Kötbullarmagi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rosa skriver:

Heeej Gumman!

Det låter helt och aldeles underbart med köttbullamagi! Den magin har ofta resulterad i magknip hemma hos oss Jag holler sälvklart  tummarna för Er, och för att liten bebis Juhl inte låter Er vänta länga ennu. 

Puss och kram på Er og liten gulleplutten!

haha

Ja så har vi det också hemma... Vi måste vara noga med att äta för mycket!

Men ve är bra! Flera av dem och hep hep baby Juhl!!!

Beklager hvis mit svenske er lidt rustent.. har ikke brugt det længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Sasja77

Nui hvor er det spændende! Her følger lige en ordentlig bunke ve støv fra Malmø 

Anmeld

26. september 2010

mamalicious

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii super spændende.... fik lige flashback til " Nønne´s Dagbog"  Rigtig sjov læsning..

Blæser en ve sky med baby Tjuhl`s navn på, i din retning !!!

" Lille sky... do your thing !!!!!! "

Anmeld

26. september 2010

Riksen

Ih altså, hvor er det spændende! Det er jo en hel føljeton, det her. Jeg sidder midt i specialet og tuner ind en gang i mellem for at tjekke status.

Tak fordi vi må være en del af jeres oplevelser!

Vestøv sendes endnu en gang i jeres retning.

Anmeld

26. september 2010

CiSo

Hvor er det bare spændende, jeg  for at baby snart finder vejen ud! Og mener nu godt jeg kan undvære noget ve-støv da jeg først har termin den 20 okt, så du får lidt af mit! PUUUUUUUUUUST! 

Anmeld

26. september 2010

Vidunderligeunger

go baby juhl!!! 

Anmeld

26. september 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

tak tak allesammen!! nu har vi lige siddet og læst op på fødselsfaserne igen - mest fordi Søren prøver at slippe udenom at forberede undervisning til imorgen, så han håbede han kunne finde et sted i bogen hvor der stod at "hun føder i nat og du skal ringe og melde barsel NU"

men jeg er stadig i den såkaldte latente fase, altså der hvor det starter 1-4 cm åben...jeg tror jeg er henad 2, måske 3. mit fissekød gør oooooooondt!! og der kommer nogle veer der arbejder for sagen, det er ikke specielt rart fordi de går lige direkte ned i tisseren, men altså, de er overhovedet heller ikke SMERTEfulde i den forstand. Vi var nede og handle tidligere og der fik jeg en ve i bilen på parkeringspladsen og en igen ca tyve minutter senere henover indkøbsvognen. Søren var lige i den anden ende af butikken der, men der stod en mor og en teenagedatter og GLOEDE på mig, da jeg lige måtte læne mig ind over vognen og puste lidt så de kommer, de veer, men de er altså helt uden system endnu....og jeg tror ikke det blir idag, hvis jeg sådan lige skal forudsige tiden. Det sir jeg selvfølgelig også fordi det er nemmere at acceptere hvis det så ikke BLIR idag

jeg satser på at opdatere jer når jeg når til den aktive fase, men derfra kan det godt være vi først skrives ved efter fødslen (som selvfølgelig er meget få timer senere )

Aaaaarj det er SÅ spændende

Baby Juuuuuhl kom så uuuuuuuuuud.... Vi vil så gern ese dig, og dine forældre når de holder dig i armene

Anmeld

26. september 2010

businesstigger

Tjuhl skriver:

tak tak allesammen!! nu har vi lige siddet og læst op på fødselsfaserne igen - mest fordi Søren prøver at slippe udenom at forberede undervisning til imorgen, så han håbede han kunne finde et sted i bogen hvor der stod at "hun føder i nat og du skal ringe og melde barsel NU"

men jeg er stadig i den såkaldte latente fase, altså der hvor det starter 1-4 cm åben...jeg tror jeg er henad 2, måske 3. mit fissekød gør oooooooondt!! og der kommer nogle veer der arbejder for sagen, det er ikke specielt rart fordi de går lige direkte ned i tisseren, men altså, de er overhovedet heller ikke SMERTEfulde i den forstand. Vi var nede og handle tidligere og der fik jeg en ve i bilen på parkeringspladsen og en igen ca tyve minutter senere henover indkøbsvognen. Søren var lige i den anden ende af butikken der, men der stod en mor og en teenagedatter og GLOEDE på mig, da jeg lige måtte læne mig ind over vognen og puste lidt så de kommer, de veer, men de er altså helt uden system endnu....og jeg tror ikke det blir idag, hvis jeg sådan lige skal forudsige tiden. Det sir jeg selvfølgelig også fordi det er nemmere at acceptere hvis det så ikke BLIR idag

jeg satser på at opdatere jer når jeg når til den aktive fase, men derfra kan det godt være vi først skrives ved efter fødslen (som selvfølgelig er meget få timer senere )

Hvor godt at det går i den rigtige retning. Håber at når det rigtigt går løs at det så går hurtigt.

Hep! Hep! Hep!

Anmeld

26. september 2010

Dansker i England

Sender masser af ve-støv herovre fra. Vil lige sige, at jeg var på fg og blev send hjem (om morgenen) da jeg var 2 cm åben, da der jo kunne gå flere dage, inden lillepigen kom ud, og hun blev født næste nat - altså ca 15 timer senere. Så alt kan ske

Anmeld

26. september 2010

oo

er det ikke typisk man ikke læser sin vandrejournal når man er kommet ud fra undersøgelse? det fandt jeg først på for nogle timer siden, da jeg lå og ynkede mig selv på sofaen, og doktormanden har faktisk skrevet at jeg igår aftes var 2+ cm åben!! jeg havde egentlig fået det til knap to ud fra hans beskrivelse, men så var det lige lidt mere  utroligt så glad man kan blive over den slags

men det fortsætter altså som hidtil, så de berømte 4-5 cm er IKKE nået endnu (går jeg da ikke ud fra). Nu må vi se om vi når jordemoderaftalen tirsdag morgen...jeg håber det jo ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.