Kærlighedserklæringer - Romantikguf ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Uha, der er mange, men en af dem jeg gemmer i brystlommen er dengang han fortalte mig at han synes at hysteriske kvinder er sexede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

SussieThyssen

Rosa skriver:

Uha, der er mange, men en af dem jeg gemmer i brystlommen er dengang han fortalte mig at han synes at hysteriske kvinder er sexede

ROFLMAO
Ja den er ikke til at stå for

Anmeld

21. september 2010

CiSo

Åhhhhhr, Giv mig en mand!!!!! 

Anmeld

21. september 2010

Maja_4000

Hmm .. Tror det var da jeg sad ved siden af ham , og hørte ham fortælle HELE hans familie , at han skulle være far , hvor meget han glæder sig , elsker mig og en masse andet .. Dér var jeg sgu ved at tude

Anmeld

21. september 2010

K.Rehder

Han valgte at starte familie med mig

Og lige da vi havde mødt hinanden droppede han den længe ventede drømmetur til USA for at satse på et forhold med mig. Ham og en kammerat skulle ha været i Florida i en måned

Anmeld

21. september 2010

Fru Dinesen

KittyGirl skriver:

Michael og jeg var barndomskærester i 1999, og vi var vildt forelskede.... jeg var 14 og han var 16... vi var sammen i 8 mdr... så gik vi hver til sit... det skal lige siges at jeg boede på Djursland og han i Kolding... han brugte alle sine sparepenge og dem han tjente på at besøge mig hver weekend...

Nå men 9 år efter var jeg havnet i et voldeligt forhold og pludselig en dag skrev Michael til mig hvordan det gik..... han havde fået en til at opspore mit telefon nummer.... som dagene gik og sandhederne kom på bordet, besluttede vi at mødes..... BANG.. så blussede kærligheden op igen...

Han hjalp mig med at flygte fra der hvor jeg var... han åbnede sit hjem for mig... han støtter mig i alt, mine nedture efterfølgende... og vil gå igennem ild og vand for mig....

Idag har vi fået Lasse sammen og er blevet gift... og jeg sidder med følelsen af at han er min prins på den hvide hest som reddede mig fra det onde uhyre.... og det er den største kærlighedserklæring jeg nogensinde har fået!!!

Ej hvor er det bare sjovt ..... Lyder fuldstændig som vores historie ... Vi var begge sådan nogle tykke unger, så vi kom begge på Julemærkehjem,og blev kærester på aller første dag  

Der efter tog vi 2 år på efterskole sammen hvor vi også var kærester.

Desværre boede vi også alt for langt fra hinanden, jeg i Kokkedal Nordsj og Anders i Horsens Jylland så det blev svært at se hinanden tit ......

10 år efter skrev jeg så til Anders, om hvad der skete i hans liv , vi besluttede at mødes,og ja nu har vi Marcus Malle og Alberte på vej + vi er lige blevet gift 

Anmeld

21. september 2010

oo

Rosa skriver:

hahaha!!! jeg tror faktisk det engang lykkedes Søren at få sex ved at sige "Du er så smuk når du er vred" midt i et meget heftigt skænderi hvor jeg var STIKtosset

Anmeld

21. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

hahaha!!! jeg tror faktisk det engang lykkedes Søren at få sex ved at sige "Du er så smuk når du er vred" midt i et meget heftigt skænderi hvor jeg var STIKtosset

Hahaha - DEN var ikke gået herhjemme kan jeg sige! Der skal meget til at få mig op at ringe - men så er jeg også som et stort tungt lokomotiv - ikke til at stoppe igen forløbigt!

Anmeld

21. september 2010

Ryberg

Fru Dinesen skriver:

Ej hvor er det bare sjovt ..... Lyder fuldstændig som vores historie ... Vi var begge sådan nogle tykke unger, så vi kom begge på Julemærkehjem,og blev kærester på aller første dag  

Der efter tog vi 2 år på efterskole sammen hvor vi også var kærester.

Desværre boede vi også alt for langt fra hinanden, jeg i Kokkedal Nordsj og Anders i Horsens Jylland så det blev svært at se hinanden tit ......

10 år efter skrev jeg så til Anders, om hvad der skete i hans liv , vi besluttede at mødes,og ja nu har vi Marcus Malle og Alberte på vej + vi er lige blevet gift 

Det er bare så fantastisk sådan noget

Rigtig solstråle historier om TRUE love

Anmeld

21. september 2010

TbCp

Det er alle de små ting han gør hver evige eneste dag, fortæller mig at han elsker mig, giver mig knus når det hele brænder på, klapper mig bagi og stadig synes jeg er den lækreste kvinde i verden, kravler helt ind til mig og holder om mig når vi skal sove...hver nat!
Alle de ting!

Og at han stadig kan elske mig selvom jeg for 117. gang er flippet skråt over en eller anden dum ting

Da han friede til mig, ved morgenbordet på min fødselsdag... da han med rystende stemme gik ned på knæ og spurgte om jeg ville være hans for evigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.