har i også haft det sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

ORK jeg sidder bare med følelsen af ikek at gide at være gravid længere.. Selvom det er verdens bedste følelse at mærke liv og jeg nyder livet i maven når han bumler - så syntes jeg bare jeg har har fået "nok" af at være gravid..!!

Vil bare så smadder gerne ha ham ud så vi kan starte den nye hverdag som mor. far og to børn..!!

Jeg ved udemærket godt at det er ALT for tidligt og jeg håber da også at han kommer du som færdigbagt.. =)

MEN øv og øf hvor er det bare træls at være nået til det punkt allerede..!!

Jeg er i uge 27 og har det lige sådan. Vil gerne nyde min store dreng alene lidt endnu, men alt er bare så besværligt med mave, man har ondt de mærkeligste steder og må verken det ene eller det andet. Men man må leve højt på de gode stunder, når der rigtig bliver tumlet eller når folk næsten får livsglæden igen af at se en gravid mave

Du skal nok klare den de sidste par måneder også, du har jo prøvet det før, så nyd det mens tid er som man siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

misslea

quar20 skriver:

1000 mange gange tak for din søde indlæg..!!

ja det er sku lidt tidligt at have det sådan men mon ikke det er min baggrund der også ligger til grund for det..! Det tror jeg..!!

Håber snart lillepigen kommer ud til jer.. =) Og glæder mig til at se billeder af hende når hun kommer ud

jamen selv tak da

alt hvad jeg kan for, at det blir bedre for dig... - og ja puha, sikke en omgang I har været ude i - det må have været hårdt!!! Dejligt at det skal lykkes for jer denne gang, og at jeres søn snart vil være storebror

Mange tanker herfra....

.... og ja - jeg skal nok sørge for billede-spam... heheh

Anmeld

23. september 2010

quar20

misslea skriver:

jamen selv tak da

alt hvad jeg kan for, at det blir bedre for dig... - og ja puha, sikke en omgang I har været ude i - det må have været hårdt!!! Dejligt at det skal lykkes for jer denne gang, og at jeres søn snart vil være storebror

Mange tanker herfra....

.... og ja - jeg skal nok sørge for billede-spam... heheh

Ja det har da været rigtig hårt men ved du hvad.. Selvom vi stadig savner englerne og tænker på dem, og tænder lys for dem - så har de samtidig lært os rigtig meget både om os selv men også om hinanden..!!  Vi er blevet stærke sammen på en anden måde end nogle andre mennesker..!!

Arh jeg glæder mig til billede spam.. ELSKER at se billede og høre hvordan fødslen er gået osv.. =)..! Tjekker dig ihvertfald jævnligt fra nu af så jeg rigtig kan følge med.. =)

Men igen 1000 tak for dit søde indlæg..!! Må vidst indrømme der kom et smil på læben på en ellers dårlig dag..

Anmeld

23. september 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Jeg er i uge 27 og har det lige sådan. Vil gerne nyde min store dreng alene lidt endnu, men alt er bare så besværligt med mave, man har ondt de mærkeligste steder og må verken det ene eller det andet. Men man må leve højt på de gode stunder, når der rigtig bliver tumlet eller når folk næsten får livsglæden igen af at se en gravid mave

Du skal nok klare den de sidste par måneder også, du har jo prøvet det før, så nyd det mens tid er som man siger

Hvor er du altså bare sød..!!

ja er da også sikker på at det hele nok skal gå - men det kan fandme være hårdt at være optimist HELE tiden.. =)

Anmeld

23. september 2010

Muffinmor

Om jeg er træt af at være gravid?? Omg du skulle bare vide. Jeg prøver så vidt muligt at holde det ud jeg er så tæt på målet bare 4 dage til igangsættelse. har os bare været gravid for evigt, fik flyttet min termin 8 dage ved skanning og er snart gået 2 uger over tid, så 3 ugers ekstra graviditet.....suk. Positiv positiv positiv tænkning Baby er her lige om snart.

