at mærke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.434 visninger
45 svar
0 synes godt om
26. september 2010

Maja88

Hejsa!

Nu er jeg jo førstegangs gravid og ved ike hvordan det at man mærker liv føles.

sidder lige nu stille på sofaen men det kilder simpelthen hen sådan i maven som var jeg ude at køre i den største karrusel. ej hehe er nok lidt en overdrivelse, men det kilder i maven! Er det bebser jeg kan mærke eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

afrobabies

Maja88 skriver:

Hejsa!

Nu er jeg jo førstegangs gravid og ved ike hvordan det at man mærker liv føles.

sidder lige nu stille på sofaen men det kilder simpelthen hen sådan i maven som var jeg ude at køre i den største karrusel. ej hehe er nok lidt en overdrivelse, men det kilder i maven! Er det bebser jeg kan mærke eller??

Hvor langt er du henne i din graviditet? Fordi det første man mærker er ligesom små bobler i maven

Anmeld

26. september 2010

Maja88

victoria2008 skriver:

Hvor langt er du henne i din graviditet? Fordi det første man mærker er ligesom små bobler i maven

jeg er 16+3 i dag. Jamen er jo det om jeg ikke ved om det er. små bobler. men kan bare ikke lige finde en grund til det kilder i maven

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Maja88 skriver:

jeg er 16+3 i dag. Jamen er jo det om jeg ikke ved om det er. små bobler. men kan bare ikke lige finde en grund til det kilder i maven

Det kunne godt være det, men man er nok altid lidt i tvivl i starten

Anmeld

26. september 2010

Maja88

victoria2008 skriver:

Det kunne godt være det, men man er nok altid lidt i tvivl i starten

iiih det håber jeg da det er så, kan nemlig ikke lige se nogen anden grund til at det skal kilde sådan i maven

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Maja88 skriver:

iiih det håber jeg da det er så, kan nemlig ikke lige se nogen anden grund til at det skal kilde sådan i maven

Ja, og det er også meget betryggende at kunne mærke baby, så bekymrer man sig ikke så meget omkring hvordan den har det

Anmeld

26. september 2010

Maja88

victoria2008 skriver:

Ja, og det er også meget betryggende at kunne mærke baby, så bekymrer man sig ikke så meget omkring hvordan den har det

nej er jo det og så føler man sig rigtig gravid istedet for en person som bare render rundt med en stor mave hehe.

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Maja88 skriver:

nej er jo det og så føler man sig rigtig gravid istedet for en person som bare render rundt med en stor mave hehe.

Lige nøjagtig, og man kan glæde sig lidt mere over det hele

Anmeld

26. september 2010

uschi

Jeg er selv førstegangs-gravid og har også selv været obs på, hvornår jeg ku mærke liv. Man vil jo så gerne

Men de bobler, som alle taler om, har jeg ikke mærket. Derimod har jeg kunnet mærke en flygtig berøring af en art på indersiden af maven... som om man bliver rørt meget meget blødt og hurtigt... det er svært at forklare... men efter noget tid, hvor jeg oftere og oftere mærkede dette, blev jeg sikker på, at det har været babyen, jeg hele tiden har kunnet mærke.

Jeg var helt sikker på, at jeg havde mærket liv i uge 20... men havde, som skrevet, formentlig mærket det før

Jeg er nu i 22+4.

God vind fremover

Anmeld

26. september 2010

Maja88

uschi skriver:

Jeg er selv førstegangs-gravid og har også selv været obs på, hvornår jeg ku mærke liv. Man vil jo så gerne

Men de bobler, som alle taler om, har jeg ikke mærket. Derimod har jeg kunnet mærke en flygtig berøring af en art på indersiden af maven... som om man bliver rørt meget meget blødt og hurtigt... det er svært at forklare... men efter noget tid, hvor jeg oftere og oftere mærkede dette, blev jeg sikker på, at det har været babyen, jeg hele tiden har kunnet mærke.

Jeg var helt sikker på, at jeg havde mærket liv i uge 20... men havde, som skrevet, formentlig mærket det før

Jeg er nu i 22+4.

God vind fremover

oki jamen er faktisk ikke i tvivl mere.. gik lige fra en kilden til bobler som springer i maven... er en super fed følelse og er helt sådan wiiiii over det og så er manden bare på arbejde.

Har lyst til at ringe til ham og fortælle det men bliver nok ikke så populært.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.