Kugledyne erfaring søges ??? Plus billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Rikke, Liam & Linus

lillemunk skriver:

Hmm har slet ikke skrevet at tvillingerne er født 8 uger for tidligt... og har haft en voldsom start på livet...
De blev født i en ambulance og bedst som vi var kommet hjem røg vi ind igen med med en virus der påvirkede deres hjerter ( de er født med hjertefejl begge 2 )
Men trives nu men er bare MEGET følsomme.
Derfor de er så urolige og meget sensitive ... Vores ergo har forslået kugle dynen efter hun har oplevet dem op til flere gange.

De skal ikke starte ud med en fuld vægt af kugle dyner man kan få forskellige slag.
Både med store og små kugler.

Jeg håber bare på et mirakel.. da det er så hårdt at de bruger så meget energi på at falde til ro.

OK, det var også noget at en voldsom start på livet.

Jeg håber de virker for jer. Men anede faktisk ikke man lavede dem til små børn også, men så har jeg jo også lært noget nyt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

A.

lillemunk skriver:

Åhhhh håber jeg virkelig...
Føler efterhånden det er overgreb jeg laver på dem, for at holde dem i ro

det skader ikke at prøve ring til din læge for hvis han ordner henvisning til dyne skal du ikke betale for leje den

Anmeld

24. september 2010

dorthemus

lillemunk skriver:

Hmm har slet ikke skrevet at tvillingerne er født 8 uger for tidligt... og har haft en voldsom start på livet...
De blev født i en ambulance og bedst som vi var kommet hjem røg vi ind igen med med en virus der påvirkede deres hjerter ( de er født med hjertefejl begge 2 )
Men trives nu men er bare MEGET følsomme.
Derfor de er så urolige og meget sensitive ... Vores ergo har forslået kugle dynen efter hun har oplevet dem op til flere gange.

De skal ikke starte ud med en fuld vægt af kugle dyner man kan få forskellige slag.
Både med store og små kugler.

Jeg håber bare på et mirakel.. da det er så hårdt at de bruger så meget energi på at falde til ro.

Hvad med den her:

http://gladeunger.dk/butik/catalog/product_info.php/products_id/3456

Den overvejede jeg selv i starten fordi Runa var så urolig og hvde svært ved at sove.

Håber du finder en løsning

Anmeld

25. september 2010

lillemunk

dorthemus skriver:

Hvad med den her:

http://gladeunger.dk/butik/catalog/product_info.php/products_id/3456

Den overvejede jeg selv i starten fordi Runa var så urolig og hvde svært ved at sove.

Håber du finder en løsning

Først må jeg lige sige... Hvor er hun bare Skøn din datter

Ergo kommer med Dyner til dem mandag ...JEG GLÆDER MIG SOM TIL JUL

Dynen der har da en helt utrolig pris i forhold til dem jeg har fået anbefalet .. her snakker vi 2000 til 3000 og det var pr stk....
Så jeg ved ikke om de har sammen effekt.

Men det er da værd at overveje hvis de bare skal ha en let udgave .

Anmeld

25. september 2010

lillemunk

A. skriver:

det skader ikke at prøve ring til din læge for hvis han ordner henvisning til dyne skal du ikke betale for leje den

Ergo starter med at låne mig 2 stk... For at se om det kan afhjælpe dem.... hvad jeg virkelig håber.

Hvor sikker er du på at hvis det går gemmen lægen at man så ikke skal betale ??

Anmeld

25. september 2010

dorthemus

lillemunk skriver:

Først må jeg lige sige... Hvor er hun bare Skøn din datter

Ergo kommer med Dyner til dem mandag ...JEG GLÆDER MIG SOM TIL JUL

Dynen der har da en helt utrolig pris i forhold til dem jeg har fået anbefalet .. her snakker vi 2000 til 3000 og det var pr stk....
Så jeg ved ikke om de har sammen effekt.

Men det er da værd at overveje hvis de bare skal ha en let udgave .

Yikes en pris!!!!  Så skal de bare være pengene værd

Men dejligt at du får dem allerede...håber der er effekt med det samme. Husk at update

Og TAK Jeg er også helt pjanket med hende...hun blir 4 måneder på mandag...så mon ikke der liiige dukker en ny Runa-tråd op der

Anmeld

25. september 2010

lillemunk

Rikke&Liam skriver:

OK, det var også noget at en voldsom start på livet.

