?

Sussie 34+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.