hvad blev der af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

Maja88

jeg var vild med tuborg sqaush isen... den smagte nemlig bare af den rigtige sodavand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

>>Carina<<

Cookie. skriver:

Præcis.
Og det fedeste var når man havde billeder af dem, som små - Det var stort

guuud ja det er RIGTIG :-)

Anmeld

23. september 2010

>>Carina<<

Hvad blev der af Jimmi og René? GRINER

Min veninde bor i samme by som dem og de spiller da stadig til byfesterne :-) Whohoooo (sorry Sisse  )

Anmeld

23. september 2010

Shibby

Har stadig min suttesamling i min mormors kælderum  De var SÅ IN..! Husker hvor glad jeg blev da jeg endleig fik en!! Stor og gennemsigtig. De eftertragtede var dem med bobler i..hæhæ.. Hvorfor indføre de ikk det igen..så skal jeg på shopping

Anmeld

23. september 2010

Becks

misslea skriver:

Hva med Turtles tyggegummi?????

HVor der var klistermærker med....!!!! Uuuhhh dem samlede jeg på, og så byttede man med vennerne i skolen... heheh!!!

Tyggegummierne smagte dog ikke suuuper godt, men pointen var også, at man skulle BYTTE klistermærker... heheh!!  

Yeah!!! Kæft jeg havde alle 200 eller hvor mange der var.. Og havde dem med hver dag i skole for at bytte haha

Anmeld

23. september 2010

Shibby

Eller motot mus fra marrs tyggegummi. De var det største hit i 1 og 2 klasse mener jeg det var Vi brugte frikvaterne på at bytte ^^

Anmeld

23. september 2010

misslea

Tutter skriver:

Yeah!!! Kæft jeg havde alle 200 eller hvor mange der var.. Og havde dem med hver dag i skole for at bytte haha

Prææææææcis

De havde jo hver især et nr. - uuuhhh jeg gik meget op i, at de lå i den rigige rækkefølge... hahaha

Anmeld

23. september 2010

Becks

misslea skriver:

Prææææææcis

De havde jo hver især et nr. - uuuhhh jeg gik meget op i, at de lå i den rigige rækkefølge... hahaha

Haha ja  Og gud nåde trøste dem der lavede rav i nummerordnenen 

Anmeld

23. september 2010

Shibby

Tutter skriver:

Husker det! hehe..Åhhh jeg blev gal hvis min lillebror lavede rod i min perfekte blanding!

Anmeld

23. september 2010

misslea

Tutter skriver:

JAAAAAAH FY  hahah......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.