Har lyst til at tude..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

Shibby

aghr røv.. Så kan du ikk tillade dig at aflyse..Nitte..

Jeg havde ikk fundet mig i det der hvis jeg var dig. Som katrine skrev så havde jeg også ringet med et ultematum. Enten eller..

Kæft din kæreste priotere sært

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

michella88

linselouise skriver:

Nej det forstår jeg godt.

Du må gøre dit bedste, mere kan du ikke. Lad være med at stresse over hvad du ikke når, og tag det stille og roligt. Så må kæresten tage skraldet når familien hører hvor idiotisk og tarvelig han har været overfor dig på din dag. Og skulle der mangle noget så må han jo trylle et eller andet frem når han kommer hjem.

Jeg håber han sørger for at forkæle dig ekstra meget i aften og i morgen

ps. TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN!

Jeg prøver.. Nu har jeg i hvert fald sat mig i sofaen og koger lidt ned, det hjælper

Og tusind tak skal du have

Anmeld

25. september 2010

SoffiLine

michella88 skriver:

Ja idag er det så min fødselsdag, og den bliver fejret i aften med svigermekanikken..

Men kæresten valgte så at tage til fodbold, og kommer sent hjem, så nu står jeg med det alene.. Der skal laves lagkage, aftensmad til gæsterne, gøres rent og dækkes bord, samtidig med at jeg skal passe den lille..

Synes sku det er totalt unfair af ham at invitere sine forældre og søskende til fødselsdag og så bare lade mig stå med det hele selv (skal siges vi også skal fejre ham) Det er så bare det at idag ER min fødselsdag, og jeg har siddet HELT alene herhjemme hele dagen og skulle prøve at udføre opgaverne.. Føler mig virkelig alene lige nu og rigtig ked over at han prioriterer fodbolden højere.. det bedste er nok at han har inviteret dem til kl 18:00 men nok ikke selv når hjem senere..

PLUS, så havde han faktisk lidt glemt det var idag min fødselsdag var.. Der gik lige et par timer før jeg mindede ham om det og så sagde han "når ja, tillykke" TAK!!!!

Næsten alle dem jeg kender har skrevet, uuh så skal du rigtig forkæles og morgenmad på sengen, ja tak da.. Kan i sige det stil modsatte, han er da bare skredet..

Skid hul det med morgenmaden og forkælelsen, det betyder ikke det vilde, men at han bare lader mig tilbage i stikken til at lave det hele, det synes jeg virkelig er strengt af ham..

Puuuh, skulle bare lige have luft, for koger bare lige nu

Hej min tøs! 

& endnu en gang tillykke med fødselsdagen! 

Hvor er det nederen af ham bare at smutte, hvem fanden gider være alene på sin fødselsdag?!  Jeg ville blive stiktosset & der ville vente en skideballe uden lige når han igen kom hjem.

Håber du får hygget lidt alligevel, om ikke andet med hende den lille prinsesse 

Sender dig lige et KÆMPE fødselsdags kram 

Anmeld

25. september 2010

michella88

Shibby skriver:

aghr røv.. Så kan du ikk tillade dig at aflyse..Nitte..

Jeg havde ikk fundet mig i det der hvis jeg var dig. Som katrine skrev så havde jeg også ringet med et ultematum. Enten eller..

Kæft din kæreste priotere sært

Ja lige på det emne her der gør han sku..

Og et af hans argumenter var os at han var heller ikke hjemme på sin.. NEJ GUD!! Det var måske fordi du igen var taget til fodbold, for jeg sad da stadig herhjemme og ventede på dig til 20:30 om aftenen.. Typisk! HMF!!!

Anmeld

25. september 2010

Mutti2B

Først vil jeg sige:

I dag er det Michellas fødselsdag, hurra hurra HURRA

Tillykke med fødselsdagen

Dernæst: Hold kæft en narrøv af en kæreste du har dig der. Det kan han fandme ikke være bekendt. Jeg var selv blevet så ked af det og skuffet. Lige meget hvor gammel man bliver, så er der bare noget særligt over ens fødselsdag. Jeg tror nok jeg havde sagt til ham at enten blev han hjemme og hjalp til, eller også måtte han ringe til familien og aflyse!!!  