Anmeld

24. september 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

Hvor er du altså bare sød..!!

ja er da også sikker på at det hele nok skal gå - men det kan fandme være hårdt at være optimist HELE tiden.. =)

Det er altid nemmre t holde andres humør højt

Anmeld

24. september 2010

misslea

quar20 skriver:

Ja det har da været rigtig hårt men ved du hvad.. Selvom vi stadig savner englerne og tænker på dem, og tænder lys for dem - så har de samtidig lært os rigtig meget både om os selv men også om hinanden..!!  Vi er blevet stærke sammen på en anden måde end nogle andre mennesker..!!

Arh jeg glæder mig til billede spam.. ELSKER at se billede og høre hvordan fødslen er gået osv.. =)..! Tjekker dig ihvertfald jævnligt fra nu af så jeg rigtig kan følge med.. =)

Men igen 1000 tak for dit søde indlæg..!! Må vidst indrømme der kom et smil på læben på en ellers dårlig dag..

Det lyder til, at I har tacklet det alt sammen, på den helt rigtige måde... det er virkelig flot!!! Er imponeret over, hvordan I har gjort det til en del af jer, og hvordan I har formået at komme styrket ud af det.... SÅ sejt!!

.... Hvor er du sød....  - det er altid rart at høre, at andre kan bruge ens indlæg....!!!

Og ja da - følg endelig med... håber jo snart, jeg kan komme med den ultimative gode nyhed... meeeen lige nu forbereder jeg mig på, at jeg sagtens kan gå over tid.... - heheh!!

Mange Lea

Anmeld

24. september 2010

quar20

misslea skriver:

Det lyder til, at I har tacklet det alt sammen, på den helt rigtige måde... det er virkelig flot!!! Er imponeret over, hvordan I har gjort det til en del af jer, og hvordan I har formået at komme styrket ud af det.... SÅ sejt!!

.... Hvor er du sød....  - det er altid rart at høre, at andre kan bruge ens indlæg....!!!

Og ja da - følg endelig med... håber jo snart, jeg kan komme med den ultimative gode nyhed... meeeen lige nu forbereder jeg mig på, at jeg sagtens kan gå over tid.... - heheh!!

Mange Lea

Ja vi har ihvertfald tacklet det hele som vi syntes var bedst for os...

Jamen syntes det er SÅ rart at vi sådan kan bruge hinanden herinde.. =) Så lige igen en stor ros til siden.. Den er jeg vidst kommet med et par gange nu.. =)

Arhh jamen det at gå over tid virker bare så uoverskueligt fordi man bare smadder gerne vil se ens baby - men det er det hele værd så snart de kommer ud.. =) SELVOM det er ULIDELIGT at vente og vente og vente..

Men holder godt øje ihvertfald..

Anmeld

24. september 2010

misslea

quar20 skriver:

Ja vi har ihvertfald tacklet det hele som vi syntes var bedst for os...

Jamen syntes det er SÅ rart at vi sådan kan bruge hinanden herinde.. =) Så lige igen en stor ros til siden.. Den er jeg vidst kommet med et par gange nu.. =)

Arhh jamen det at gå over tid virker bare så uoverskueligt fordi man bare smadder gerne vil se ens baby - men det er det hele værd så snart de kommer ud.. =) SELVOM det er ULIDELIGT at vente og vente og vente..

Men holder godt øje ihvertfald..

Ja jeg må indrømme, at jeg virkelig har haft meget glæde af baby.dk

Ja - utålmodigheden er nok også blevet ekstra stor fordi, alle læger og jordemødre sagde, at jeg skulle være glad, hvis jeg kunne holde på lillepigen til uge 37!! Og nu er jeg her - 38+4 og hun ligger stadig lunt og godt i mavsen.. heheh

Anmeld

24. september 2010

quar20

Roxi skriver:

Om jeg er træt af at være gravid?? Omg du skulle bare vide. Jeg prøver så vidt muligt at holde det ud jeg er så tæt på målet bare 4 dage til igangsættelse. har os bare været gravid for evigt, fik flyttet min termin 8 dage ved skanning og er snart gået 2 uger over tid, så 3 ugers ekstra graviditet.....suk. Positiv positiv positiv tænkning Baby er her lige om snart.

PUHA ja du har da også haft en LAAAAANG graviditet..! Det er jo ikke kun mig så..!!

Held og lykke om 3 dage.. =) Det blir da smadder spændende..:!! 0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.