har i også haft det sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.560 visninger
36 svar
0 synes godt om
22. september 2010

quar20

ORK jeg sidder bare med følelsen af ikek at gide at være gravid længere.. Selvom det er verdens bedste følelse at mærke liv og jeg nyder livet i maven når han bumler - så syntes jeg bare jeg har har fået "nok" af at være gravid..!!

Vil bare så smadder gerne ha ham ud så vi kan starte den nye hverdag som mor. far og to børn..!!

Jeg ved udemærket godt at det er ALT for tidligt og jeg håber da også at han kommer du som færdigbagt.. =)

MEN øv og øf hvor er det bare træls at være nået til det punkt allerede..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

quar20

er forresten i uge 31 imorgen.. =)

Anmeld

22. september 2010

merichs

quar20 skriver:

er forresten i uge 31 imorgen.. =)

Ved ikke om jeg som sådan er træt af at være gravid, men ih hvor vil jeg gerne snart holde mit barn i armene. Jeg var "træningsnarkoman" før jeg blev gravid så savner også lidt at kunne træne igennem  Så det ville ikke gøre mig noget hvis jeg føder i løbet af det næste par dage

Vh Marlene 38+3

Anmeld

23. september 2010

Pige2009

Løft næsen og rank ryggen - det er snart ovre

K.h. Linda

Anmeld

23. september 2010

quar20

merichs skriver:

Ved ikke om jeg som sådan er træt af at være gravid, men ih hvor vil jeg gerne snart holde mit barn i armene. Jeg var "træningsnarkoman" før jeg blev gravid så savner også lidt at kunne træne igennem  Så det ville ikke gøre mig noget hvis jeg føder i løbet af det næste par dage

Vh Marlene 38+3

Det er måske også fordi jeg føler jeg har været gravid i 100år..!

Først gravid med tvillinger som vi mistede i uge 22

Så gravid igen 3 mdr. efter men måtte beslutte os for en kirugisk abort da hjerneskalden ikke var voksede sammen og der ingen mulighed var for at baby ville overleve.

Så gravid med Tino som var en rigtig hård graviditet med frygt, og rigtig mange blødninger.

og nu igen hvor Tino er 19måneder..!!

Og denne graviditet har hellere ikke været for sjov - døjer med blærebetændelse og mange smerter..!!

Så det bunder jo nok i at jeg ikke helt kan overskue at jeg ikke kan få lov at NYDE en graviditet uden alt for mange alvorlige komplikationer..!!

Anmeld

23. september 2010

Frk. Himmelblå

quar20 skriver:

Så gravid igen 3 mdr. efter men måtte beslutte os for en kirugisk abort da hjerneskalden ikke var voksede sammen og der ingen mulighed var for at baby ville overleve.

Så gravid med Tino som var en rigtig hård graviditet med frygt, og rigtig mange blødninger.

Og denne graviditet har hellere ikke været for sjov - døjer med blærebetændelse og mange smerter..!!

Så det bunder jo nok i at jeg ikke helt kan overskue at jeg ikke kan få lov at NYDE en graviditet uden alt for mange alvorlige komplikationer..!!

Åh, hvor må det hele have været hårdt! 

Kan godt forstå dig.

Er selv gravid med andet barn nu, og det er bare ikke helt den samme nydelse, som jeg oplevede med min første. Før nu har man jo også et lille barn at tage sig af, og graviditeten bliver let mest af alt en fysisk belastning i hverdagen. Fx når jeg ikke kan løfte min 1-årige pga. bækkensmerter osv. Det er bare ikke nogen dans på roser. 

MEN samtidig er det jo mirakuløst fantastisk med det lille nye liv inde i maven.

Kh

En, som endnu "kun" er 27 uger henne!

Anmeld

23. september 2010

quar20

SeptemberBaby skriver:

Åh, hvor må det hele have været hårdt! 

Kan godt forstå dig.

Er selv gravid med andet barn nu, og det er bare ikke helt den samme nydelse, som jeg oplevede med min første. Før nu har man jo også et lille barn at tage sig af, og graviditeten bliver let mest af alt en fysisk belastning i hverdagen. Fx når jeg ikke kan løfte min 1-årige pga. bækkensmerter osv. Det er bare ikke nogen dans på roser. 

MEN samtidig er det jo mirakuløst fantastisk med det lille nye liv inde i maven.

Kh

En, som endnu "kun" er 27 uger henne!

Det har været nogle hårde år, men det har samtidig også lært mig rigtig meget som mig selv..!!

Men ja det er sku lidt hårdt for tiden syntes jeg - så tænkte der måtte da også være andre der syntes det er/var smadder hårdt..!!

Men jeg orker bare snart ikke mere i min krop - vil bare så gerne ha lillebror ud så vi kan starte et nyt kapitel i vores liv ..

men hel sikkert det er da også dejligt når de sparker og tumler derinde - det ELSKER jeg og nyder jeg, men ellers syntes jeg det er lidt svært at være sådan HELT begejstret over den kæmpe mave, trøjerne som ikke helt passer mere, bukserne strammer og ja..!!  nu plejer jeg at ligge på maven at sove så det er noget af det jeg GLÆDER mig inderligt til..!! =)

Anmeld

23. september 2010

morNov2010

Du er bestemt ikke den eneste der har det sådan. Jeg er idag 33+0, og har været på barsel i 4 dage nu. Jeg keder mig, er utålmodig og synes i det hele taget godt, at det godt må være nu.

Og det er ikke engang fordi jeg døjer med nogle graviditetsgener af nogen art. Jeg er bare rigtig godt gammeldags utålmodig, og ville ønske, at vores lillebror ville komme ud til os, så de tre store kan møde ham, og vores hverdag med baby kan komme igang.

Jeg har utrolig svært ved at koble af, efter at have haft et MEGET  hektisk halvt år på mit arbejde, og jeg bliver ved med at sige til mig selv, at det er godt nok, at jeg er gået på barsel 8 uger før termin... men f... hvor jeg dog synes det er ensformigt. Det er jo også begrænset hvor meget rent man kan gøre, og hvor meget tøj man kan vaske.

Kh Mette - som sagtens kan sætte sig ind i din utålmodighed.

Anmeld

23. september 2010

quar20

morNov2010 skriver:

Du er bestemt ikke den eneste der har det sådan. Jeg er idag 33+0, og har været på barsel i 4 dage nu. Jeg keder mig, er utålmodig og synes i det hele taget godt, at det godt må være nu.

Og det er ikke engang fordi jeg døjer med nogle graviditetsgener af nogen art. Jeg er bare rigtig godt gammeldags utålmodig, og ville ønske, at vores lillebror ville komme ud til os, så de tre store kan møde ham, og vores hverdag med baby kan komme igang.

Jeg har utrolig svært ved at koble af, efter at have haft et MEGET  hektisk halvt år på mit arbejde, og jeg bliver ved med at sige til mig selv, at det er godt nok, at jeg er gået på barsel 8 uger før termin... men f... hvor jeg dog synes det er ensformigt. Det er jo også begrænset hvor meget rent man kan gøre, og hvor meget tøj man kan vaske.

Kh Mette - som sagtens kan sætte sig ind i din utålmodighed.

arhhh 1000 tak for din indlæg.. =) Dejligt at jeg ikke den eneste der bare snart har fået nok

Anmeld

23. september 2010

merichs

quar20 skriver:

Ja så kan jeg godt forstå du er ved at være træt at det. Kan godt forestille mig at det ikke er det rareste at være gravid når man har gået det igennem som du har. Håber at du klarer den sidste tid og får lov at nyde det sidste lidt inden du får vidunderet i armene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.