har lige været en tur ved lægen med vanessa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

mor-til-vanessa

Kirle skriver:

Stakkels pige dog! Det er jeg virkelig ked af at høre!

Også ikke for at ponke dig eller noget men mere oplysende, at hvis du ryger indenfor fx. under emhætte eller udenfor tager du stadig en masse af de farlige stoffer ind på hænderne, ansigtet og i tøjet. Mere at det kan godt være at du skal overveje helt at stoppe med at ryge når hun nu har fået konstateret AB

det er helt ok. har lige siddet og læst om det på nettet.

har aldrig røget under min graviditet eller amning. men er begyndt lidt igen om aftenen efter jeg ikke ammer mere. udenfor og vasker altid hænder. men det er nok ikke helt nok. så jeg stopper igen.

vi har heldigvis ikke nogle dyr, for det skulle vist heller ikke værre så godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

mor-til-vanessa

MoarHvidovre skriver:

Lina får maske og det er slet ikke slemt. Hun har jo aldrig kendt til andet. Hun er helt tryg ved den og tager den selv om til munden. Det var selvfølgelig en "kamp" i starten, men det gik hurtigt over

indtil videre skal hun bare drikke noget to gange om dagen. håber det hjælper.

det er meget rart at hører om andres erfaringer. tak

Anmeld

21. september 2010

mor-til-vanessa

Baagøe skriver:

Jeg kender en del børn med det og de er ikke synderlig hæmmet af det - de fleste vokser heldigvis fra det

Håber hun snart er på toppen igen

K.h. Linda

tusind tak linda.

håber heller ikke kun bliver for hæmmet

Anmeld

21. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
mor-til-vanessa skriver:

indtil videre skal hun bare drikke noget to gange om dagen. håber det hjælper.

det er meget rart at hører om andres erfaringer. tak

Håber, at det hjæper på hende

Ellers sørg for, at hun sover køligt, har hævet hovedgæret på sin seng og luft godt ud i løbet af dagen.

Kh. Katja 

Anmeld

21. september 2010

<3

mor-til-vanessa skriver:

det er helt ok. har lige siddet og læst om det på nettet.

har aldrig røget under min graviditet eller amning. men er begyndt lidt igen om aftenen efter jeg ikke ammer mere. udenfor og vasker altid hænder. men det er nok ikke helt nok. så jeg stopper igen.

vi har heldigvis ikke nogle dyr, for det skulle vist heller ikke værre så godt

Lyder rigtigt fornuftigt

Ja også støvsuge og tørre støv af så ofte som muligt. Ikke gå ind med udendørs sko på. Vaske gulv i +60gr varmt vand en gang om ugen, så tager du de fleste infektioner, bakterie og allergener der ligger i støvet og mellem gulvbrædderne. Skifte sengetøj og sovebamser 1 gang om ugen og rullemadras hver måned. Sengetøj hver tredje måned. Ja det er vist de råd som jeg lige kan komme på...

Håber hun vokser fra det!

Anmeld

21. september 2010

mor-til-vanessa

MoarHvidovre skriver:

jo tak det vil jeg gøre.

hovedgæret er allerede hævet

Anmeld

21. september 2010

mor-til-vanessa

Kirle skriver:

Lyder rigtigt fornuftigt

Ja også støvsuge og tørre støv af så ofte som muligt. Ikke gå ind med udendørs sko på. Vaske gulv i +60gr varmt vand en gang om ugen, så tager du de fleste infektioner, bakterie og allergener der ligger i støvet og mellem gulvbrædderne. Skifte sengetøj og sovebamser 1 gang om ugen og rullemadras hver måned. Sengetøj hver tredje måned. Ja det er vist de råd som jeg lige kan komme på...

Håber hun vokser fra det!

okay tusind tak for råd

Anmeld

21. september 2010

<3

mor-til-vanessa skriver:

okay tusind tak for råd

Åh jo vaske al hendes tøj i 60gr så der ikke sidder bakterier og infektioner i det. Forkølelsesvira mfl. overlever ved 40gr nemlig.

Anmeld

21. september 2010

SussieThyssen

Vil lige spørge om et par ting.
Har I brændeovn?
Bor I lavt, det vil sige i et område hvor der generelt er fugtigt i jordhøjde, gammel mose eller søbund?
Opholder hun sig meget i gulvhøjde (Det gør de fleste småbørn jo) hvor der er fodkoldt?
Lufter du godt ud i jeres soveværelse i dagtimerne?
Har I en stabil indetemperatur?

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

mor-til-vanessa skriver:

tusind tak linda.

håber heller ikke kun bliver for hæmmet

Medicinen holder det heldigvis nede Hvor er hun dog en smuk og dejlig lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.