Jeg håber de virker for jer. Men anede faktisk ikke man lavede dem til små børn også, men så har jeg jo også lært noget nyt.

Troede også kun at det var noget man brugte til større personer..
Men man bruger dem faktisk også til de helt små på neotal afd... hvor vi snakker 400 gram....
Så det er ikke kun dig der har lært noget nyt

Anmeld

25. september 2010

lillemunk

dorthemus skriver:

Yikes en pris!!!!  Så skal de bare være pengene værd

Men dejligt at du får dem allerede...håber der er effekt med det samme. Husk at update

Og TAK Jeg er også helt pjanket med hende...hun blir 4 måneder på mandag...så mon ikke der liiige dukker en ny Runa-tråd op der

Ja det er en ubehagelig pris....
de skal desværre tilvænnes og man starter op med 5 minutter af gange... men bare det virker.
Skal nok huske update.

Kan jeg sku godt forstå du er hun er da også bare en charmetrold udenlige.
Tvillingerne bliver et ½ år her den 13okt... HJÆÆÆÆÆLP tiden løber strækt det er vildt ... så vi skal ha lagkage...
Ja altså ikke dem men Familien ... Vi er stadigvæk kun på bryst og falske.

Anmeld

25. september 2010

4xGreve

lillemunk skriver:

Hold da op....
Efter barnedåben som jo gik godt ... skal jeg da lige love for at det har været for meget for de små pus.....
Søndag var de bare trætter som vi andre .... men Mandag startede helvede..... de skreg... skreg og skreg ........ og har været krop umulige lige siden
De kan slet ikke finde ro, sover ikke meget og flager med arme og ben gylper og hikker konstant.
Vil kun sove hvis jeg ruller dem hårdt i en dyne og vugger vugger vugger og lige så snart jeg slipper det faste greb på dem, vågner det Syntes næsten det er overgreb jeg laver på dem selvom både Ergo og SP siger det er helt oki og jeg bare afhjælper dem med at finde ro.
De har altid været meget flagerne MEN IKKE SÅ SLEMT.
Nu går de nærmest i panik på puslebordet og kan slet ikke ha den her nøgenhed.
Hold da op siger jeg bare, sidste gang de har holdt fest i meget lang tid.
Ergo kommer med kugledyner til dem først i næste uge i håb om det kan give dem noget ro.
Nogle andre der har erfaring med kugle dyner ??? eller andre gode råd for mor her er ved at få PIP

Knus til jer alle

Vi er meget glade for vores kugle-dyne men efter hvad du skriver er der en ting mere jeg vil forslå evt. kan du benytte begge dele på en gang

http://uniquekids.dk/product.asp?product=877

Med den så får de på en eller anden måde svøbe effekten og hvis i vælger sommer soveposen og ikke putter mere end en boddy på dem kan i evt. bruge kugledynen overnpå så de både får den tryggende og sansestimulerende effekt samtidig med at de får trygheden på min. plads som i mors mave...

Held og lykke - du er meget velkommen til at skrive mere hvis det er - håber i får dem bevilligt for en kugledyne er bestemt ikke billigt og vi var heldig at vi fik vores bevilligt....

Anmeld

25. september 2010

dorthemus

lillemunk skriver:

Ja det er en ubehagelig pris....
de skal desværre tilvænnes og man starter op med 5 minutter af gange... men bare det virker.
Skal nok huske update.

Kan jeg sku godt forstå du er hun er da også bare en charmetrold udenlige.
Tvillingerne bliver et ½ år her den 13okt... HJÆÆÆÆÆLP tiden løber strækt det er vildt ... så vi skal ha lagkage...
Ja altså ikke dem men Familien ... Vi er stadigvæk kun på bryst og falske.

Det er faneme flot du stadig ammer!!!  Jeg håber også på, at kunne amme et par måneder mere

Ja tiden går sgu så stærkt, men det er også dejligt for jeg synes der sker så meget med hende lige nu...det er så sjovt og skønt at få mere igen af grin og smil

Så må du lave en en ny tråd den 13. så vi kan se flere billeder af dine smukke børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.