Stakkels lille pige..jeg synes bare det er så synd for dig.
Så først får du et STORT tillykke af mig 

Og så vil jeg da spørge dig hvorfor ialverden du har valgt en hulemand?
Hulemænd ER sådan, og det kan du ikke lave om på. Du må da have vist hvad du gik ind til, hans holdninger og meninger, eller troede du ligesom så mange af OS (inkl undertegnede) før dig, at du kunne lave om på ham?
For hvis du troede det, så har du nu fundet ud af at det kan du ikke 
Du har kun een måde at ændre det på, sætte ham stolen for døren. Enten eller makker, basta!!
Hulemænd lytter ikke til argumenter, tårer (det gør dem kun værre) søde ord eller bestikkelse. De er hulemænd helt igennem, primitive og egoistiske. Det er mig, mig og konens plads er i køkkenet og føde.
De kan kun lære the hard way.
Det nytter ikke at være sur på ham, for det fatter han ikke, så er du bare en dum kælling.
I morgen tager du en kort og præcis snak med ham og meddeler ham at...ja hvad vil du egentligt sige til ham?
Du KAN sige som jeg ville have gjort efter det stunt: "Søde ven, hvis du een gang til svigter mig på den måde og så til med på min fødselsdag, som du gjorde i går, så er jeg skredet, Og jeg mener det. Hvis du ikke begynder at tænke to mennesker i stedet for en, så er det bare ikke dig og mig. Nu har jeg sagt det, og jeg gentager ikke mig selv. Du har een chance. Færdig!"
Og så går du bare stille og roligt og lader ham tænke over det.
Og så skal han heller ikke have flere chancer...husk det.
Et menneske der har behandlet dig som han har fortjener slet ikke din kærlighed.

Kærligst
Sussie
Anmeld