Kötbullarmagi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Ida.

Tjuhl skriver:

det er den der flaske med pøllevand man sprøjter op i endetarmen så man blir helt tømt inden fødslen jeg fik en på apoteket som er gigastor  Søren havde aldrig set den i den størrelse før og han har taget den før kikkertundersøgelse i tarmen...så yikes! men altså, hvis det kan gøre lige det sidste, så er jeg ON!

Det har jeg i hvert fald hørt mere end én gang!! Så go do

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

det er den der flaske med pøllevand man sprøjter op i endetarmen så man blir helt tømt inden fødslen jeg fik en på apoteket som er gigastor  Søren havde aldrig set den i den størrelse før og han har taget den før kikkertundersøgelse i tarmen...så yikes! men altså, hvis det kan gøre lige det sidste, så er jeg ON!

Nå ja sådan en fik jeg også, den tror jeg, at jeg fik, da jeg var 4 cm åben og der var 4-5 min imellem veerne. Sådan ca. Hvornår må du tage den, ved du det? Eller er det vare sådan noget, du sådan skal fornemme selv?

Anmeld

27. september 2010

mor_sabina

Tjuhl skriver:

nej, vi var jo inde på fødegangen lørdag aften, men ellers ringer jeg først når veerne begynder at komme med målbar tid imellem eller ved vandafgang. jeg har heller ikke rigtig brug for hende nu, for det gør ikke så ondt at jeg slet ikke kan holde det ud, jeg blir bare enormt træt af at det føles som om det står stille, suk!

Så fyr den klyx af Det er lige før du kan nå det inden jeg tager i skole kl 12.30 så

Anmeld

27. september 2010

oo

Dictes mor skriver:

Nå ja sådan en fik jeg også, den tror jeg, at jeg fik, da jeg var 4 cm åben og der var 4-5 min imellem veerne. Sådan ca. Hvornår må du tage den, ved du det? Eller er det vare sådan noget, du sådan skal fornemme selv?

tjae....den er ikke farlig eller noget, min læge sagde jeg også kunne tage den mod almindelig forstoppelse, så jeg tænker at jeg bare kan tage den når jeg vil

Anmeld

27. september 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

tjae....den er ikke farlig eller noget, min læge sagde jeg også kunne tage den mod almindelig forstoppelse, så jeg tænker at jeg bare kan tage den når jeg vil

Tag den tag den

Anmeld

27. september 2010

eirene

Tjuhl skriver:

nej, vi var jo inde på fødegangen lørdag aften, men ellers ringer jeg først når veerne begynder at komme med målbar tid imellem eller ved vandafgang. jeg har heller ikke rigtig brug for hende nu, for det gør ikke så ondt at jeg slet ikke kan holde det ud, jeg blir bare enormt træt af at det føles som om det står stille, suk!

Jeg følger vist for meget med her, for jeg drømte om dig i nat. Du fik en dejlig pige. Som jeg fik lov til at passe lige efter hun var født. Men damn hun var en skøn pige... Og jeg har engang hørt at det man drømmer ikke går i opfyldelse så det bliver nok en dreng i får.

Men ønsker dig al held og lykke og vestøv og hvad man ellers kan sende afsted.

Knus

Anmeld

27. september 2010

BinaMor

jeg er nu også sikker på det er en dreng i får. det har jeg været lige fra start.

i ligner et drengepar ..på den gode måde (altså ikke at det er en negativ måde - nøj nu røg jeg på vildspor ligemeget)

hvorn går det? stadig det samme?

Anmeld

27. september 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

ej så kan du tage den når Søren kommer hjem fra job....  og så behøver han ikke forberede noget til imorgen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.