Kærlighedserklæringer - Romantikguf ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

Miamaja

Min mand er slet, slet ikke typen der siger en masse romantisk til mig, faktisk siger han meget, meget sjaeldent i ord at han elsker mig og han vaekker mig ikke hver morgen med kys og kaerlighedserklaeringer (hvilket jeg da godt kunne onske!),  men samtidig ved jeg godt han elsker mig. Han er bare ikke en mand med store ord overhovedet, men han viser det istedet paa en meget spontan maade i handlinger, der altid overrasker mig!

Vi har kendt hinanden i 10 aar saa der er flere romantiske kaerligheds erklaeringer, men den sidste kaerlighedserklaering overraskede mig meget.

Vi har meget snart aarsdag og Jeg har altid faaet blomster til vores aarsdage, men det skulle jeg altsaa ikke have iaar Jeg har snakket om i et par maaneder, at jeg gerne ville have en pige hvalp til familien, en afgansk mynde en af slagsen, og jeg har godt kunne fornemme paa ham, at en 3 hund, er maaske ikke liiige det forste han kan taenke sig, hehe, men en af de bedste ting ved ham er, at selvom han ikke er enig i noget saa har han aldrig sagt 'nej, det maa du ikke!' til mig.

Sondag aften sagde han henkastet til mig, at til denne aarsdag kunne jeg enten vaelge at faa 15.000 kr til nyt toj eller jeg kunne vaelge at faa en hvalp. Det var op til mig Saa fik jeg den at taenke over! Og det brugte jeg godt en nat, at tygge paa, for hvilke kvinder har ikke lyst til at gaa amok med en ny garderobe!!!

Hehe jeg kender ham for godt til at vide, at han gav mig et rimeligt laekkert forslag som muligvis skulle faa mig til at 'glemme' alt om en hvalp, men samtidig har han ikke sagt, nej til mit onske om endnu en hvalp og hvis jeg helst vil have en hunde hvalp, saa er det iorden med ham, og det synes jeg er fantastisk romantisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Sasja77

Jeg har en superromantisk mand! Intet mindre

Det er sjældent at der sker de helt store ting men det er helt ligegyldigt for jeg bliver bekræftet i hoved og R.. hver dag! Jeg nævner i flæng...Næsten hver morgen jeg vågner op og tænder for min telefon har han skrevet en besked såsom:

Jeg elsker dig eller

"you are everything and everthing is you" eller

"Jeg nænnede ikke at vække dig for du sov så sødt og var så smuk" eller

"Hey smukke hustru, hav en dejlig dag med vores dejlige datter, jeg glæder mig til at komme hjem til Jer i aften" osv...

Han er simpelthen så sød og helt kulret i mig og jeg elsker det!!! Der er ALDRIG gået en dag hvor han ikke har fortalt at han elsker mig og omvendt! Jeg ved ikke hvorfor...Der er ikke påtaget eller noget, det ligger bare naturligt til os tror jeg og vi har lavet vores helt egne versioner af hvordan man kan sige det Jeg har ikke haft det sådan med nogen før ham og omvendt han har heller ikke før haft det sådan...

Vi har kendt hinanden i 10 år. Han friede en uge efter vi havde lært hinanden at kende og vi har været gift i 9 år nu Han forkæler mig ret så meget synes jeg og jeg mangler bestemt ikke noget! Han er helt fantastisk min kære mand Ved godt at sukkeret driver nu men det var vel romantikguf vi kunne skrive om ikke?

Anmeld

21. september 2010

Sujan

Min kæreste siger ofte til mig at han elsker mig og jeg er det bedste i hans liv og sådan.. og det er jo utrolig dejligt...

