Har lyst til at tude..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

SussieThyssen

Stakkels lille pige..jeg synes bare det er så synd for dig.
Så først får du et STORT tillykke af mig

Og så vil jeg da spørge dig hvorfor ialverden du har valgt en hulemand?
Hulemænd ER sådan, og det kan du ikke lave om på. Du må da have vist hvad du gik ind til, hans holdninger og meninger, eller troede du ligesom så mange af OS (inkl undertegnede) før dig, at du kunne lave om på ham?
For hvis du troede det, så har du nu fundet ud af at det kan du ikke
Du har kun een måde at ændre det på, sætte ham stolen for døren. Enten eller makker, basta!!
Hulemænd lytter ikke til argumenter, tårer (det gør dem kun værre) søde ord eller bestikkelse. De er hulemænd helt igennem, primitive og egoistiske. Det er mig, mig og konens plads er i køkkenet og føde.
De kan kun lære the hard way.
Det nytter ikke at være sur på ham, for det fatter han ikke, så er du bare en dum kælling.
I morgen tager du en kort og præcis snak med ham og meddeler ham at...ja hvad vil du egentligt sige til ham?
Du KAN sige som jeg ville have gjort efter det stunt: "Søde ven, hvis du een gang til svigter mig på den måde og så til med på min fødselsdag, som du gjorde i går, så er jeg skredet, Og jeg mener det. Hvis du ikke begynder at tænke to mennesker i stedet for en, så er det bare ikke dig og mig. Nu har jeg sagt det, og jeg gentager ikke mig selv. Du har een chance. Færdig!"
Og så går du bare stille og roligt og lader ham tænke over det.
Og så skal han heller ikke have flere chancer...husk det.

Et menneske der har behandlet dig som han har fortjener slet ikke din kærlighed.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

michella88

SussieThyssen skriver:

Stakkels lille pige..jeg synes bare det er så synd for dig.
Så først får du et STORT tillykke af mig

Og så vil jeg da spørge dig hvorfor ialverden du har valgt en hulemand?
Hulemænd ER sådan, og det kan du ikke lave om på. Du må da have vist hvad du gik ind til, hans holdninger og meninger, eller troede du ligesom så mange af OS (inkl undertegnede) før dig, at du kunne lave om på ham?
For hvis du troede det, så har du nu fundet ud af at det kan du ikke
Du har kun een måde at ændre det på, sætte ham stolen for døren. Enten eller makker, basta!!
Hulemænd lytter ikke til argumenter, tårer (det gør dem kun værre) søde ord eller bestikkelse. De er hulemænd helt igennem, primitive og egoistiske. Det er mig, mig og konens plads er i køkkenet og føde.
De kan kun lære the hard way.
Det nytter ikke at være sur på ham, for det fatter han ikke, så er du bare en dum kælling.
I morgen tager du en kort og præcis snak med ham og meddeler ham at...ja hvad vil du egentligt sige til ham?
Du KAN sige som jeg ville have gjort efter det stunt: "Søde ven, hvis du een gang til svigter mig på den måde og så til med på min fødselsdag, som du gjorde i går, så er jeg skredet, Og jeg mener det. Hvis du ikke begynder at tænke to mennesker i stedet for en, så er det bare ikke dig og mig. Nu har jeg sagt det, og jeg gentager ikke mig selv. Du har een chance. Færdig!"
Og så går du bare stille og roligt og lader ham tænke over det.
Og så skal han heller ikke have flere chancer...husk det.

Et menneske der har behandlet dig som han har fortjener slet ikke din kærlighed.

Kærligst
Sussie

Tusind tak, og ja han er vist blevet lidt af en hulemand på sine dage

Men sådan var han slet ikke i starten, og han plejer heller ikke være sådan normalt, så også derfor jeg er så gal vred og uforstående..

Nu holder jeg bare et brag af en fødselsdag, og så skal han nok få besked efter gæsterne er gået, for det er bare ikke iorden det stunt han lavede idag..

Anmeld

25. september 2010

michella88

Tusind tak for jer allesammens forståelse og alle lykønskningerne.. Føler mig knap så forladt nu

Jeg tager mig af ham senere, for vil ikke ødelægge svigerfamiliens sammenkomst efter som vi næsten aldrig ser dem jo..

Må sku indrømme jeg fik det lidt bedre af at høre han er en røv

TAAAK til jer alle sammen

Anmeld

25. september 2010

SussieThyssen

michella88 skriver:

Tusind tak, og ja han er vist blevet lidt af en hulemand på sine dage

Men sådan var han slet ikke i starten, og han plejer heller ikke være sådan normalt, så også derfor jeg er så gal vred og uforstående..

Nu holder jeg bare et brag af en fødselsdag, og så skal han nok få besked efter gæsterne er gået, for det er bare ikke iorden det stunt han lavede idag..

Spekulerer over om han i virkeligheden gør oprør???

Det slog mig pludseligt.
Har du glemt ham som mand, person og elskede lidt for meget på det seneste?

Bare en tanke

Anmeld

25. september 2010

lykke mus

jeg kom lige til at tænke på han er god til at lave overaskelser??

Anmeld

25. september 2010

lykke mus

ps. tillykke med fødseldagen.

Anmeld

25. september 2010

TbCp

AAJJJJ det er sgu ikke i orden!!!!!

Kæmpe tillykke med dagen til dig og så håber jeg at familien fejrer dig rigtig rigtig godt!!!

Og husk lige at fortælle dem alle at du selv har stået for alt (sådan ca. hvert 10. min. siger du det) imens din kæreste hører det!

Anmeld

25. september 2010

Sakris

Puha... Får helt ondt i maven på dine vegne. Shit jeg var blevet ked. Men synes rigtig godt om sussies råd!

Stort tillykke med fødselsdagen. Og jeg håber du til trods får en helt fantastisk aften

Anmeld

25. september 2010

wamse

Stort tillykke med dagen, håber du fåer en fantastisk aften

Anmeld

25. september 2010

evaisabellas

JA KÆMPE TILLYKKE HERFRA OGSÅ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.