Har lyst til at tude..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

katrine26

Nej kan godt forstå dit dilemma, men havde nu alligevel skrevet til ham at vis han ikke er hjemme om en halv time så vil der ikke være nogle til at tage imod hans forældre bare så han forstår at du mener det seriøst. ( så kan du bare blive hjemme og tage imod dem når de kommer alligevel) jeg havde så sagt over for dem vis han endnu ikke er dukket op at du er skide gal på ham og at du er bag ud fordi han ikke har løftet en hånd og hjulpet dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

michella88

Lullaby skriver:

Hvorfor sagde du ikke til ham at han ikke skulle smutte? Han kan jo ikke læse dine tanker og hvis ikke du har sagt til ham at han ikke skal smutte så ved han jo ikke at det ikke er i orden.

Hvis du har sagt det og han så bare skred jamen så er det noget helt andet vi snakker om og så ville jeg købe nogle boller der bare skal varmes, kage der bare skal skæres ud og så købe noget knorr færdig lasgne og så bikse det sammen med salat.

Når han så kom hjem og måske bitchede over maden så ville jeg sige, at han bare kunne være hjemme.

Mht til fødselsdag så synes mange mænd ikke at det er noget særligt. Ved han at det synes du?

Jeg fortalte ham inden han tog afsted at jeg synes det var røvet gjort, så han ved udemærket godt jeg gerne ville have ham herhjemme.. På den anden side, havde jeg tvunget ham til at blive skulle jeg så glo på en skide sur mand resten af dagen, og så er det jo godt det samme..

Hvade helst set at han ligesom kunne prioriterer selv, og tænke.. Okay mine forældre kommer idag til stor spisning, jeg blir sku hjemme og hjælper til med det hele..

Så han ved godt jeg ikke er glad nu.,.

Anmeld

25. september 2010

Lullaby

michella88 skriver:

Jeg fortalte ham inden han tog afsted at jeg synes det var røvet gjort, så han ved udemærket godt jeg gerne ville have ham herhjemme.. På den anden side, havde jeg tvunget ham til at blive skulle jeg så glo på en skide sur mand resten af dagen, og så er det jo godt det samme..

Hvade helst set at han ligesom kunne prioriterer selv, og tænke.. Okay mine forældre kommer idag til stor spisning, jeg blir sku hjemme og hjælper til med det hele..

Jeg er ked af at han er en røv.

Det er ikke altid de tænker sig om.. f.eks. når vi skal have fest herhjemme er jeg nødt til at lave en plan til manden sådan idag skal du lave det agtig. Ellers står jeg med det hele

Tillykke med dagen  og en

Anmeld

25. september 2010

Laulund87

michella88 skriver:

Det er sgu heller ikke nogen undskyldning at nogle mænd ikke synes det er vigtigt! Det er da tilladt at tænke selv

Anmeld

25. september 2010

Sabrina2014

Jeg var godt nok blevet tosset... Det var jeg.. Jeg spurgte lige min kæreste, om han kunne finde på det, og han forstår slet ikke hvordan din kæreste kunne gøre det.. Jeg ville dog ikke låse af, og tage afsted, da jeg er rigtig glad for min svigerfamilie, men jeg ville fortælle dem hvad der var sket, og så tror jeg at jeg ville ignorere min kæreste i et godt stykke tid! Synes godt nok ikke han kan være det bekendt :-S

.. Jeg tror også - måske er det bare mig - at jeg ville blive ret ked af det hvis min kæreste glemte min fødselsdag. Jeg havde selv fødselsdag i tirsdags, vi havde desværre ingen penge til at tage i bio eller noget, men han gik HELE dagen og gjorde ALT for mig.. Simpelthen så sødt..

Men jeg synes du skal tage en ordenligt snak med din kæreste, om at det kan han simpelthen ikke være bekendt, og om du ikke er vigtigere end venner og fodbold?

Anmeld

25. september 2010

Shibby

Du virker meget barmhjertelig og det falder til hans fordel. Havde det der været peter så havde jeg flettet hans nosser om til en kringle af raseri

Anmeld

25. september 2010

Sofia

Kæmpe tillykke med fødselsdagen! 

Og jeg har ondt af dig, en ting er at stå med alt det praktiske, som i sig selv er hårdt og unfair, men at han intet gør ud af din fødselsdag og skal mindes om den- det er da bare virkelig ikke okay, håber han trækker et overraskelseskort op af lommen når han kommer hjem, og har en buket blomster med til dig, eller hentet en lækker kage hos en bager eller noget helt tredje. Håber du trods alt får en god aften!! 

Anmeld

25. september 2010

Sabrina2014

Men jeg forstår bare ikke hvordan han kan få sig selv til at priotere sådan? Altså, når hans familie kommer helt fra jylland - og nå ja, det er HANS familie - hvordan fanden kan han så tillade sig at skride?

Jeg synes godt nok det er mystisk, det kan godt være at mænd ikke altid tænker lige langt med fødselsdage og sådan noget, men at invitere sine forældre til middag, helt fra den anden side af Danmark, og så bare tage til fodbold? Jeg var virkelig blevet tosset.... Jeg HÅBER inderst inde at han laver sjov med dig, og måske er ude og hente en stor gave eller et eller andet... Ellers synes jeg godt nok du skal tage fat i ham, og fortælle ham hvor sur og ked af det, han har gjort dig. Han skal ikke bare 'slippe fra det'..

Anmeld

25. september 2010

Smilendesussi

Først og fremmest tillykke med fødselsdagen....

Jeg havde nok valgt en anden løsning: Jeg ville forsøge at lave et brag af den fødselsdagsmiddag og så ville hævnen være at HANS familie ville synes, at det var vildt flot og så ville jeg selvfølgelig fortælle dem, at jeg havde stået med det hele selv, men HAN bare var taget til fodbold. Så ville jeg håber på nogle kommentarer fra familien, når han engang dukkede op.

Men... lidt af en røv til kæreste. Jeg håber at han nogle gange også overrasker positivt

Knus herfra

Anmeld

25. september 2010

SoffiLine

michella88 skriver:

Tusind tak søde..

Jeg kan love dig for han får en røffel af anden verden senere, for det er bare for tarveligt det her...

Jeg håber også at vi i det mindste så kan hygge senere med familien, selvom han har ødelagt humøret for mig lige pt.   Skal vist bare lige rase af tror jeg..

Og så hjælper det os lidt at høre han er en abe fra jer af

Hahahahaha han er en møgabe lige nu, men søde skat - Jeg er slet ikk herfra af  Men ODENSE 

Håber nu du får en dejlig alligevel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.