Men det der har rørt mig mest var en dag jeg var lidt trist og træt.. så siger han til mig.. "du er godt nok træt min skat" ja svare jeg, hn siger så "ja for dine øjne bliver grønne når du er træt"
Har blå øjne.. men om det passer at de bliver grønne ved jeg ikke.. men rørte mgig dybt at han har lagt mærke til det

En anden stor kærligheds erklæring jeg har fået er at min kæreste har været meget modstander af at skulle giftes... og har egentlig gjort mig lidt ked af det.. ikke fordi jeg absolut skal giftes..men tanken om aldrig at skulle det var ret trist synes jeg. Men i de 5 år vi har været sammen har han hele tiden meldt ud at han aldrig ville giftes... og jeg har prøvet at prikke til ham nogle gange.... en dag for ikke så længe siden da vi lå i sengen og snakkede sagde han... Hvorfor vil du egentlig gerne giftes.. og så forklarede jeg ham hvad jeg følte og derefter sagde han... en dag skal du blive min kone, men nu er et dumt tidspunkt at fri:-)

Ved ikke om vi nogensinde bliver gift, men bare det at det ikke er helt umuligt.. Det gør mig rigtig glad

Anmeld

21. september 2010

3xM

Jeg har ikke en romantisk mand iden forstand den står på blomster og chokolade, men jeg har en mand jeg ved er der når jeg allermest behøver ham og vi lærer at forstå hinanden og giver plads til hinanden. Han supplere mig perfekt og er stærk hvor jeg er svag. og kan sætte mig på plads- vi kan være uenige og skændtes men føler selv at det ikke varer flere timer førend vi har det godt sammen igen.

Den størreste kærligheds erklæring jeg har fået i det halve år jeg nu har kendt ham er han har meddelt vi sammen skal have en baby når tiden kommer til det...

men ellers mange små som aldrig blir sagt hver dag eller tit og ofte, men når de gør så blir jeg varm og forelsket og en reminder om hvorfor jeg er hans

og så at han valgte mig da jeg var gravid 19 uger henne..

under fødseln hvor jeg sad på toilettet for åben dør og tissede og han siger " hvor er du smuk skat", og han efter en mdr vi havde kendt hinanden bad mig og min 5 årige søn flytte ind ved ham

Anmeld

22. september 2010

SussieThyssen

Hvor er det utroligt dejligt at høre alt dette.
Ihh det er lige så jeg får tårer i øjnene. Og det gør mig så overstadigt hjertevarm, at se at kærligheden trivedes i vores stressede samfund. Jubiii for det

Synes selv jeg omsider skal supplere med min egen historie, for det har jeg ikke gjort.

Min mand og jeg har været sammen i godt 11 år nu, og vi mødte hinanden på en chatside, og blev venner for snart 12 år siden. På det tidspunkt var jeg på vej ud i en separation og havde det ikke godt med det, men det var nødvendigt, for min x og jeg havde opdaget at vi ikke elskede hinanden mere. Jeg havde besluttet, at når jeg fik det for mig selv, så skulle jeg holde en manden-i-mit-liv pause, men sådan blev det ikke LOL
Efter 5 måneder friede han til mig i en mail. Ja, det lyder ikke særligt romantisk, men det kom bare sådan bum og kom aldeles bag på mig. NU skal det lige indrømmes at vi var blevet mere og mere forelskede i hinanden i de 5 måneder, men vi ville ikke være ved det, indtil min ældste datter en aften sagde til os: Helt ærligt, så tag dog og bestem jer. I er jo så smask forelskede i hinanden og kan ikke være fra hinanden i et minut uden I begge ligner hængte katte. 

Og så et par dage senere kom den mail. Han meddelte at han havde tænkt meget over det hele og havde fundet ud af at jeg bare var det bedste der nogensinde var sket i hans liv og at han elskede mig højere end noget andet. Og hvis jeg ville dele mit liv med ham, ville han blive det lykkeligste menneske i verden.
Ikke noget falden på knæ nej, men en mail med sådan en kærlighedserklæring fyldte det helt ud

Siden har vores liv været en daglig kærlighedserklæring til hinanden, og vi kan stadig ikke undvære "os". Er vi hver for sig, så føler vi begge at vi kun er halve mennesker og halve sjæle.
Jeg får tit blomster, og altid kys, knus og kram. Det første han siger til mig om morgenen er at han elsker mig, og det er det sidste han siger inden han sover. Selv i søvne siger han det.

