Jeg gik slet ikke i friertanker eller forlovelse, jeg nød bare at være sammen med min kæreste - men så tog han fusen på mig og min familie juleaften 2009 hvor han havde skrevet et tresider langt brev om hvorfor han elskede mig, hvorfor jeg ville blive verdens bedste mor for vores daværende ufødte søn og hvor meget det betød for ham at han havde fundet mig at dele sit liv med og så gik han på knæ og spurgte om jeg ville forlove mig med ham..
Jeg syntes ærlig talt det lød fjollet da han sagde det, men var dybt rørt og kærligheden imellem os blev jo ikke mindre, men desto større - det var hans tale der betød alverden for mig, det at han satte ord på sine følelser for mig der betød noget, ikke ringen på min finger. Dagligt ser jeg den slet ikke.. men jeg SER ham
Jeg troede så at ja nu var vi forlovede og så behøvede vi ikke gøre mere ved det, jeg vil jo bare gerne være sammen med ham så tænkte ikke på at der også kunne komme et frieri...MEN...
Så tog vi til Bornholm med vores lille dreng der ville fylde 5 mrd på turen og en dag kørte vi ud til Helligdomsklipperne og med Danmarks smukkeste udsigt, solrig dag og blå himmel, smukke planter og natur og med vores lille vidunderlige Elias på maven i hans bæresele gik han på knæ og spurgte om jeg ville gifte mig med dem (ham og Elias) - spontaniteten tog over ham, for han havde overhovedet ikke tænkt på eller planlagt det, men det føltes bare rigtigt.. 
Vi skal giftes i forbindelse med Elias' navnefest næste år, men det er hemmeligt (så godt som det nu kan lade sig give sig) Det bliver i og ved en gammel spejderhytte, hvor vi skal have helstegt pattegris, flødekartofler og salat - og hvor vi alle, gæster og os skal lege, spille bold, svømme hvis vejret er til det indtil hen på eftermiddagen hvor vi har fået Hedensteds kommunes borgmester ud for at vie os på stranden - brudekjolen er købt og hænger i skabet, manden har ikke set den
Så vi har blandet vores helt egne ingredienser til vores store dag. Lidt tradition og lidt ikke-tradition og vi glæder os til den dag alle tre
hvor vi bliver forenet med en ceremoni efter eget valg 
Anmeld