Kötbullarmagi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Heeej Gumman!

Det låter helt och aldeles underbart med köttbullamagi! Den magin har ofta resulterad i magknip hemma hos oss Jag holler sälvklart  tummarna för Er, och för att liten bebis Juhl inte låter Er vänta länga ennu. 

Puss och kram på Er og liten gulleplutten!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

helora

Uuuuuh hvor spændende. For hulan hvor er tiden gået hurtigt. Jeg synes det er lige for nylig, at du proklamerede, at du var gravid

Alt mulig held og lykke med den snarligt forestående begivenhed

Anmeld

26. september 2010

Leonora

Rosa skriver:

Heeej Gumman!

Det låter helt och aldeles underbart med köttbullamagi! Den magin har ofta resulterad i magknip hemma hos oss Jag holler sälvklart  tummarna för Er, och för att liten bebis Juhl inte låter Er vänta länga ennu. 

Puss och kram på Er og liten gulleplutten!

?????......????

Jeg fatter ik en meter...hvorfor ringer de ik bar til peter.......

Anmeld

26. september 2010

Pige2009

Fedt, Trine Så håber vi bare, du ikke skal gå med de ondsindede plukveer i mere end.... jaaaa... skal vi sige et par dage Sikke en rar læge, selvom han (muligvis) skulkede fra en anden opgave, men det kom så heldigvis jer til gode

Anmeld

26. september 2010

Corn

Jamen igang med dig....

Anmeld

26. september 2010

businesstigger

Ihhh hvor spændende! Håber at det går frem af og I snart får baby Jhul at se

Anmeld

26. september 2010

Moderator

Leonora skriver:

?????......????

Jeg fatter ik en meter...hvorfor ringer de ik bar til peter.......

Anmeld

26. september 2010

Leonora

Rosa skriver:

Hæ hæ...Blev helt øv da du plejer at skrive sådan nogle skønne indlæg og så ku jeg slet ik fatte en skid af hvad der stod...Hi HI...

Go Søndag

Anmeld

26. september 2010

Moderator

Leonora skriver:

Hæ hæ...Blev helt øv da du plejer at skrive sådan nogle skønne indlæg og så ku jeg slet ik fatte en skid af hvad der stod...Hi HI...

Go Søndag

Hvor er du sød Jeg skrev bare at kødboller også har givet ondt i maven herhjemme og at jeg krydser fingre for at baby snart er ude

Og en rigtig god søndag til dig også!

Anmeld

26. september 2010

quar20

Spændende - spændende og igen SPÆNDENDE..!! Arhh havde bare SÅDAN håbet på at du havde født så jeg fik ret.. =) Eller min drøm gjorde.. ..

Men der skete da noget igår lørdag som min drøm fortalte.. =)

Sender dig ALT hvad jeg overhovedet kan både vestøv - varme tanker og ikke mindst også en KÆMPE varm  både til dig og Søren for at vi må følge SÅ meget med som vi må.. =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.