Kærlighedserklæringer - Romantikguf ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

SussieThyssen

Bliv endelig ved søde venner.
Ikke bare er det godt for verden at høre om kærlighed, men det er også sundt for os selv at genopfriske alle de dejlige ting vi har modtaget og bliver givet i dagligdagens trummerum.
Jeg tør vædde på at rigtigt mange i går, pludseligt har "krammet" den elskede en ekstra gang, netop fordi man blev mindet om al den kærlighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Da vi kom hjem med vores nyfødte søn lå vi den første nat og kiggede længe og forelsket på ham, da sagde Jesper pludselig, "Jeg håber han bliver ligesom dig".

- Det har jeg faktisk tænk meget over siden, og det Må da være den ultimative kærlighedserklæring... 

Anmeld

22. september 2010

Hansen97

Vores ultimative kærlighed er at vi ikke kan eller vil undvære hinanden. Alt er mere trist når partneren mangler!!
Vi har ikke bruge for små pauser fra hinanden.

Det syntes jeg er vores ultimative kærlighed. Nu har vi været sammen i 13 ½ år og har 2 børn!

Anmeld

22. september 2010

LilyMarleen

Min helt vidunderlige kæreste siger til mig hver dag op til flere gange at han elsker mig, kalder mig Regnbue-Prinsesse, Pupsi, Møszh, og meget andet. Han giver mig et kram og holder om mig ligeså snart han kommer hjem fra arbejde og giver mig et kæmpe smæk kys, som var det 1 månede siden vi sidst havde set hinanden. Han er der når jeg syntes alt er surt, svært, trælst, hvis jeg er ked af det, bekymret, analyserende, har ondt.  Han passer på mig når der er modvind, holder om mig om natten. Det sidste vi siger til hinanden inden vi lægger os til at sove er at vi elsker hinanden, og han tager altid initaitiv et godnat kys. Vi har endnu ikke misset et godnat kys side om side i sengen, den tid vi har kendt hinanden. Vi har lovet hinanden at afslutte dagen på den måde, påtrods af uenigheder. At vi ikke vil lade vreden gå ned med solen. Han har lovet mig at han aldrig vil forlade mig, og han viser sin kærlighed om at holde sit ord HVER ENESTE DAG! Jeg får tit blomster, når jeg mindst venter det. I sidste uge kom han hjem med 1 sæson af Nynne og en buket blomser.  Han er min og Alexanders verdens mand, og jeg føler mig som verdens heldigste pige takke være ham.

Her er vores sang

http://www.youtube.com/watch?v=wlDmslyGmGI

Anmeld

22. september 2010

Isabella_mor

uha... det ved jeg sgu ikke.. nu har vi jo været sammen i snart 4 år..

men der er da nogle ting jeg kan huske som han har sagt og gjort som har fået mig næsten helt til at smelte

lige i starten da vi var begyndt at ses var han til en fest hvor en af vores DENGANG fælles venninder (som ingen af os snakker med den dag i dag) begyndte at sidde og nærmest svine mig til foran ham og at han sgu var underlig at han ville være sammen med mig.. hvor han bad hende faktisk om at lukke røven og at han nok selv skulle bestemme om han ville være sammen med mig eller ej. og tja det er vi stadig..

men han er sgu ikke særlig pladder romantisk selvom jeg godt kunne ønske at han var det engangimellem når man læsernogle af jeres mænd herinde gør alt muligt og siger en masse søde ting...

den dag min kæreste fortæller mig at han elsker mig tror jeg at jeg får et hjertestop... han siger kun at han holde utrolig meget af mig. og at jeg vil blive en god mor. og at jeg har nogle flotte øjne...

men om han er romantisk eller ej, og om han siger at han elsker mig eller ej. så ved jeg at han inders inde elsker mig og vil gå igennem ild og vand for mig. ligesom jeg vil for ham.. jeg er bare meget bedre til at sige det til ham end han er til mig... sådan er vi mennesker jo så forskellige... 

men det at han faktisk blærer sig lidt med at vi skal have et barn osv..det betyder rigtig meget for mig. han har endda givetmorgenbrød på arbejdet et par gange pga alt det her baby halløj..  

og så får jeg ALTID et morgenkys af ham inden han smutter ud af døren om morgenen.. det er rigtig dejligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.