Jeg har EEELSKET at være gravid stort set under hele min graviditet....!!! Har haft det super - har trænet, festet (uden alkohol self.), hygget med veninderne, arbejdet og generelt bare gjort som jeg plejer....!!!! 
MEN da jeg så var 33+6 var jeg meget TÆT på at gå i fødsel, var begyndt at åbne mig mm. så derfor hed det 3 LANGE uger på sofaen, og ikke røre mig ud ad stedet... jøsses!!!
Nu er jeg så på benene igen, da jeg er 38+3 henne nu, og prinsessen må gerne komme ud... 
Meeeen puha - nu synes jeg bare SLET IKKE det er sjovt længere...!!! Har mega mange plukveer, føler ikke der er nok plads i maven længere og hendes spark gør VIRKELIG ondt nu!!! Og for at det ikke skal være løgn, så har jeg bare SÅ forfærdelig ondt i lysken, skambenet og mellem benene... av av av!! det føles som om, at nogen har proppet en telefonpæl op mellem mine ben... SHIT det gør naller!!!!
Så pleeease lille prinsesse kom ud til dine meget spændte forældre!!!!
Så ja... jeg forstår dig virkelig godt!!! Og puha - jeg føler med dig - det er jo tidligt at have det som dig.... hååååber at tiden vil flyve afsted, og jeres lille bebs LIIIIIGE pludselig er ude hos jer 

Mange hilsner fra Lea 
Anmeld