Kötbullarmagi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

oo

gabriellasmor skriver:

årh hvor spændende! vestøv!!

klyx (staves?) sætter også gang i sagerne til info. ikke kun bæen

da jeg var 2 fik jeg nemlig klyx for at skubbe i tingene og det gjorde det

ellers kan jeg anbefale hvis jm gør det, at få nål i panden for vejrtrækningen.

og sidst, byd veerne velkommen! når de slemme veer kommer så vær glad og tænk. yes! en ve mindre at komme igennem! istedet for at frygte dem. og forstil dig hive din baby op på brystet.

psyken gør SÅ meget. bare lige et pat småråd fra en anden hjemmefødende.

håber du snart føder! og glæd dig det blir helt fantastisk er jeg sikker på

really? for jeg har min monsterklyx stående lige her, så måske jeg skulle tage den  jeg ved at jordemoder har een til mig i sin kasse, hvis der IKKE sker noget idag, så jeg kunne jo godt...bumbum!

jeg bruger rigtig meget vejretrækningerne og spænder heeeeeelt af når der kommer en ve. jeg vågnede faktisk af 3 gange i nat at jeg havde en ve (de er jo stadig små, kan man sige) og der lå jeg på ryggen og sagde "puuuustpuuuuuustpuuuuust" mens jeg gned maveskindet  lidt sjovt det sidder så meget på rygraden!

og jæs, jeg er SÅ positiv og slet ikke bange, jeg vil bare gerne igang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

really? for jeg har min monsterklyx stående lige her, så måske jeg skulle tage den  jeg ved at jordemoder har een til mig i sin kasse, hvis der IKKE sker noget idag, så jeg kunne jo godt...bumbum!

jeg bruger rigtig meget vejretrækningerne og spænder heeeeeelt af når der kommer en ve. jeg vågnede faktisk af 3 gange i nat at jeg havde en ve (de er jo stadig små, kan man sige) og der lå jeg på ryggen og sagde "puuuustpuuuuuustpuuuuust" mens jeg gned maveskindet  lidt sjovt det sidder så meget på rygraden!

Det gik også i ryggen på mig, det er vist meget normalt. Jeg håber, at der snart sker noget

Anmeld

27. september 2010

oo

godmorgen folkens...ja...her er jeg stadig udenfor system - pis og lort. jeg havde nogle veer i nat, men af samme størrelse som hidtil, så jeg er stadig i den "latente fase"...for fanden, "aktiv fase" BRING IT ON!!!! jeg er såååååå klar!

nu håber jeg at det drejer sig om en enkelt lille rådden cm før jeg når dertil, så der er jo både en opvask der skal tages, tøj der skal lægges sammen, dynebetræk der skal skiftes og en tur i skoven der skal gås så må vi se...og ellers har vi jo trapperne, som man lige kan tage en tur på. Søren tog på arbejde lidt over syv imorges og har først fri halv fire, han synes vist overhovedet ikke det var sjovt at skulle derind og ikke kunne følge ordentligt med i mig - stakkels mand. og det må dælme også være svært at koncentrere sig når man går og tænker at det kan ske når som helst derhjemme!!

Anmeld

27. september 2010

oo

Dictes mor skriver:

Det gik også i ryggen på mig, det er vist meget normalt. Jeg håber, at der snart sker noget

aj mand! så er det da klyxen der skal bruges!!

Anmeld

27. september 2010

mor_sabina

Tjuhl skriver:

Ihh hvor er det spændende. Har du fået fat på jordmoderen?

Anmeld

27. september 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

aj mand! så er det da klyxen der skal bruges!!

Hvad er klyx, spørger jeg så lige lidt dumt?

Anmeld

27. september 2010

oo

Dictes mor skriver:

Hvad er klyx, spørger jeg så lige lidt dumt?

det er den der flaske med pøllevand man sprøjter op i endetarmen så man blir helt tømt inden fødslen jeg fik en på apoteket som er gigastor  Søren havde aldrig set den i den størrelse før og han har taget den før kikkertundersøgelse i tarmen...så yikes! men altså, hvis det kan gøre lige det sidste, så er jeg ON!

Anmeld

27. september 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

godmorgen folkens...ja...her er jeg stadig udenfor system - pis og lort. jeg havde nogle veer i nat, men af samme størrelse som hidtil, så jeg er stadig i den "latente fase"...for fanden, "aktiv fase" BRING IT ON!!!! jeg er såååååå klar!

nu håber jeg at det drejer sig om en enkelt lille rådden cm før jeg når dertil, så der er jo både en opvask der skal tages, tøj der skal lægges sammen, dynebetræk der skal skiftes og en tur i skoven der skal gås så må vi se...og ellers har vi jo trapperne, som man lige kan tage en tur på. Søren tog på arbejde lidt over syv imorges og har først fri halv fire, han synes vist overhovedet ikke det var sjovt at skulle derind og ikke kunne følge ordentligt med i mig - stakkels mand. og det må dælme også være svært at koncentrere sig når man går og tænker at det kan ske når som helst derhjemme!!

jamen godmorgen:0)

det lyder bare til, at du er SÅ klar! hvor er det fedt! ih vi er vidst også nogle stykker som hepper ihærdigt!

nu vil jeg tage ind og træne R**** ud af bukserne....

knus og dejlig formiddag til dig Trine!

PS: "baby Juhl, så kan du godt finde udgangen..... "

Anmeld

27. september 2010

BinaMor

Tjuhl skriver:

tag den, tag den hehe.. det virkede for mig. var 2 cm kl 13.. og fødte 16.23. jm gav mig den for hun var bange for det ville tage laaaaang tid og den ville stimulere veerne igang. og det gjorde den må man sige

Anmeld

27. september 2010

oo

mor_sabina skriver:

Ihh hvor er det spændende. Har du fået fat på jordmoderen?

nej, vi var jo inde på fødegangen lørdag aften, men ellers ringer jeg først når veerne begynder at komme med målbar tid imellem eller ved vandafgang. jeg har heller ikke rigtig brug for hende nu, for det gør ikke så ondt at jeg slet ikke kan holde det ud, jeg blir bare enormt træt af at det føles som om det står stille, suk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.