Kugledyne erfaring søges ??? Plus billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

CS

lillemunk skriver:

Hold da op....
Efter barnedåben som jo gik godt ... skal jeg da lige love for at det har været for meget for de små pus.....
Søndag var de bare trætter som vi andre .... men Mandag startede helvede..... de skreg... skreg og skreg ........ og har været krop umulige lige siden
De kan slet ikke finde ro, sover ikke meget og flager med arme og ben gylper og hikker konstant.
Vil kun sove hvis jeg ruller dem hårdt i en dyne og vugger vugger vugger og lige så snart jeg slipper det faste greb på dem, vågner det Syntes næsten det er overgreb jeg laver på dem selvom både Ergo og SP siger det er helt oki og jeg bare afhjælper dem med at finde ro.
De har altid været meget flagerne MEN IKKE SÅ SLEMT.
Nu går de nærmest i panik på puslebordet og kan slet ikke ha den her nøgenhed.
Hold da op siger jeg bare, sidste gang de har holdt fest i meget lang tid.
Ergo kommer med kugledyner til dem først i næste uge i håb om det kan give dem noget ro.
Nogle andre der har erfaring med kugle dyner ??? eller andre gode råd for mor her er ved at få PIP

Knus til jer alle

smukke billeder og tillykke med de to skønheder  Håber dynerne hjælper så i alle kan få lidt ro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

4xGreve

lillemunk skriver:

Har fået fortalt at alle bevillinger er blevet afslået her i Guldborgsund på kugle dyner her i 2010
Så jeg klør mig selv noget i håret hvor jeg skal ud og finde penge til 2...Men lad os nu se hvad der sker... Vare jo ikke længe før vi er i et nyt år
Har desværre haft en SP der ikke havde ret meget erfaring med for tidligt fødte.
Så jeg har ikke haft den store hjælp og vejledning.
Før jeg begyndte i mødregruppe for fortidigt fødte børn (har derfor fået ny SP )

Sådan 2 sove poser ved jeg pigernes farmor har liggende til os i sin kælder.... Så jeg skal straks forbi hende i morgen tidlig....
At der kan prøves skal prøves for lige nu er det meget frustrerende for mig, at de bruger så meget energi på at falde i søvn for at vågne op igen og starte helt forfra....

Var lige inde og lure billeder af din guldklump hvor er hun bare skøn.
Er hun født den 13 April ???

nej hun er født d. 17 maj 2008 i uge 26+1... og sådan har jeg også altid haft det alt hvad der kan prøves til gavn for hende bliver prøvet

Anmeld

26. september 2010

lillemunk

ChristinaS skriver:

smukke billeder og tillykke med de to skønheder  Håber dynerne hjælper så i alle kan få lidt ro

Tak
Håber også de hjælper ... ville være så dejligt.

Anmeld

26. september 2010

lillemunk

WiitrioeN skriver:

nej hun er født d. 17 maj 2008 i uge 26+1... og sådan har jeg også altid haft det alt hvad der kan prøves til gavn for hende bliver prøvet

Fik kigget lidt nærme på din profil så kunne jeg godt se hendes fødselsdag
Hun er godt nok en lille charmetrold... lækker lækker unge
Har hentet "soveposerne" Isa faldt faktisk i søvn i den ved jeg lagede hende på den dyne og Byggede rede op og hende med en voksen dyne... HYGGE HYGGE syntes hun vist, men virkede kun engang her til natten tog det noget længere tid...Men ting tager jo tid.
Som du selv skriver - Det er værd at prøve hvis det virker.

Anmeld

27. september 2010

4xGreve

lillemunk skriver:

Fik kigget lidt nærme på din profil så kunne jeg godt se hendes fødselsdag
Hun er godt nok en lille charmetrold... lækker lækker unge
Har hentet "soveposerne" Isa faldt faktisk i søvn i den ved jeg lagede hende på den dyne og Byggede rede op og hende med en voksen dyne... HYGGE HYGGE syntes hun vist, men virkede kun engang her til natten tog det noget længere tid...Men ting tager jo tid.
Som du selv skriver - Det er værd at prøve hvis det virker.

det lyder da som om der er en god mulighed for at det evt. kan virke.

Håber virkelig det bedste for jer.

Og tak for de mange pæne ord om min lille pige, er også kun stolt af hende...

Anmeld

27. september 2010

Mi

lillemunk skriver:

Har fået fortalt at alle bevillinger er blevet afslået her i Guldborgsund på kugle dyner her i 2010
Så jeg klør mig selv noget i håret hvor jeg skal ud og finde penge til 2...Men lad os nu se hvad der sker... Vare jo ikke længe før vi er i et nyt år
Har desværre haft en SP der ikke havde ret meget erfaring med for tidligt fødte.
Så jeg har ikke haft den store hjælp og vejledning.
Før jeg begyndte i mødregruppe for fortidigt fødte børn (har derfor fået ny SP )

Sådan 2 sove poser ved jeg pigernes farmor har liggende til os i sin kælder.... Så jeg skal straks forbi hende i morgen tidlig....
At der kan prøves skal prøves for lige nu er det meget frustrerende for mig, at de bruger så meget energi på at falde i søvn for at vågne op igen og starte helt forfra....

Var lige inde og lure billeder af din guldklump hvor er hun bare skøn.
Er hun født den 13 April ???

Jeg har kun hørt godt om kugledynen, men har ingen erfaringer med så små børn. På vores bibliotek i Varde kan man låne dynerne i legeteket. Men ved ikke om det er dem til de små eller det er til større børn. Man kan også låne kuglepuderne, som spændes på stolen. Den har vi haft RIGTIG gode erfaringer med i en børnehave hvor jeg har arbejdet.

Held og lykke med dem.

Anmeld

27. september 2010

mortilflere

Har det til Alberte og det gjorde hun kunne sove 20 min ad x .

Ligger de i samme seng ?? 

Albertes seng er fyldt sådan op at der kun er plads til hende , så den ikke virker for stor , de store kalder det et alberte hul LOL

Men ja svøb dem det har jeg altid brugt

Måske en himmel over sengen ?? det hjælper her..

Vil du snakke mere om sanselige børn er jeg til rådlighed hvis man siger fuck jantelov så er jeg selvlært prof da Alberte er ekstrem sencetiv hendes børnelæge har aldrig mødt en af hendes kaliber ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.