Kugledyne erfaring søges ??? Plus billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

4xGreve

lillemunk skriver:

Ja det er en ubehagelig pris....
de skal desværre tilvænnes og man starter op med 5 minutter af gange... men bare det virker.
Skal nok huske update.

Kan jeg sku godt forstå du er hun er da også bare en charmetrold udenlige.
Tvillingerne bliver et ½ år her den 13okt... HJÆÆÆÆÆLP tiden løber strækt det er vildt ... så vi skal ha lagkage...
Ja altså ikke dem men Familien ... Vi er stadigvæk kun på bryst og falske.

vil forresten lige oplyse at vores kostet 4000+kr og at Da daniella lå på neo blev der også brugt kugledyne og svøbeeffekt og dette er nogen af de ting der er virkelig gode for barnet vi har altid kunne mærke en god effekt en god ting er også at lade dem ligge og lege på og med dyne i løbet af dagen så de skaber et trygt forhold til dynen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

lillemunk

WiitrioeN skriver:

Vi er meget glade for vores kugle-dyne men efter hvad du skriver er der en ting mere jeg vil forslå evt. kan du benytte begge dele på en gang

http://uniquekids.dk/product.asp?product=877

Med den så får de på en eller anden måde svøbe effekten og hvis i vælger sommer soveposen og ikke putter mere end en boddy på dem kan i evt. bruge kugledynen overnpå så de både får den tryggende og sansestimulerende effekt samtidig med at de får trygheden på min. plads som i mors mave...

Held og lykke - du er meget velkommen til at skrive mere hvis det er - håber i får dem bevilligt for en kugledyne er bestemt ikke billigt og vi var heldig at vi fik vores bevilligt....

Har fået fortalt at alle bevillinger er blevet afslået her i Guldborgsund på kugle dyner her i 2010
Så jeg klør mig selv noget i håret hvor jeg skal ud og finde penge til 2...Men lad os nu se hvad der sker... Vare jo ikke længe før vi er i et nyt år
Har desværre haft en SP der ikke havde ret meget erfaring med for tidligt fødte.
Så jeg har ikke haft den store hjælp og vejledning.
Før jeg begyndte i mødregruppe for fortidigt fødte børn (har derfor fået ny SP )

Sådan 2 sove poser ved jeg pigernes farmor har liggende til os i sin kælder.... Så jeg skal straks forbi hende i morgen tidlig....
At der kan prøves skal prøves for lige nu er det meget frustrerende for mig, at de bruger så meget energi på at falde i søvn for at vågne op igen og starte helt forfra....

Var lige inde og lure billeder af din guldklump hvor er hun bare skøn.
Er hun født den 13 April ???

Anmeld

25. september 2010

lillemunk

WiitrioeN skriver:

vil forresten lige oplyse at vores kostet 4000+kr og at Da daniella lå på neo blev der også brugt kugledyne og svøbeeffekt og dette er nogen af de ting der er virkelig gode for barnet vi har altid kunne mærke en god effekt en god ting er også at lade dem ligge og lege på og med dyne i løbet af dagen så de skaber et trygt forhold til dynen...

Lige nu svøber jeg dem og vugger dem indtil de sover og bygger nærmest en rede af en stor dyne hvor jeg ligger dem ned i ... Det hjælper på dem.
Så sover de meget bedre end hvis jeg ligger dem i barnevogn eller deres seng.

Anmeld

25. september 2010

lillemunk

dorthemus skriver:

Det er faneme flot du stadig ammer!!!  Jeg håber også på, at kunne amme et par måneder mere

Ja tiden går sgu så stærkt, men det er også dejligt for jeg synes der sker så meget med hende lige nu...det er så sjovt og skønt at få mere igen af grin og smil

Så må du lave en en ny tråd den 13. så vi kan se flere billeder af dine smukke børn

Det er kun Isa jeg ammer.. hun hygger sig med et om natten... Om dagen får hun MMEmalker ikke ud mere... Så Mia for kun MME

Smiler ja det går stærkt og mine er ret meget med. det de kan svare til hvis vi korrigere deres alder .. Så det svare til de kan det sammen som en på 3 mdr...
Isa vendte sig dog en dag mere held end noget andet MEN HUN GJORDE DET
Jeg elsker når de griner... det er så skønt at høre på LOVE IT

Anmeld

25. september 2010

lillemunk

Loa skriver:

Hvad er det med kugledyner der skal hjælpe?

