WiitrioeN skriver:
Vi er meget glade for vores kugle-dyne men efter hvad du skriver er der en ting mere jeg vil forslå evt. kan du benytte begge dele på en gang
http://uniquekids.dk/product.asp?product=877
Med den så får de på en eller anden måde svøbe effekten og hvis i vælger sommer soveposen og ikke putter mere end en boddy på dem kan i evt. bruge kugledynen overnpå så de både får den tryggende og sansestimulerende effekt samtidig med at de får trygheden på min. plads som i mors mave...
Held og lykke - du er meget velkommen til at skrive mere hvis det er - håber i får dem bevilligt for en kugledyne er bestemt ikke billigt og vi var heldig at vi fik vores bevilligt....
Har fået fortalt at alle bevillinger er blevet afslået her i Guldborgsund på kugle dyner her i 2010

Så jeg klør mig selv noget i håret hvor jeg skal ud og finde penge til 2...Men lad os nu se hvad der sker... Vare jo ikke længe før vi er i et nyt år

Har desværre haft en SP der ikke havde ret meget erfaring med for tidligt fødte.
Så jeg har ikke haft den store hjælp og vejledning.
Før jeg begyndte i mødregruppe for fortidigt fødte børn (har derfor fået ny SP )
Sådan 2 sove poser ved jeg pigernes farmor har liggende til os i sin kælder.... Så jeg skal straks forbi hende i morgen tidlig....
At der kan prøves skal prøves for lige nu er det meget frustrerende for mig, at de bruger så meget energi på at falde i søvn for at vågne op igen og starte helt forfra....
Var lige inde og lure billeder af din guldklump hvor er hun bare skøn.
Er hun født den 13 April ???
Anmeld