at mærke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Maja88

NR3ønskebarn skriver:

Selv tak er altid glad for at kunne hjælpe Men ja med at være gravid kan der komme nogle bekymringer osv Men det må man tage med hehe.. Hvornår er du sat til?

Sussie 34+1

er sat til den 10/3-11 men er spændt på om de rykker mig frem her til MD, da JM synes jeg burde være længere fremme, da hjertelyd samt morderkage var vildt tydelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Dansker I Holland

Maja88 skriver:

er sat til den 10/3-11 men er spændt på om de rykker mig frem her til MD, da JM synes jeg burde være længere fremme, da hjertelyd samt morderkage var vildt tydelig

hehe ok ja det bliver da spændende så Hvornår skal du så til scanning igen ?

Anmeld

5. oktober 2010

Maja88

NR3ønskebarn skriver:

hehe ok ja det bliver da spændende så Hvornår skal du så til scanning igen ?

det skal jeg her den 18 så der er ikke lang tid til.. men er allerede nervøs hehe er jo MD, så forbederer mig ¨på det værste, for så kan jeg kun blive glad

Anmeld

5. oktober 2010

Dansker I Holland

Maja88 skriver:

det skal jeg her den 18 så der er ikke lang tid til.. men er allerede nervøs hehe er jo MD, så forbederer mig ¨på det værste, for så kan jeg kun blive glad

Hehe nej det er ikke længe til Men kan godt forstå du er nervøs Det var jeg osse til min MD.. hehe.. Men blev SÅ glad da vi fik af vide at alt var bare i skønneste orden med baby Jeg vil da i hvert fald ønske dig held og lykke med det Vil du så vide hvad køn det bliver hvis man kan se det til MD ?

Anmeld

5. oktober 2010

Maja88

NR3ønskebarn skriver:

Hehe nej det er ikke længe til Men kan godt forstå du er nervøs Det var jeg osse til min MD.. hehe.. Men blev SÅ glad da vi fik af vide at alt var bare i skønneste orden med baby Jeg vil da i hvert fald ønske dig held og lykke med det Vil du så vide hvad køn det bliver hvis man kan se det til MD ?

hehe ja det vil jeg gerne men manden vil ikke desværre. så håber lidt den ligger og viser det hele, ellers må jeg desværre vente til marts hehehe.

Men tusinde tak, skal nok skrive når jeg har været til MD, men bliver nok en uges tid efter da vi tager på ferie lige bagefter

Anmeld

5. oktober 2010

Dansker I Holland

Maja88 skriver:

hehe ja det vil jeg gerne men manden vil ikke desværre. så håber lidt den ligger og viser det hele, ellers må jeg desværre vente til marts hehehe.

Men tusinde tak, skal nok skrive når jeg har været til MD, men bliver nok en uges tid efter da vi tager på ferie lige bagefter

Hehe selv tak da Ja det er ikke sådan med de mænner smiler.. Og jeg glæder mig til en update fra md Bliver skønt at høre om jeres bebs bare ligger og viser det hele frem Det gjorde vores i hvert fald ikke griner.. Og vi ville gerne vide det..hehe

Anmeld

5. oktober 2010

Maja88

NR3ønskebarn skriver:

Hehe selv tak da Ja det er ikke sådan med de mænner smiler.. Og jeg glæder mig til en update fra md Bliver skønt at høre om jeres bebs bare ligger og viser det hele frem Det gjorde vores i hvert fald ikke griner.. Og vi ville gerne vide det..hehe

ej øv, kunne i så ikke se det????

iih hvor træls.

Jamen jeg tror heller ikke bebser gør det. for hun havde problemer til NF med at måle den fordi den putter sig sådan. både jeg og min bror lå med benene oppe omkring hovedet.

Anmeld

5. oktober 2010

Dansker I Holland

Maja88 skriver:

ej øv, kunne i så ikke se det????

iih hvor træls.

Jamen jeg tror heller ikke bebser gør det. for hun havde problemer til NF med at måle den fordi den putter sig sådan. både jeg og min bror lå med benene oppe omkring hovedet.

hihi det lyder ligesom vores bebs til NF Vendte og drejede sig osse ggg.. Var nødt til at ryste lidt med underlivet

Nej vi kunne desværre ikke se det Men fik af vide at h*n er sund og rask og vokser som h*n skal, så det bliver skønt hehe

Anmeld

5. oktober 2010

Maja88

NR3ønskebarn skriver:

hihi det lyder ligesom vores bebs til NF Vendte og drejede sig osse ggg.. Var nødt til at ryste lidt med underlivet

Nej vi kunne desværre ikke se det Men fik af vide at h*n er sund og rask og vokser som h*n skal, så det bliver skønt hehe

ja og så er det jo heldigvis det vigtigste....

men nu har du jo heldigvis ikke så lang ventetid som jeg har. til bebser kommer ud og viser sig.

Bliver super spændene

Anmeld

5. oktober 2010

Dansker I Holland

Maja88 skriver:

ja og så er det jo heldigvis det vigtigste....

men nu har du jo heldigvis ikke så lang ventetid som jeg har. til bebser kommer ud og viser sig.

Bliver super spændene

Ja det bliver nemlig super spændende Hehe... Men er sikker på at din sidste tid af graviditeten nok skal gå stærkt Bare vent Lige pludselig er du 30 uger henne smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.