Min lille pige har selv været igennem det med hun kun kunne sove når hun blev pakket stramt ind og vugget (da hun ellers holdt sig selv vågen med sprællende arme og ben) men hold da op hvor havde jeg også dårlig samvittighed

Men nu falder hun i søvn af sig selv stille og roligt...... (dog får hun tilbagefald ind i mellem, hvis hun har haft en dag hvor hun har oplevet rigtig meget) Så måske det er det der er sket med dine to små? De har måske oplevet alt for meget, så de nu bare har brug for rigtig meget tryghed?

for det snart vender...

Tvillingerne er født fortidigt... Derfor skal de ha lov til at afprøve kugle dyner da de er meget følsomme...
Bare et vindpust er nok til de bliver over stimuleret og flager med arme og ben.
Har slet ikke skrevet det.
Så Kan godt forstå du undre dig .

Dejligt at du har det så "let" ... MISUNDER DIG BIG TIME
Glæder mig til jeg kan nå dertil igen.

Anmeld

25. september 2010

dorthemus

lillemunk skriver:

Det er kun Isa jeg ammer.. hun hygger sig med et om natten... Om dagen får hun MMEmalker ikke ud mere... Så Mia for kun MME

Smiler ja det går stærkt og mine er ret meget med. det de kan svare til hvis vi korrigere deres alder .. Så det svare til de kan det sammen som en på 3 mdr...

Jep verdens bedste lyd...i modsætning til gråd

Anmeld

25. september 2010

lillemunk

lillemunk skriver:

Ja det giver jeg dig ret i
Senge tid i min ende af Danmark...
NAT NAT

Anmeld

25. september 2010

nuggie

lillemunk skriver:

Har fået fortalt at alle bevillinger er blevet afslået her i Guldborgsund på kugle dyner her i 2010
Så jeg klør mig selv noget i håret hvor jeg skal ud og finde penge til 2...Men lad os nu se hvad der sker... Vare jo ikke længe før vi er i et nyt år
Har desværre haft en SP der ikke havde ret meget erfaring med for tidligt fødte.
Så jeg har ikke haft den store hjælp og vejledning.
Før jeg begyndte i mødregruppe for fortidigt fødte børn (har derfor fået ny SP )

Sådan 2 sove poser ved jeg pigernes farmor har liggende til os i sin kælder.... Så jeg skal straks forbi hende i morgen tidlig....
At der kan prøves skal prøves for lige nu er det meget frustrerende for mig, at de bruger så meget energi på at falde i søvn for at vågne op igen og starte helt forfra....

Var lige inde og lure billeder af din guldklump hvor er hun bare skøn.
Er hun født den 13 April ???

Det med at der ikke er belvet beviliget kugledyner skal du ikke lade dig slå ud af. Hvis du kan få en ergoteraput til at anbefalde den så skal du bare søge, når du så får afslag så klager du, og så tager de sagen op igen og hvis de ikke vil give sig så sender de den videre til den sociale ankestyrelse, og der kan du godt få med hold. Komunnerne prøve i den grad på at spare og hvis de kan slippe afsted med det så gør de det, men ofte for man medhold i at det ikke er den rigtige afgørelse.. det er bare træls at man skal gå den vej, men det plejer at virke.....

Min store søn er sanseforstyret og har i mange år været rigtig glad for sin kugledyne. så håber at det vil hjælpe dine små dejlige tøsser.

Anmeld

26. september 2010

lillemunk

nuggie skriver:

Det med at der ikke er belvet beviliget kugledyner skal du ikke lade dig slå ud af. Hvis du kan få en ergoteraput til at anbefalde den så skal du bare søge, når du så får afslag så klager du, og så tager de sagen op igen og hvis de ikke vil give sig så sender de den videre til den sociale ankestyrelse, og der kan du godt få med hold. Komunnerne prøve i den grad på at spare og hvis de kan slippe afsted med det så gør de det, men ofte for man medhold i at det ikke er den rigtige afgørelse.. det er bare træls at man skal gå den vej, men det plejer at virke.....

Min store søn er sanseforstyret og har i mange år været rigtig glad for sin kugledyne. så håber at det vil hjælpe dine små dejlige tøsser.

Hold da op ...tak.
Se jeg havde jo bare søgt og temmelig sikkert fået afslag .
Tænkt oki vi lever bare af vand grød og luft frikadeller det næste lange stykke tid, så skal vi nok få råd til dem.
Så nu er jeg blevet det klogere.. TAK

Dejligt at høre at jeres dreng har glæde af dynen.. jeg glæder mig meget til at få vores og afprøve dem.. håber virkelig at de hjælper dem.

Knus

Anmeld

26. september 2010

A.

lillemunk skriver:

Ergo starter med at låne mig 2 stk... For at se om det kan afhjælpe dem.... hvad jeg virkelig håber.

Hvor sikker er du på at hvis det går gemmen lægen at man så ikke skal betale ??

jeg ved at dem jeg kender betaler ikke for leje den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.