uha... det ved jeg sgu ikke.. nu har vi jo været sammen i snart 4 år..
men der er da nogle ting jeg kan huske som han har sagt og gjort som har fået mig næsten helt til at smelte 
lige i starten da vi var begyndt at ses var han til en fest hvor en af vores DENGANG fælles venninder (som ingen af os snakker med den dag i dag) begyndte at sidde og nærmest svine mig til foran ham og at han sgu var underlig at han ville være sammen med mig.. hvor han bad hende faktisk om at lukke røven og at han nok selv skulle bestemme om han ville være sammen med mig eller ej. og tja det er vi stadig..
men han er sgu ikke særlig pladder romantisk selvom jeg godt kunne ønske at han var det engangimellem når man læsernogle af jeres mænd herinde gør alt muligt og siger en masse søde ting...
den dag min kæreste fortæller mig at han elsker mig tror jeg at jeg får et hjertestop... han siger kun at han holde utrolig meget af mig. og at jeg vil blive en god mor. og at jeg har nogle flotte øjne...
men om han er romantisk eller ej, og om han siger at han elsker mig eller ej. så ved jeg at han inders inde elsker mig og vil gå igennem ild og vand for mig. ligesom jeg vil for ham.. jeg er bare meget bedre til at sige det til ham end han er til mig... sådan er vi mennesker jo så forskellige...
men det at han faktisk blærer sig lidt med at vi skal have et barn osv..det betyder rigtig meget for mig. han har endda givetmorgenbrød på arbejdet et par gange pga alt det her baby halløj..
og så får jeg ALTID et morgenkys af ham inden han smutter ud af døren om morgenen..
det er rigtig dejligt..
Anmeld