Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg var vild med tuborg sqaush isen... den smagte nemlig bare af den rigtige sodavand.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Cookie. skriver: Præcis.Og det fedeste var når man havde billeder af dem, som små - Det var stort
Præcis.Og det fedeste var når man havde billeder af dem, som små - Det var stort
guuud ja det er RIGTIG :-)
Hvad blev der af Jimmi og René? GRINER
Min veninde bor i samme by som dem og de spiller da stadig til byfesterne :-) Whohoooo (sorry Sisse )
Har stadig min suttesamling i min mormors kælderum De var SÅ IN..! Husker hvor glad jeg blev da jeg endleig fik en!! Stor og gennemsigtig. De eftertragtede var dem med bobler i..hæhæ.. Hvorfor indføre de ikk det igen..så skal jeg på shopping
misslea skriver: Hva med Turtles tyggegummi????? HVor der var klistermærker med....!!!! Uuuhhh dem samlede jeg på, og så byttede man med vennerne i skolen... heheh!!! Tyggegummierne smagte dog ikke suuuper godt, men pointen var også, at man skulle BYTTE klistermærker... heheh!!
Hva med Turtles tyggegummi?????
HVor der var klistermærker med....!!!! Uuuhhh dem samlede jeg på, og så byttede man med vennerne i skolen... heheh!!!
Tyggegummierne smagte dog ikke suuuper godt, men pointen var også, at man skulle BYTTE klistermærker... heheh!!
Yeah!!! Kæft jeg havde alle 200 eller hvor mange der var.. Og havde dem med hver dag i skole for at bytte haha
Eller motot mus fra marrs tyggegummi. De var det største hit i 1 og 2 klasse mener jeg det var Vi brugte frikvaterne på at bytte ^^
Tutter skriver: Yeah!!! Kæft jeg havde alle 200 eller hvor mange der var.. Og havde dem med hver dag i skole for at bytte haha
Prææææææcis
De havde jo hver især et nr. - uuuhhh jeg gik meget op i, at de lå i den rigige rækkefølge... hahaha
misslea skriver: Prææææææcis De havde jo hver især et nr. - uuuhhh jeg gik meget op i, at de lå i den rigige rækkefølge... hahaha
Haha ja Og gud nåde trøste dem der lavede rav i nummerordnenen
Tutter skriver: Haha ja Og gud nåde trøste dem der lavede rav i nummerordnenen
Husker det! hehe..Åhhh jeg blev gal hvis min lillebror lavede rod i min perfekte blanding!
JAAAAAAH FY hahah......
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128