Kærlighedserklæringer - Romantikguf ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.153 visninger
34 svar
0 synes godt om
21. september 2010

SussieThyssen

Hvad er den største kærlighedserklæring du har fået af din mand / kone / partner / livsledsager?

Jeg synes det kunne være så dejligt at høre

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

AnneBJ

At jeg skal være mor til hans barn...

Anmeld

21. september 2010

2babygirls

SussieThyssen skriver:

Hvad er den største kærlighedserklæring du har fået af din mand / kone / partner / livsledsager?

Kærligst
Sussie

Da vi havde 1års bryllupsdag i Juli i år havde han skrevet et langt brev til mig, om hvor højt han elskede mig, om hvor meget han glædede sig til vi skulle være forældre, og om vores forhold

Han kan nu godt være romantisk når det stikker ham

Anmeld

21. september 2010

SussieThyssen

Hvor er det bare dejligt.

Flere der har noget at fortælle?

Anmeld

21. september 2010

oo

jeg tror den største kærlighedserklæring er, at han hver dag vågner op sammen med mig og kommer hjem til mig igen om aftenen fordi han VIL

men Søren er et ekstremt romantisk menneske, sådan helt ud i pladderromantikken, så jeg har både fået eventyr og skattejagter igennem de bøger der betyder noget for os begge to osv osv.

Anmeld

21. september 2010

RiUL

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Når min kæreste fortæller mig hvor meget han elsker mig, og at han bare ved at det skal være os to for evigt og altid. 

Han er bare fantastisk, glæder mig til resten af mit liv med ham <3

Og så er det også dejligt, når han går "amok" i at finde børnenavne til vores forhåbentlige kommende baby :p 

Anmeld

21. september 2010

Fru Dinesen

Åhhh det må være her da vi havde vores bryllup , min kære mand holde den smukkeste tale til mig og vores unger , det var bare så smukt .......

Linda 22+2

Anmeld

21. september 2010

Ryberg

Michael og jeg var barndomskærester i 1999, og vi var vildt forelskede.... jeg var 14 og han var 16... vi var sammen i 8 mdr... så gik vi hver til sit... det skal lige siges at jeg boede på Djursland og han i Kolding... han brugte alle sine sparepenge og dem han tjente på at besøge mig hver weekend...

Nå men 9 år efter var jeg havnet i et voldeligt forhold og pludselig en dag skrev Michael til mig hvordan det gik..... han havde fået en til at opspore mit telefon nummer.... som dagene gik og sandhederne kom på bordet, besluttede vi at mødes..... BANG.. så blussede kærligheden op igen...

Han hjalp mig med at flygte fra der hvor jeg var... han åbnede sit hjem for mig... han støtter mig i alt, mine nedture efterfølgende... og vil gå igennem ild og vand for mig....

Idag har vi fået Lasse sammen og er blevet gift... og jeg sidder med følelsen af at han er min prins på den hvide hest som reddede mig fra det onde uhyre.... og det er den største kærlighedserklæring jeg nogensinde har fået!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. september 2010

Nadia&Daniel

Vores forlovelse og det at vi skal have en bebs sammen

Anmeld

21. september 2010

SussieThyssen

Åhh hvor romantisk..*snifle*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.