Ja idag er det så min fødselsdag, og den bliver fejret i aften med svigermekanikken..
Men kæresten valgte så at tage til fodbold, og kommer sent hjem, så nu står jeg med det alene.. Der skal laves lagkage, aftensmad til gæsterne, gøres rent og dækkes bord, samtidig med at jeg skal passe den lille..
Synes sku det er totalt unfair af ham at invitere sine forældre og søskende til fødselsdag og så bare lade mig stå med det hele selv (skal siges vi også skal fejre ham) Det er så bare det at idag ER min fødselsdag, og jeg har siddet HELT alene herhjemme hele dagen og skulle prøve at udføre opgaverne.. Føler mig virkelig alene lige nu og rigtig ked over at han prioriterer fodbolden højere.. det bedste er nok at han har inviteret dem til kl 18:00 men nok ikke selv når hjem senere..
PLUS, så havde han faktisk lidt glemt det var idag min fødselsdag var.. Der gik lige et par timer før jeg mindede ham om det og så sagde han "når ja, tillykke" TAK!!!!
Næsten alle dem jeg kender har skrevet, uuh så skal du rigtig forkæles og morgenmad på sengen, ja tak da.. Kan i sige det stil modsatte, han er da bare skredet..
Skid hul det med morgenmaden og forkælelsen, det betyder ikke det vilde, men at han bare lader mig tilbage i stikken til at lave det hele, det synes jeg virkelig er strengt af ham..
Puuuh, skulle bare lige have luft, for koger bare lige nu 
Anmeld