Men den største ubetingede kærlighedserklæring endnu har fået, var en aften hvor han var gået tidligt i seng og lå og sov på sit grønne øre, da jeg kom listende i seng for ikke at vække ham. Jeg havde lige puttet mig ned, men havde endnu ikke slukket lyset, og pludseligt sætter han sig op, bøjer sig ind over mig, ser mig ind i øjnene og siger: "Altså pusling, jeg elsker dig bare så højt. Jeg elsker dig højere end jordbæris!"
Og så lagde han sig bare ned igen og snorkede videre.
Jeg lå helt lammet, og begyndte så at storgrine, så meget at han vågnede noget forvirret og skulle høre hvad der var så morsomt. Og så kunne han ikke huske at han havde gjort det.

Men jeg har altid taget det som den ultimative kærlighedsærklæring, for når en mand i søvne kan erklære sin kone sin ubetingede kærlighed og endda foretrække hende frem for jordbæris, så kan man vist ikke blive elsket højere, vel!?!

Anmeld

22. september 2010

Mig med maven

Da jeg havde født vores vidunderlige datter, var min mand den første, der holdte hende. Da så han ud gennem sine tåre, og sage at han elskede os højere end livet.

Og som om jeg ikke havde tåre nok i øjnene...

Der var også en sang i starten af vores forhold, den havde vi danset til, kysset til og mange andre ting. Så var vi i byen med en masse venner, der sang han den for mig... Det skal lige siges, at manden her hjemme kan synge... Det var på det tidspunkt at jeg blev enig med mig selv om at han var værd t holde på!

I får den lige her:

http://www.youtube.com/watch?v=_V5ne42Kf8U 

Anmeld

22. september 2010

misslea

Jamen jeg er i besiddelse af en UFATTELIG romantisk mand, som har lært mig, hvad ægte kærlighed betyder!!!

Jeg kunne skrive laaaange bøger om alle de kærlighedserklæringer jeg har modtaget fra ham gennem de 9 år, vi har været sammen!! Det er alt fra breve, skattejagter, romantiske overraskelser, lange forelskede blikke osv osv....

MEN det der har gjort aller mest indtryk på mig, var til vores bryllup, hvor han rejste sig og erklærede sin ubetingede kærlighed til mig overfor knap 100 mennesker!!! Dette skete vel at mærke stor-hulkende og grådkvalt - og de ubeskriveligt smukke ord fik hele salen til at græde i kor

Jeg ved, at det var meget svært for ham at stille sig op på den måde foran SÅ mange mennesker, og ved, at han havde frygtet denne tale i flere måneder!! Jeg havde sagt til ham, at for min skyld måtte han gerne bare sige, at han elsker mig, og det ville være fint!!! Han skulle ikke gå rundt og have det dårligt over en tale!!!

Men han overraskede os alle, og guuuuud hvor var det smukt!!! Han gjorde det for min skyld, og fordi han ville vise alle i salen, at der intet han ikke vil gøre for mig....!!! Ååårrhhh blir' da helt sentimental, når jeg tænker på, hvor dejlig en mand jeg har   

Mange hilsner fra Lea - som føler sig usandsynlig heldig i kærlighed...

Anmeld

22. september 2010

Shibby

Peter er ikk vildt god til ord,men han bad mig lytte til http://www.youtube.com/watch?v=78d7_BaKksQ  

Det er kun den første sætning der ikk matcher da vi ikk mødte hinanden til en fest på amager

Jeg er hans ener

Anmeld

22. september 2010

Mig med maven

Shibby skriver:

Peter er ikk vildt god til ord,men han bad mig lytte til http://www.youtube.com/watch?v=78d7_BaKksQ  

Det er kun den første sætning der ikk matcher da vi ikk mødte hinanden til en fest på amager

Jeg er hans ener

Åhh... Den er også bare sååå god!

Anmeld

22. september 2010

Sees

Tror den største kærlighedserklæring var at han valgte at leve sammen med min søn og jeg!

Lasse var en 'skidt-knægt', og levede det vilde liv, inden han mødte mig. Men pludselig stod vi der, begge dybt forelsket, og vildt usikre. For hvad skulle han med en enlig mor - Og hvad skulle jeg med en 'wild-boy'??!

Men er vi her idag - Han gider ikke gå i byen længere, vi lever vores eget lille familie-liv, og vi ELSKER det! Og vi flytter snart sammen. Ja, og så er min søn så evig lykkelig for Lasse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.