Jeg håber trods alt at du får en skøn aften

Anmeld

25. september 2010

Isabella_mor

michella88 skriver:

Ja idag er det så min fødselsdag, og den bliver fejret i aften med svigermekanikken..

Men kæresten valgte så at tage til fodbold, og kommer sent hjem, så nu står jeg med det alene.. Der skal laves lagkage, aftensmad til gæsterne, gøres rent og dækkes bord, samtidig med at jeg skal passe den lille..

Synes sku det er totalt unfair af ham at invitere sine forældre og søskende til fødselsdag og så bare lade mig stå med det hele selv (skal siges vi også skal fejre ham) Det er så bare det at idag ER min fødselsdag, og jeg har siddet HELT alene herhjemme hele dagen og skulle prøve at udføre opgaverne.. Føler mig virkelig alene lige nu og rigtig ked over at han prioriterer fodbolden højere.. det bedste er nok at han har inviteret dem til kl 18:00 men nok ikke selv når hjem senere..

PLUS, så havde han faktisk lidt glemt det var idag min fødselsdag var.. Der gik lige et par timer før jeg mindede ham om det og så sagde han "når ja, tillykke" TAK!!!!

Næsten alle dem jeg kender har skrevet, uuh så skal du rigtig forkæles og morgenmad på sengen, ja tak da.. Kan i sige det stil modsatte, han er da bare skredet..

Skid hul det med morgenmaden og forkælelsen, det betyder ikke det vilde, men at han bare lader mig tilbage i stikken til at lave det hele, det synes jeg virkelig er strengt af ham..

Dumme kæreste...

så er der bare INGEN glad dig til ham sådan en pølsefjæs...  øv min kæreste havde fået skæld ud hvis han havde gjort sådan ved mig...!

håber at din fødselsdag bliver bedre i aften med gæster.. 

Anmeld

25. september 2010

Lise 26

hold da kæft en nar. jeg havde gået fuldstændig amok på min mand hvis han gjorde det.  han burde da vide bedre end at lagde dig i stikken med det hele. det er trods alt også han fest. er ked af det på dine vegne, men åber det blir hyggeligt alligevel

og mange gange tillykke med fødselsdagen

Anmeld

25. september 2010

Lullaby

michella88 skriver:

Hvorfor sagde du ikke til ham at han ikke skulle smutte? Han kan jo ikke læse dine tanker og hvis ikke du har sagt til ham at han ikke skal smutte så ved han jo ikke at det ikke er i orden.

Hvis du har sagt det og han så bare skred jamen så er det noget helt andet vi snakker om og så ville jeg købe nogle boller der bare skal varmes, kage der bare skal skæres ud og så købe noget knorr færdig lasgne og så bikse det sammen med salat.

Når han så kom hjem og måske bitchede over maden så ville jeg sige, at han bare kunne være hjemme.

Mht til fødselsdag så synes mange mænd ikke at det er noget særligt. Ved han at det synes du?

Anmeld

25. september 2010

Laulund87

Ved ikke helt hvad jeg skal skrive

Men ville ikke smutte uden at sige STORT TILLYKKE

Anmeld

25. september 2010

michella88

SoffiLine skriver:

Hej min tøs! 

& endnu en gang tillykke med fødselsdagen! 

Hvor er det nederen af ham bare at smutte, hvem fanden gider være alene på sin fødselsdag?!  Jeg ville blive stiktosset & der ville vente en skideballe uden lige når han igen kom hjem.

Håber du får hygget lidt alligevel, om ikke andet med hende den lille prinsesse 

Sender dig lige et KÆMPE fødselsdags kram 

Tusind tak søde..

Jeg kan love dig for han får en røffel af anden verden senere, for det er bare for tarveligt det her...

Jeg håber også at vi i det mindste så kan hygge senere med familien, selvom han har ødelagt humøret for mig lige pt.   Skal vist bare lige rase af tror jeg..

Og så hjælper det os lidt at høre han er en abe fra jer af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.