har lige været en tur ved lægen med vanessa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

Vingummien

mor-til-vanessa skriver:

hvad får din dreng mod det???

vanessa har fået noget hun skal drikke to gange dagligt. og hvis det ikke hjalp skulle hun nok have det med en maske. synes bare det lyder så voldsomt

Emil får maske.  Den ene slags hedder aromir og den anden kan jeg ikke lige huske navnet på i hovedet. Men den er orange(brun)

Nåre vænner sig til masken, så tænker man ikke mere over det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

<3

mor-til-vanessa skriver:

ja det er jo selvfølgelig klart. jeg vidste bare ikke om man måtte

Så engang et Dharma and Greg afsnit, hvor Lyle Lovitt havde et nervøst sammenbrud og de derfor skulle vaske tøj. Der kom Dharma "kun renseri" på skånevask og Lyle udbryder "jamen det må man da ikke?!" og Dharma svarer "Man må alt. Det er jo mit tøj" Sådan husker jeg det i hvertfald

Anmeld

21. september 2010

mor-til-vanessa

Tulipan skriver:

Emil får maske.  Den ene slags hedder aromir og den anden kan jeg ikke lige huske navnet på i hovedet. Men den er orange(brun)

Nåre vænner sig til masken, så tænker man ikke mere over det

okay. har slet ikke forstand på det. men det skal jo også bare hjælpe. 

ja man skal nok bare lige venne sig til det, så er det nok ikke så slemt

Anmeld

21. september 2010

mor-til-vanessa

Kirle skriver:

Så engang et Dharma and Greg afsnit, hvor Lyle Lovitt havde et nervøst sammenbrud og de derfor skulle vaske tøj. Der kom Dharma "kun renseri" på skånevask og Lyle udbryder "jamen det må man da ikke?!" og Dharma svarer "Man må alt. Det er jo mit tøj" Sådan husker jeg det i hvertfald

haha den var go

Anmeld

21. september 2010

mortil(nichlasogmathias)

mor-til-vanessa skriver:

ja det er virkelig syndt.

jeg har lidt tænkt at det var en tand fordi hun var lidt pyldre og igår skreg hun da jeg lagde hende i seng, men tænkte da at det var noget fis fordi det ikke lige passede hende.

og så har hun bare haft mega ondt i ørene. spørg lige om man så har dårlig samvittighed.

ja få lige tjekket hans øre, det er ikke så rart hvis han også har møb

ja man får vildt dårlig samvittighed, vores den store har også haft det og det opdagede vi ikke med det samme..

Anmeld

21. september 2010

Henri84

mor-til-vanessa skriver:

stakkels dig. eller din dreng også. 

han har da godt nok også været hårdt ramt. hvordan kan det være han blev indlagt der som 6 mdr, var det fordi han fik et anfald eller???

E blev indlagt fordi det blev vurderet et var så slemt at han skulle have forstøver, og ikke kunne nøjes med spaceren.. Synes nu også det var rart nok, så vi kunne blive ordentlig 'lært' op i korrekt brug af den

Anmeld

21. september 2010

CS

mor-til-vanessa skriver:

synes vanessa har været lidt pyldret den sidste tid og når hun sov hunne hun græde i søvn. selv når hun var vågen kunne hun lige pludselig ud af det blå græde. tænkte at det egneligt bare var tænder.

hun har været en del syg her på det sidste. og for to uger siden da vi var ved lægen fordi hun hostede rigtig meget når hun sov, sagde han han hun havde en infektion på luftvejene, å det fik hun pencillin imod. det stoppede vi så med i torsdags og igår kom hosten igen. jeg synes altid at hun har hostet meget når hun sov, men synes det har været sådan i perioder.

og i nat har virkelig været en lang nat, så ringede til lægen imorgen og vi tog derned. vanessa havde så mellemørebetændelse. stakkels lille pus, ikke noget at sige til at hun var pyldret. vi fik også lige lyttet til hendes luftveje igen og lægen sagde at hun har astmatisk bronkitis.

øv altså det synes jeg er uretfærdigt. stoppede med at ryge lige da jeg fandt ud af jeg var gravid, hvilket jeg gjorde ret hurtigt og  har aldrig røget en smøg mens jeg ammede eller i nærheden af hendes, så ja synes det er lidt uretfærdigt. heldigvis er det noget hun højst sansynligt vokser fra.

andre med børn der har astmatisk bronkitis????

det var bare lige lidt fra mig.

Åh lille pus da - håber snart hun kommer over ørene og at hun med lynets hast vokser fra sin astmatisk bronkitis

Go bedring

Anmeld

21. september 2010

mor-til-vanessa

Henri84 skriver:

E blev indlagt fordi det blev vurderet et var så slemt at han skulle have forstøver, og ikke kunne nøjes med spaceren.. Synes nu også det var rart nok, så vi kunne blive ordentlig 'lært' op i korrekt brug af den

ja det er også meget rart at blive det. han må have haft det skidt den lille fyr

Anmeld

21. september 2010

mor-til-vanessa

ChristinaS skriver:

Åh lille pus da - håber snart hun kommer over ørene og at hun med lynets hast vokser fra sin astmatisk bronkitis

Go bedring

tusind tak.

håber også det er hurtig væk. synes næsten hun har været konstant syg i en måned nu. og hvis hun ikke har så var jeg... så træls..

Anmeld

21. september 2010

<3

mor-til-vanessa skriver:

haha den var go

ja det synes jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.